שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 41

נושא: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    אתה מטיס תמסוק. פתאום מסיבה כלשהי (ראית כוסית, נעמדה עלייך דבורה, נכנס לך ברחש באוזן\עין, ענן הסתיר תשמש שהמסוק רחוק וכו וכו) איבדת את מצב המסוק ואינך מודע בדיוק למצבו במרחב. נניח לצורך העניין שגם אינך בגובה רב. מה עושים כדי להמנע עד כמה שאפשר מריסוק? יש איזה תמרון בדוק להשגת שליטה מהר בחזרה?

    בבקשה תשובת מומחה. תפתרונות הפשוטים גם אני יודע.

    כמובן בבקשה להתיייחס למקרים שונים:
    NOSE IN או לא.
    הפוך או לא.
    וכו.

    תודה.
    יואב

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    אני כידוע מומחה מין השורה הראשונה ...

    אני אשמח גם לתשובה

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    הודעות
    785
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 39 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    מתוך ניסיון:
    1. תישאר דרוך ומרוכז כל הטיסה: יחסוך לך הרבה נזקים, אני יודע שלפעמים זה קצת מתיש אבל מתוך ניסיון - זה עובד.
    2. הטס יותר קרוב יחסית: בתור אוואר אני יכול להגיד לך שאם תטיס יותר קרוב - מן הסתם המצב יהיה יותר פשוט.
    3. אני לא רוצה להיכנס לכיס שלך, אבל תטיס כלי יותר גדול - בבירור זה עוזר (אני לא יודע מה הסיבה שאתה מוכר את ה - 600 שלך, אבל תסכים איתי שיותר קל עם כלי גדול יותר (לא להוציא את המשפט הזה מהקונטקסט בבקשה )

    את הדברים הללו אני אומר מתוך ניסיון - ואילו הסיבות בדיוק שעברתי ל - 600 ועוד מעט לגודל של 700 (פרסומת סמוייה). עם ה - 500 ריסקתי פעמיים בגלל טעויות בזיהוי וחוסר תשומת לב.

    לגבי מה לעשות אם אתה מאבד כיוון, כנובן תלוי, אם אתה בוודאות יודע שאתה במצב רגיל ולא הפוך (לא משנה אם אתה במצב Nose in או לא), תן קצת יותר מנוע ושים לב לכיוון התנועה. עוד משהו שעוזר הינו הזזת הזנב לצד מסויים בכדי לראות לאן המסוק פונה.
    שמתי לב שבהרבה שעות סימולטור שאתה מתרגל טיסות שהמסוק רחוק, אתה לומד פחות או יותר את כיוון המסוק ולומד לדעת בגדול את הכיוון הכללי שלו.

    בהצלחה!
    נערך לאחרונה על ידי tkolber; 26-05-2011 בשעה 07:07:49.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    מיקום
    מכון גמילה בלב ים
    הודעות
    824
    תודה!
    2
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    אני הייתי אומר שמע ישראל ה אלוקינו ה אחד.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חולון
    הודעות
    696
    תודה!
    150
    הודה 100 פעמים ב 73 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    איזה יופי אם היה במציאות את "המשקפת" שייש בסימולטור,
    הייתי מוסיף גם את הכפתור הריסטרט............
    במקרים כמו שציינתם יש להצטייד ב
    גלאי מתכות
    GPS
    טלסקופ
    מסוק חלופי
    תפילין
    על כל מקרה שלא יקרה....
    trex 550e pro dfc
    skookum 720BE + GPS
    mks 665 + 669 HBL
    cc 120HV
    futaba 14sg

    פיני נתנאל
    050-5561861

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoav Lahav צפיה בהודעה
    אתה מטיס תמסוק. פתאום מסיבה כלשהי (ראית כוסית, נעמדה עלייך דבורה, נכנס לך ברחש באוזן\עין, ענן הסתיר תשמש שהמסוק רחוק וכו וכו) איבדת את מצב המסוק ואינך מודע בדיוק למצבו במרחב. נניח לצורך העניין שגם אינך בגובה רב. מה עושים כדי להמנע עד כמה שאפשר מריסוק? יש איזה תמרון בדוק להשגת שליטה מהר בחזרה?

    בבקשה תשובת מומחה. תפתרונות הפשוטים גם אני יודע.

    כמובן בבקשה להתיייחס למקרים שונים:
    NOSE IN או לא.
    הפוך או לא.
    וכו.

    תודה.
    אם איבדת מצב בגובה נמוך (במיוחד עם כלי קטן וזריז כגון 450) אז איבדת מצב, להסביר מה לעשות כשאתה ב NOSE IN או הפוך זה להסביר איך להטיס ולא להסביר מה לעשות במקרה חירום כזה.
    איבוד מצב בגובה נמוך הוא לא משהו שאפשר לצאת ממנו אחרת הוא לא היה נקרא בשם הזה, נסיון מוצלח לצאת ממנו הוא מזל נטו.
    התגובה היחידה שאתה חייב לעשות באותו הרגע הוא להפנים מיד שאין לך שליטה במסוק ולהכניס להולד, זה צריך להיות מוטמע בך מהיום הראשון על מנת שתגיב מיד. זה מזעור הנזק היחיד שאתה מסוגל לעשות במקרה כזה.
    אישית, לאורך כל טיסה אני תמיד עם האצבע מוכן על ההולד

    בגובה רב הסיפור אחר, שם יש זמן להגיב ולבדוק מה מצב המסוק, האינדיקציה הטובה ביותר לזיהוי אורינטציה במצב כזה היא משחק מהיר עם הזנב והקולקטיב להבין האם המסוק הפוך או לא והאם הוא פונה אליך או מתרחק.

    ובשורה התחתונה
    רוב מקרי איבוד האורינטציה מתרחשים מהסיבות הבאות:
    1. חוסר תשומת לב לגזרת שטח ההטסה ותנאיה (חודרים לתחום השמש, מטיסים כשכבר מחשיך)
    2. חוסר ריכוז בזמן ההטסה (עומדים לידך ומבלבלים לך את השכל, שואלים שאלות או מפריעים ברקע)
    3. ניסיון להטיס מעבר ליכולת האישית.

    תמנע מראש משלושת אילו ונדיר שתאבד אורינטציה.
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 26-05-2011 בשעה 07:48:13.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    אם איבדת מצב בגובה נמוך (במיוחד עם כלי קטן וזריז כגון 450) אז איבדת מצב, להסביר מה לעשות כשאתה ב NOSE IN או הפוך זה להסביר איך להטיס ולא להסביר מה לעשות במקרה חירום כזה.
    איבוד מצב בגובה נמוך הוא לא משהו שאפשר לצאת ממנו אחרת הוא לא היה נקרא בשם הזה, נסיון מוצלח לצאת ממנו הוא מזל נטו.
    התגובה היחידה שאתה חייב לעשות באותו הרגע הוא להפנים מיד שאין לך שליטה במסוק ולהכניס להולד, זה צריך להיות מוטמע בך מהיום הראשון על מנת שתגיב מיד. זה מזעור הנזק היחיד שאתה מסוגל לעשות במקרה כזה.
    אישית, לאורך כל טיסה אני תמיד עם האצבע מוכן על ההולד

    בגובה רב הסיפור אחר, שם יש זמן להגיב ולבדוק מה מצב המסוק, האינדיקציה הטובה ביותר לזיהוי אורינטציה במצב כזה היא משחק מהיר עם הזנב והקולקטיב להבין האם המסוק הפוך או לא והאם הוא פונה אליך או מתרחק.

    ובשורה התחתונה
    רוב מקרי איבוד האורינטציה מתרחשים מהסיבות הבאות:
    1. חוסר תשומת לב לגזרת שטח ההטסה ותנאיה (חודרים לתחום השמש, מטיסים כשכבר מחשיך)
    2. חוסר ריכוז בזמן ההטסה (עומדים לידך ומבלבלים לך את השכל, שואלים שאלות או מפריעים ברקע)
    3. ניסיון להטיס מעבר ליכולת האישית.

    תמנע מראש משלושת אילו ונדיר שתאבד אורינטציה.





    ציקי היטיב להסביר
    יש עוד גורם אחד, שהוא החשוב מכולם ב"איבוד" המסוק:
    איבוד רגעי של הסטראוסקופיה
    הסטראוסקופיה (ראייה תלת מימדית) מתחלקת לשני סוגים
    הראשון זו הסטראוסקופיה האופטית, וזה מצב שמתקיים עד מרחק של מטרים ספורים, בערך 10 מטר. ובו האדם רואה תלת מימד מושלם
    השני זו התפיסה הסטראוסקופית, שבה אין ראייה תלת מימדית אופטית, אבל המוח מנתח ומייצר מידע כאילו הוא רואה תלת מימד, דבר שבהחלט יכול להיות מוטעה.
    בשינוי מידע מהיר (מה שקורה בהטסת מסוק לעיתים קרובות) המידע מתבלבל במוח ואז נוצרת תמונת מצב לא אמיתית הגורמת לתגובה מוטעה או לחוסר תגובה בכלל.
    ואז כרטיס האשראי בכיס נאנח....
    אגב, הראייה הסטראוסקופית על שני חלקיה מקלקלת (כמו כל דבר אחר) עם הגיל, שזה אחד הגורמים העיקריים לכך שהנוער מתקדם יותר מהר בהטסת מסוקים, אבל זאת לא הסיבה היחידה.
    סיבה נוספת להפחתת יכולת ההטסה קשורה להחלפת הראייה מכחול לאדום, אבל זה כבר נושא אחר לגמרי...

    מה ניתן לעשות?:
    הדבר הראשון והעיקרי מורכב מ3 דברים:
    סימולטור-סימולטור-סימולטור
    תירגול מצבים כאלה עוד ועוד מביא את התגובה הנכונה לאצבעות

    כאשר אני מלמד מתחילים להטיס, הדבר העיקרי שאני מלמד זה המעבר מכל מצב בעייתי, למצב ריחוף קלאסי, שזה זנב אליך, והמסוק בנקודה אחת. זה תירגול שמחלץ מהמצבים האלה ביתר קלות. ממליץ לכל אחד שכבר מטיס לתרגל את זה.

    תרגיל נוסף (רק בסימולטור), תבקש מאשתך לבוא ולהציק לך במפתיע בזמן שאתה מטיס.תראה שמובטח לך שיתוף פעולה מלא בתרגיל הזה

    (כותב שורות אלה עסק שנים רבות בפיתוח מצלמה סטראוסקופית)
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    702
    תודה!
    1
    הודה 55 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    התשובה מתחלקת בהתאם לנסיבות
    אם כוסית - מה זה משנה המסוק עוזבים הכל והולכים לכוסית
    אם דבורה - אומרים מלח מים מלח מים.....
    אם ברחש - נותנים לו זפטה איומה עם השלט כמו מטקה
    אם ענן הסתיר את השמש , תוריד את המשקפי שמש
    כל שאר הדברים מוציאים טפילין ומתחילים להגיד שמע ישראל - זה תמיד עוזר

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי mosheg צפיה בהודעה
    התשובה מתחלקת בהתאם לנסיבות
    אם כוסית - מה זה משנה המסוק עוזבים הכל והולכים לכוסית
    אם דבורה - אומרים מלח מים מלח מים.....
    אם ברחש - נותנים לו זפטה איומה עם השלט כמו מטקה
    אם ענן הסתיר את השמש , תוריד את המשקפי שמש
    כל שאר הדברים מוציאים טפילין ומתחילים להגיד שמע ישראל - זה תמיד עוזר
    וואללה משה כתבת כאן פק"ל כיסים !
    צריך לניילן את זה?

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    מיקום
    הוד השרון\צפת
    הודעות
    226
    מנחת הבית
    בכל מקום בטוח
    תודה!
    72
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    גם זה קורה שמטיסים קצת רחוק,
    לפעמים זה לא נשלט,בזמנו שהטסתי
    דאוני גבהים השתמשתי בכזה
    תמונה מצורפת,לי זה עזר מאד,
    תמיד טוב שיש-בהצלחה
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	משקפת.JPG‏ 
Views:	187 
Size:	10.0 קילובייט 
ID:	46461  
    נערך לאחרונה על ידי אילן מה; 26-05-2011 בשעה 12:26:20.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    אני אמנם לא מומחה ואני מתנצל שאני מגיב פה למרות זאת..אבל מעבר למה שהמומחים כתבו, יש לי מה להוסיף..
    אם איבדת מצב הדרך היחידה לנסות להציל את המסוק היא לזכור את המצב האחרון שאליו לקחת את המסוק ולהמשיך את ההטסה משם עד שתתמצא שוב.
    מלבד זה אתה יכול להפעיל HOLD, להוריד את השלט ולרוץ לנסות לתפוס את המסוק לפני שיתרסק.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי אילן מה צפיה בהודעה
    יש קטע כזה שמטיסים קצת רחוק,
    לפעמים זה לא נשלט,בזמנו שהטסתי
    דאוני גבהים השתמשתי בכזה
    תמונה מצורפת,לי זה עזר מאד,
    תמיד טוב שיש-בהצלחה
    ה' ישמור, זה כמו של פרוק.
    יש לזה תריס?

