שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: דיסקה באגזוז

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל דיסקה באגזוז

    שלום.
    למה נועדה הדיסקה המחוררת שמותקנת באגזוז?
    ממבט ראשון ניראה כאילו היא מפריעה לגזי הפליטה לצאת החוצה, צד שני מה יהיה אם להוציא אותה?

    בברכה.
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיסקה באגזוז

    ההגיון מחייב שאכן היא מפריעה. אבל זה ממש לא ככה. לדיסקה יש שני תפקידים ושניהם חשובים. אחד - להקטין את רמת הרעש לרמה התקנית. שניים - לייצר לחץ נגדי לגזי הפליטה. אם תוציא את הדיסקית כמעט לא תרגיש הבדל בכוח המנוע, אבל הרעש יגדל באופן משמעותי.
    אם יצרן המנוע חושב שהיא צריכה להיות שם, משמע זה מה שצריך להיות !

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיסקה באגזוז

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    ההגיון מחייב שאכן היא מפריעה. אבל זה ממש לא ככה. לדיסקה יש שני תפקידים ושניהם חשובים. אחד - להקטין את רמת הרעש לרמה התקנית. שניים - לייצר לחץ נגדי לגזי הפליטה. אם תוציא את הדיסקית כמעט לא תרגיש הבדל בכוח המנוע, אבל הרעש יגדל באופן משמעותי.
    אם יצרן המנוע חושב שהיא צריכה להיות שם, משמע זה מה שצריך להיות !
    היצרן גם מחוייב לעמוד בתקנים (כגון רמת הרעש), יש כאלו שממליצים דווקא להוציא את הדיסקית, אני איתך בדעה שעדיף להשאיר באמת מסיבה שהיא אכן מייצרת תנאים אופטימליים של דחיסה, כנראה שזה יותר בריא למנוע..

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיסקה באגזוז

    זה לא עניין של בריאות. למנוע לא ממש איכפת אם יש לחץ חוזר או לא. הלחץ עוזר בדיחוס המיכל ובכך נותן אספקת דלק יותר יציבה למנוע.

    הוצאת הדיסקה יכולה להגביר את תפוקת המנוע בכמה אחוזים בודדים אך גם הופכת אותו לפחות אמין ונוח לתפעול.
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    7
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיסקה באגזוז

    האחרון שכתב צודק, יצירת לחץ הדוחף את הדלק באופן קבוע למנוע היא הסיבה לדיסקה הזו.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיסקה באגזוז

    ציטוט נכתב במקור על ידי ינון צפיה בהודעה
    האחרון שכתב צודק, יצירת לחץ הדוחף את הדלק באופן קבוע למנוע היא הסיבה לדיסקה הזו.
    לא נכון, ינון!

    הדיסקה אכן מעלה במעט את לחץ-הדלק במיכל, אבל הסיבה להתקנתה ע"י יצרן המנוע, היא ההפחתה בעוצמת הרעש שהמנוע מפיק; כדי שיוכל לעמוד בתקנות-רעש ההופכות לנפוצות יותר באתרי הטסה.

    רוב הקרבורטורים (המילה 'מאייד' אינה נכונה לשונית) בהם מצויידים מנועי הלהט, מאפשרים למנוע לפעול גם ללא כל דיחוס במיכל הדלק; ובאמצעות יניקה בלבד, תודות לתת-הלחץ הנוצר בוונטורי.

    יהיה שיפור כלשהו באמינות המנוע כתוצאה מהדיחוס, אבל זהו בגדר Fringe benefit, הנלווה להפחתת הרעש.


    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    7
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיסקה באגזוז

    קודם כל אני תמיד בעד הפחתה של גורם (במקרה הזה רעש) היכול לפגוע בכלל. מניסיון (לא גדול) במקרים בהם הטסתי ללא הצינורית המתחברת לצינור הפליטה, נתקלתי במקרים רבים יותר של קאטים במנוע ובנוסף, המנוע עובד "לא עגול".

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיסקה באגזוז

    ינון,


    אתה צודק במידת מה. כפי שכתבתי (שורה אחרונה בהודעה #6), הדיחוס אכן משפר את האמינות.

    לגבי עבודה 'עגולה' של המנוע; יש לכוונו מחדש, אם אתה רוצה שיפעל כראוי ללא דיחוס...
    ...הכיוונים שעשית עם דיחוס לא יתנו לו תערובת דלק מתאימה.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

נושאים דומים

  1. [שאלה] ניפל באגזוז האטורי משתחרר תמיד?!
    על ידי אליקופטר בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 15-01-2011, 11:29:53
  2. השרון הבורג הארוך באגזוז
    על ידי titleman בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-04-2010, 16:37:49
  3. שמן שרוף על האגזוז
    על ידי ניסן וצחי בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 69
    הודעה אחרונה: 05-01-2010, 19:14:40
  4. מעוניין באגזוז וברך לסאיטו 72
    על ידי אליקופטר בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-02-2009, 17:13:00
  5. למכירה מנוע OS 91 SZ-H Hyper ואגזוז HATORI
    על ידי ליאור זהבי בפורום מסוקי דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-08-2008, 16:04:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •