FOX GLIDER
ו-QUADCOPTER
כבר בדרך בשביל לנחם אותי![]()
FOX GLIDER
ו-QUADCOPTER
כבר בדרך בשביל לנחם אותי![]()
סינים מצדדיך, מעליך ומאחורך !
קורה... זה הזמן להתקדם.
בהצלחה
ושיהיה לכולנו רק טוב
הכל ניתן לתיקון, תתחדש ותהנה...
לזה אתה קורא ז"ל?
שלא אשסה בך את חברי הטובים כאן בעלי הAXN לדורותיהם, שכשהיו חוזרים כך מהשטח היו מדווחים על פצעיה שטחית קלילה![]()
נערך לאחרונה על ידי wind556; 13-02-2011 בשעה 18:44:33.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
מבאס מבאס , אבל חלק מהעניין לא?
קח בסבבה ותתקדם![]()
תומר בן אריה
TREX500 | KDS 450 | AXN Floater-Jet | MX2| F-16 |Bixler | Extra 300 || Spektrum DX6I
זה ז"ל? לדעתי אפילו את הניילון בחזית אתה יכול להשמיש לשקית אוכל לילד
חבוב זה מה שנקרא באנגלית Flash Wound.
1. את הכנף השבורה אתה מדביק עם CA ומזרז
2. על הכנף המעוכה אתה מוזג לאט לאט מים רותחים מהקומקום והיא חוזרת לכ90% מצורתה המקורית
3. את הזנב אתה מצמיד בחזרה עם CA ומזרז ושם לב שהוא מודבק ישר!
4. אחרי שהדבקת את הזנב אתה חותך בשני הצדדים חריצים ודוחף פנימה שיפוד מהסוג העבה ומזליף עליו CA, או אפשרות חזקה יותר היא: לשים כפפות לטקס, לערבב אפוקסי 30 ולמרוח עם אחת הידיים מסביב לאיזור שנשבר, ואז להניח מעל בד פיברגלס (אם אין לך אז קח חתיכת בד דק של תחתונים ישנות) ותניח מסביב על הדבק, ואז עם היד המטונפת מדבק תספיג אותו באפוקסי. זה יראה מעפן אבל זה יהיה חזק יותר מכל שאר הטיסן.
5. אתה מדביק את הסדקים באף עם CA או דבק חם, אם חסרות לך חתיכות גדולות אתה יכול לעטוף את האיזור בדבק סיבים בצורה דומה, ואם אין לך חופה אתה יכול לגזור את הצורה שלה מבקבוק, או להכין אחת מפוליגל.
6. מאזנות והגאים ממילא עדיף להדביק עם דבק סיבים למקומם אז אם יש לך אותם בצע את השיפצור ואם אין לך אז תכין משתי שכבות פוליגל (כשכיוון הסיבים בשכבה אחת מאונך לזה של השניה).
אם אתה ממש ממש ממש ממש ממש לא רוצה להתעסק בכל זה דבר איתי אולי אקנה ממך אותו, יש לי כנפיים חדשות לגמרי בלי טיסן. (שלי באמת התרסק, לא ליטף את הדשא כמו שלך)
אתה גם יכול להחליף את החלק הקדמי המעוך במשהו אחר, פעם עשיתי ניסוי כזה והוא אפילו טס לא רע.
נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 13-02-2011 בשעה 18:59:19.
עכשיו אני אפילו יותר מבואס
כבר פירקתי אותו לגורמים בשביל להציל כמה שיותר חלקים
מבחינת נזקים :
ESC הלך
מקלט הלך (מהבהב מוזר וכל הגוף שלו נשבר)
2 סרוואים הלכו
בטרייה שנדחסה לגמרי (לא שמיש, נכון ?)
את הבטריה שמתי ב-LIPO GUARD ביחד עם הקודמת שחבר דחס לי אחרי שריסק את הטיסן
סינים מצדדיך, מעליך ומאחורך !
וככה הוא נראה ברגע זה (מחכה בשקית לקחת למחזור קלקר)
![]()
סינים מצדדיך, מעליך ומאחורך !
אייל, יאללה תיקח ותעשה ממנו חדש...![]()
אתה מרגיש שולט בטיסן ברמה גבוהה?, אם כן תתקדם, תמיד תראה את הצד החיובי, אני למשל ריסקתי את הסקייפליי שלי על הטיסה הראשונה (הייתי בלי מדריך) ואז דניאל דקל הציעה לי תיקון בחינם כולל חומרים על חשבונו, ראיתי שהוא מלמד עם טיסן אפרנטיס, אספתי כסף ורכשתי לי אחד, שבוע שעבר כבר מכרתי אותו ואני קניתי ג'מיני כך שבסופו של דבר הריסוק קידם אותי בתחום.
skyfly 2
apprentice 15e
gemini multiplex
למה שלא תדביק ותשחזר אותו מחדש???
אם טוביה צפיר ב"גבעת חלפון אינה עונה" הצליח כל פעם שלא היה אף אחד באוהל...אז גם אתה יכול
הכל בהומור-כן? ככה זה חלק מהתחביב.
כלל ברזל פה...אין מטיס שלא ריסק..ואין טיסן שלא התרסק.(אפילו ריסוקון קטנטן קליל ביותר).
יש לי כבר שלל ריסוקים :
1. ריסוק על מסילת רכבת (האמת שחבר ריסק, אבל אני זה שנבהל ורץ להוריד אותו משם)
2. תלייה על כבל עירוב שקוף... (זה באמת מעניין לראות את הטיסן תלוי באוויר על כבל שקוף)
3. נתקעתי בעץ ברוש
4. לא קלטתי שההגה גובה שלי הפוך ולא הבנתי למה הטיסן לא ממריא ורק מתרסק לרצפה בזמן המראה (לקח לי 4 פעמים לקלוט את זה)
בסך הכל כשאני מטיס בלי חריגים, אני נוחת יפה מאוד מול הרוח
ושולט בו סבבה באוויר כל עוד אני על חצי מצערת... כשהטיסן צובר מהירות בגובה נמוך אני מתחיל להרגיש חוסר שליטה.
זו הסיבה שאני נצמד ל-GLIDERS, בשביל המהירות האיטית
סינים מצדדיך, מעליך ומאחורך !
אני מציע שאו שתתקדם לאיזי גליידר (תענוג אמיתי ביחס לaxn) או שתקנה עוד axn, והפעם תיישם עליו את כל הלקחים שלמדת מהקודם.
אגב, מה עשית עם הגוף שלו? קימטת ושברת בעצמך?
אני שותף לצערך ...
נערך לאחרונה על ידי ahifly; 13-02-2011 בשעה 21:50:26.
כי גז נאיץ ונעופה![]()
אוהב להטיס טיסנים לבנות ולהרכיב.[
בתחביב כ 5 שנים.
+1 ענק !
האם הבנת כיצד הגעת למצב שבו ריסקת ? אני לא בא לשפוט פשוט חשוב להסיק מסקנות ולהפיק לקחים אחרת מקרה כזה יחזור על עצמו שוב וחבל . . .
גם אני ריסקתי לא מעט , אך מכל ריסוק ניסיתי ללמוד במה אפשר להשתפר ועל מה עוד אני צריך לעבוד . ( וישבתי והתאמנתי על כך רבות בסימולטור )
אל תקפוץ מהר מידי לפלטפורמה אחרת לפני שאתה שולט לחלוטין בבסיס ולפי הריסוק הייתי משקיע עוד מחשבה ונשאר עם ה AXN או דומיו
בברכה ,
שחר ג.
ההבדל בין מי שאתה ,
לבין מה שאתה רוצה להיות ,
הוא במה שאתה עושה ...
גם שלי אתמול הפך לז"ל )-:
גם לי אמרו "תתקן"
אבל .......רוצה חדש !!!
![]()
אני יודע למה התרסקתי,
עשיתי לופ, ובלופ השני חטפתי ורטיגו או משהו כזה
ולא הייתי בטוח אם הגב של הטיסן לכיווני או ממני... ועד שהחלטתי הוא כבר היה עם האף באדמה
סינים מצדדיך, מעליך ומאחורך !
לא נורא, זה רק טיסן אבל נראה לי שהבעיה היא בהרגלי טיסה.
מדריך או חבר מבין לשיעור אחד לפחות, קצת תאוריה לגבי הכנה לטיסה, תכנון טיסה ואוירודינמיקה בסיסית תכולל פלאים ביכולות שלך!
אני מפנה את כולם לאתר הבא לעיון (למשל סעיף 2.3. אופן הפעולה בשטח ההטסה היה עוזר לך)
. לא קלטתי שההגה גובה שלי הפוך ולא הבנתי למה הטיסן לא ממריא ורק מתרסק לרצפה בזמן המראה (לקח לי 4 פעמים לקלוט את זה )http://www.aeroclub.org.il/ShowDoc.asp?Menuid=249. יש לבצע בדיקות טווח מערכות נהוגי הרדיו לפני כל טיסה ראשונה בכל יום, או בכל מקרה יש לבצע בדיקות תקינות מערכות הטיסן לפני כל טיסה. יש להקפיד על ביצוע סעיף זה בטיסן חדש או משופץ שקיים חשש לאי תקינות המערכת.
XHover MXP230, TBS Discovery, Compass Atom 7HV, TwinStar II FPV, Trex 250SE,500ESP FBL, 550e BeastX, Mini Ellipse, Merlin, Cularis, Xeno ,P51d, Aurora 9 and not enough time (oldies: Stryker F-27Q, Easy Star, Telink SU-29, Fox, 450 Pro) Hagay
כל הכבוד
תגובות רגועות עד מתונות עם נימה של עידוד
ממש תענוג לקרוא
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אני מטיס 8 שנים וריסקתי קרוב ל40 טיסנים.
רשמתי כמה ריסוקים מעניינים
1. טיסן טריינר מנוע 46 חדש בנייה עצמית , בטיסה הראשונה מנוע חזק מידי איבוד שליטה ואובדן התמצאות - דוך לאדמה.
2. טיסן טריינר מנוע 25 , סחרור ואווירובטיקה והכנף אמרה להתראות , דוך לאדמה טוטאלוס.
3. T34 מנוע 46 , המראה עם סרוו מאזנות ברוורס, שנייה אחרי המראה , גלגול דוך לרצפה.
4. דאון ממונע , אותו דבר בדיוק רק עם הגה כיוון - גלגול אחרי המראה דוך לאדמה.
5. מסוק חשמלי גדול , השתוללתי יותר מידי טיסה הפוכה הפוכה והתבלבלתי עם כיווני הרוטורים והמסוק - דוך לאדמה.
6. טיסן חשמלי פוקס, משתולל ומאבד התמצאות, דוך לאדמה טוטאלוס
7. דאון חשמלי - מרים אותו עם כבל מרכב נוסע, הכנפיים בשיא הגובה אומרות להתראות ומוחאות כפיים- טוטאלוס
8. טיסן מנוע 46 גדול ויפה, הגה גובה מתנתק באוויר, מבצע גישה לנחיתה במנוע 70 אחוז עם הגה כיוון ומאזנות ומחליק 400 מטר ריסוק 40 אחוז מהטיסן.
9. טריינר מנוע 25, שכחתי לחבר את המאזנות , ופתאום לא הצלחתי לפנות באוויר . נזכרתי מאוד מאוחר שיש הגה כיוון ובסוף נחתתי . מבחינתי נחשב ריסוק ב 100 אחוז
קיצור כפי שאתה רואה המון ריסוקים , מכולם למדתי המון ואני לא מצטער אפילו על אחד. זה חלק מהעניין. לדעתי יש משהו מאוד מיוחד בלרסק. ההתמודדות עם כשלון , הלימוד ,והשקט הנוראי אחרי שהטיסן נפגש עם הקרקע וחזר לאמא אדמה.
הרבה בהצלחה בהמשך
עודד אני חושב שהכותרת ז"ל עשתה את העבודה.