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    לפלנד
    הודעות
    1,143
    תודה!
    121
    הודה 128 פעמים ב 96 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    שני גרוש שלי למרות הצעירות שלי

    פול פיץ במידה ואת יודע אם אתה הכוך או לא זה לפעמים מציל נפשות ומצד שני אם אתה לא יודע יש מצב שאתה נוטע עץ חדש של align
    TREX 450 PRO FBL
    TREX 600 N FBL
    TREX 700N FBL
    TREX 700E V2 FBL
    שלט DX7

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    40
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    מפתיע שאף אחד פה לא התייחס למצב Fail safe שאמור להחזיר את מסוק למצב ראשוני.
    אני לא יודע אם אפשר להפעיל אותו באופן מכוון או לא, אבל הייתי רוצה לשמוע את הערות המומחים לזה.
    אני מדגיש כבר עתה, ברור שזה לבטח לא יציל את המצב תמיד, אבל התייחסות כלשהי לזה...?????

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    FS זה מצב של אבדן קשר רדיו
    השאלה היתה על אבדן אוריינטציה
    כדי להפעיל את ה FS אתה צריך לכבות את השלט
    אין בזה ממש טעם, הפעולה היחידה שממזערת נזקים ברגע האמת זה כיבוי מנוע
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    הפייל סייף לא קשור לאיבוד מצב..
    זהו כיוון בטיחותי שעושים למקרה ואבד קשר רדיו בין המשדר למקלט
    רון טוסמן

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    40
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    חברים, ידוע לי שהפונקציה של FS אינה קשורה לאיבוד מצב, אלא שזו אופציה קיימת ורציתי לדעת מה ההשפעה שלה במקרה של איבוד מצב.
    אם היא יכולה להועיל.
    התשובה של עודד למעשה אומרת הכל, שכן מאחר ולא ניתן להפעיל את הפעולה באופן עצמאי, היא לא רלוונטית.

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי tzahi צפיה בהודעה
    חברים, ידוע לי שהפונקציה של FS אינה קשורה לאיבוד מצב, אלא שזו אופציה קיימת ורציתי לדעת מה ההשפעה שלה במקרה של איבוד מצב.
    אם היא יכולה להועיל.
    התשובה של עודד למעשה אומרת הכל, שכן מאחר ולא ניתן להפעיל את הפעולה באופן עצמאי, היא לא רלוונטית.
    אפילו בהנחה שאפשר היה להפעיל את ה-FS סתם ככה, אם הוא מכוון נכון אז מה שהיה קורה זה כל הסרוואים במסוק יחזרו למצב אפס, ככה שהמסוק פשוט ימשיך להתקדם לאיפה שהוא התקדם מקודם. לדוגמא אם המסוק היה נכנס ל-FS בזמן שהוא מאונך לרצפה
    המסוק היה נשאר מאונך לרצפה, עד שהוא נכנס ברצפה. זה לא מחזיר את המסוק למצב מאוזן :P

    לגבי השאלה המקורית של יואב, אנשים רבים כתבו פה דברים נכונים מאוד
    בגובה נמוך הרבה פעמים אין זמן להגיב, ואם נראה שאבוד מרימים -HOLD
    אם נראה שיש מה לעשות ויש זמן להגיב אז באמת "נדנוד" המסוק יכול לגלות לך את המצב
    ואני רוצה להדגיש במיוחד את מה שאלעד (WONDERED-שממש לא צריך להתנצל על זה שהוא לא "מומחה", והעצה שהוא נתן מעידה על נסיונו) אמר
    שאתה צריך לנסות לזכור מה היה המצב האחרון של המסוק
    זה משהו שדורש אימון, ומומלץ להתאמן על כך בסימולטור. לנסות "להקליט" בראש את מה שאתם עושים, כך שבמקרה והיה איבוד מצב תוכלו להיזכר
    באיזה מצב היה המסוק.
    ואם יוצא מצב שהמסוק כבר מתרחק , אין מושג באיזה מצב הוא, אין מי שיעזור ולא מצליחים לזהות את המצב במשך זמן ממושך וכו' וכו'
    להכניס ל-HOLD, זה יגרום הרבה פחות נזק למסוק ממה שהתרסקות עם מנוע במלוא המהירות תגרום
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    לב השרון
    הודעות
    2,469
    תודה!
    864
    הודה 541 פעמים ב 361 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    5 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    HeliCommand Flybarless System HC3-SX

    this unit features the well-known and patented Horizontal mode (self-leveling), which brings the heli back to horizontal attitude anytime you let go off the sticks. Moreover, the system is equipped with several safety features, leveling the heli back even while in hard 3D-maneuvers like Tic-Toc or PiroFlip with a speed never seen before. These brand new features enable a pilot to learn 3D flying in the most safe way ever, speaking of a kind of "real-flight simulator" on highest level.

