האם מישהו ניסה את הרעיון בעבר?
יש לי מנוע OS MAX מניפה ישן (20 שנה בערך), האם כדאי\ניתן להשקיע בלהשמיש אותו והפיכתו למנוע עם פרופלור?
האם מישהו ניסה את הרעיון בעבר?
יש לי מנוע OS MAX מניפה ישן (20 שנה בערך), האם כדאי\ניתן להשקיע בלהשמיש אותו והפיכתו למנוע עם פרופלור?
For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skywards, for there you have been and there you will long to return
(Leonardo da Vinci)
אתה יכול בבקשה לצלם אותו?
שי
Futaba 10CHP
Outrage Velocity 50, YS 56-SR
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.
למה הכוונה מנוע מניפה?
מכיר מנוע טורבו מניפה, מנוע בוכנה.
בוודאי!
אלה יופי של מנועים שיכולים להטיס טיסנים למהירויות בליסטיות! אם זה OS MAX 77 DF אז דבר איתי בפרטי כי אני רוצה לקנות!!!
קח בחשבון שמדובר במנועים חזקים מאוד. בחירת הפרופלור כאן היא קריטית. לרוב מטיסים אותם עם פרופלורים מיוחדים מקרבון (לא APC!!!).
ארז
!!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!
למי שמעוניין יש לי מנוע OS MAX 77 DF חדש למכירה
חיים 052-2626554
וואוו, אני מצטער על האיחור בתגובה!
תודה לעונים!
זה המנוע, צטערת על האיכות הירודה (מצלמת טלפון גרועה)....
מנוע 91 ישן.
מה ההבדל בין מנוע 91 רגיל למניפה?
האם סל"ד גבוה יותר בDF? לא מתאים לטיסנים איטיים?
האם זה שהאזוז מאחור לא יפריע להרכבה על רוב הגופים שאני יכול לבחור?
שוב סליחה על התגובה האיטית אני לא רגיל להכנס לתת פורום הזה... דרך אגב איך אני שם מעקב לנושא הזה כדי שזה לא יקרה שוב?
For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skywards, for there you have been and there you will long to return
(Leonardo da Vinci)
מנועי DF בנויים לסל"דים מאוד גבוהים (מעל 20,000).
הם מפיקים המון כוח בסל"דים האלה ובד"כ דורשים הרצה מאוד מוקפדת ושליטה טובה על התערובת. הם לא סלחניים לטעויות.
כמדומני מריצים את ה-91 עם פרופלורים 9X6 או 10X6 מיוחדים מקארבון. אסור לנסות להריץ עם פרופלורים רגילים!!! שימוש בפרופלור APC או מאסטר יגרום לשבירת הפרופלור ומהווה סכנה של ממש!
זה לא מנוע לשים על טריינר. זה מנוע רוצח לשים על טיסן מהיר מאוד. אם אתה לא בקטע של מהירות אז חבל על הזמן וההשקעה. תמכור באייבי או תשאיר בבוידעם או בתצוגה.
ארז
!!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!
צודק ארז, לגבי מגבלות הסל"ד של מדחפים רגילים.
אבל ל-APC דווקא יש מדחפים לא יקרים במיוחד שיכולים לשמש מנוע מסוג זה, לפחות בנפחים הקטנים מ-91..
מגבלת הסל"ד של מדחפי ה-Pylon שלהם היא 225,000 חלקי הקוטר; או למשל מדחף 8.75x8.25W מוגבל ל-25,700 סל"ד לערך; וזאת מבלי להיות עשוי מסיבי-פחמן (carbon fiber), אלא מ-GFN, כמו המדחפים הרגילים (Sport) שמוגבלים ל-190,000 חלקי הקוטר.
מדחף במידה זו, בסובבו ב-22,500 סל"ד, יגבה מהמנוע 2.5 כ"ס לערך; כיכולתו האמיתית של ה-OS.77DF לערך.
וואו, טוב, אני חשבתי על משהו יותר רגוע בינתיים...
אני ממש מודה לכולם על ההתיחסות ואני חושב שאני אגנוז אותו עד שאני אצבור מספיק ניסיון ורצון לטיסן כ"כ רוצח.
שוב תודה ואולי בעתיד כשאהיה יותר מנוסה עוד אקפיץ את השירשור הזה.
תודה
For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skywards, for there you have been and there you will long to return
(Leonardo da Vinci)