    http://www.espritmodel.com/index.asp...D&ProdID=13791

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,100
    תודה!
    92
    הודה 45 פעמים ב 37 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Hagay צפיה בהודעה
    HeliCommand Flybarless System HC3-SX

    this unit features the well-known and patented Horizontal mode (self-leveling), which brings the heli back to horizontal attitude anytime you let go off the sticks. Moreover, the system is equipped with several safety features, leveling the heli back even while in hard 3D-maneuvers like Tic-Toc or PiroFlip with a speed never seen before. These brand new features enable a pilot to learn 3D flying in the most safe way ever, speaking of a kind of "real-flight simulator" on highest level.

    http://www.espritmodel.com/index.asp...D&ProdID=13791
    ++++++++++++++++++++++1
    מהקטן לגדול

    Blade MCPX
    TREX 500 ESP
    TREX 550
    TREX 700 NITRO FLYBARLESS

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    502
    תודה!
    46
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoav Lahav צפיה בהודעה
    אתה מטיס תמסוק. פתאום מסיבה כלשהי (ראית כוסית, נעמדה עלייך דבורה, נכנס לך ברחש באוזן\עין, ענן הסתיר תשמש שהמסוק רחוק וכו וכו) איבדת את מצב המסוק ואינך מודע בדיוק למצבו במרחב. נניח לצורך העניין שגם אינך בגובה רב. מה עושים כדי להמנע עד כמה שאפשר מריסוק? יש איזה תמרון בדוק להשגת שליטה מהר בחזרה?

    בבקשה תשובת מומחה. תפתרונות הפשוטים גם אני יודע.

    כמובן בבקשה להתיייחס למקרים שונים:
    NOSE IN או לא.
    הפוך או לא.
    וכו.

    תודה.
    איזה מהמקרים קרה לך ששאלתה את השאלה?
    עברה כוסית, דבורה או אחר? (:
    ואיך יצאת מזה עם או בלי ריסוק?
    נערך לאחרונה על ידי Arman; 26-05-2011 בשעה 16:45:30.

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    794
    תודה!
    237
    הודה 35 פעמים ב 33 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoav Lahav צפיה בהודעה
    אתה מטיס תמסוק. פתאום מסיבה כלשהי (ראית כוסית, נעמדה עלייך דבורה, נכנס לך ברחש באוזן\עין, ענן הסתיר תשמש שהמסוק רחוק וכו וכו) איבדת את מצב המסוק ואינך מודע בדיוק למצבו במרחב. נניח לצורך העניין שגם אינך בגובה רב. מה עושים כדי להמנע עד כמה שאפשר מריסוק? יש איזה תמרון בדוק להשגת שליטה מהר בחזרה?

    בבקשה תשובת מומחה. תפתרונות הפשוטים גם אני יודע.

    כמובן בבקשה להתיייחס למקרים שונים:
    NOSE IN או לא.
    הפוך או לא.
    וכו.

    תודה.
    לאיזה רמה הגענו ***חח יואב אתה אלוף ח ח ח ח ...

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Arman צפיה בהודעה
    איזה מהמקרים קרה לך ששאלתה את השאלה?
    עברה כוסית, דבורה או אחר? (:
    ואיך יצאת מזה עם או בלי ריסוק?
    זה מה שקרה וכן התרסקתי אבל בשיחים:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...התרסקות-בשיחים.
    יואב

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Arman צפיה בהודעה
    איזה מהמקרים קרה לך ששאלתה את השאלה?
    עברה כוסית, דבורה או אחר? (:
    הוא הטיס, פתאום הדבורה מאיה עברה וכידוע לכולם מדובר בכוסית של החיים

    יואב, נראה לי שהחלק הקשה בתיקון המסוק יהיה לעדכן את החתימה שלך ברשימת החלקים החדשים.

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    48
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסים המנוסים ביותר.

    ******************************חחה

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. למטיסים באזור פתח תקווה
    על ידי אופטימי10 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 28-09-2010, 22:13:04
  2. למטיסים מאילת
    על ידי asafh1 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-01-2010, 16:20:59
  3. ציוד למטיסים
    על ידי moshe amzaleg בפורום פורום אתרים מסחרים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-11-2009, 11:06:33
  4. ציוד למטיסים
    על ידי moshe amzaleg בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-11-2009, 20:46:59
  5. למטיסים בשומרת ...
    על ידי איהאב בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-04-2009, 20:39:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •