שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 43

נושא: בקר castil hv 120

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    746
    תודה!
    3
    הודה 43 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בקר castil hv 120

    היי לכולם כידוע יצאה הודעת ריקול להחזרת בקרים מסוג castil phoenix ice hv 120 בעקבות מס' כשלונות אצלי זה מתבטא בהתחממות יתר של הבקר והמנוע ( יש שיטענו שזה לא קריטי) עד כדי סלידת היד בנסיון נגיעה לאחר נחיתה בכל אופן לא בא לי לקחת צ'נס והחלטתי לעת עתה להשבית את ה-f3c700 עד לברור הבעיה לעומקה האם ישנו מישהו ששלח בקר בחזרה אם כן מהו התהליך?
    T-REX450L DOMINATOR
    TREX 600 פרו
    GOBLIN 700

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    אתה לא יכול לגעת ביד בבקר או במנוע אחרי הנחיתה ?

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyro צפיה בהודעה
    אתה לא יכול לגעת ביד בבקר או במנוע אחרי הנחיתה ?
    נכון, כמעט ולא ניתן לגעת בבקר או במנוע לאחר ריחוף קצר של 4 דקות עם 1700 RPM בערך..
    נערך לאחרונה על ידי bartovmoti; 11-09-2011 בשעה 10:28:38.
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    כמו שכבר אמרתי לך - אם הבקר היה תקול כבר היה לך כדור אש ביד..
    הטמפ' שמופיעה לך בלוג של הבקר תקינה לחלוטין, אתה לא יכול להניח את היד על בקר שמגיע ל 50 מעלות.
    ריחוף במקום לא מאפשר לאויר להגיע פנימה ולקרר את המנוע והבקר..תנסה לטוס קצת ותראה שהציוד יהיה קר יותר.

    לפי מה שאתם אומרים אני צריך להזדכות על הקונטרוניק שלי..
    נערך לאחרונה על ידי wonderd; 11-09-2011 בשעה 12:00:27.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    באתר של החברה יש הסבר מה לעשות, ואם משהו לא מובן - תשלח להם מייל והם עונים יחסית מהר.
    לגבי התחממות הבקר יתר על המידה, מאחר ואני לא מכיר את המסוק שלך, אני יכול רק להמליץ את מה שכבר נכתב המון פעמים - להרכיב את הבקר מאחורי הציר הראשי במקום פתוח ולא מקדימה מתחת לחופה.


    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    363
    תודה!
    3
    הודה 18 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    שימו לב שריחוף מחמם את הבקר הרבה יותר מטיסת 3D או טיסה מאמצת אחרת. זו תופעה ידועה בחשמליים אצל כל החברות, זה לא נובע בגלל אופן הקירור אלא בגלל שהבקר עוסק בהגבלת המנוע והליך זה מאמץ אותו הרבה יותר.
    אני יכול להעיד שאחרי טיסות 3D עם מנועים חזקים יותר וחזקים פחות הבקר תמיד נשאר קר, לעומת זאת כאשר אני מרחף 5-10 דקות (עבור סדרות F3C) הבקר מתחמם הרבה יותר.

    *ניסיוני הוא עם הCC160HV ICE ולא עם ה120.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    בקר צריך להתחמם משתי סיבות
    1. זרם גבוה
    2. קירור

    למיטב הבנתי בטיסת 3D הזרם הגבוה הוא הגורם לחימום, בריחוף חוסר קירור הבקר כתוצאה מעמידה במקום.


    חן
    לא הבנתי את המושג הליך הגבלת המנוע בריחוף (כמובן בהנחה שאתה לא נמצא בסל"ד מטורף בזמן ריחוף).
    הרי בריחוף אין מאמץ משתנה, הגברנור של הבקר הכי פחות מתאמץ לשמור על הסל"ד אז רק העדר קירור מהווה בעיה.
    בהנחה שאתה בסל"ד נורמלי בזמן ריחוף ועם קירור ראוי למה שהבקר יתחמם?

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    746
    תודה!
    3
    הודה 43 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    הבקר יושב מאחור במקום פתוח ומאוורר על תושבת הבום וכל נושא הטמפ' נבדק הן בטיסה והן בריחוף ובשני המקרים הבקר והמנוע היו חמים מעל לסביר (לא סביר=כמעט ולא ניתן לגעת במנוע הבקר פחות חם) אלעד קיויתי שתגיע יום שישי לאזור להראות לך בפועל חבל שלא הגעת בכל אופן אני לא רגוע בכלל.
    T-REX450L DOMINATOR
    TREX 600 פרו
    GOBLIN 700

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    ציטוט נכתב במקור על ידי bartovmoti צפיה בהודעה
    נכון, כמעט ולא ניתן לגעת בבקר או במנוע לאחר ריחוף קצר של 4 דקות עם 1700 RPM בערך..
    מוטי 4 דקות זמן ריחוף זה לא קצר...וכמו שחן כתב: זו היא הסיבה לדעתי להתחממות יתר של הבקר.

    אתם מוזמנים לבוא לגלילות בסופ"ש וננסה לבדוק ביחד האם יש בעיה אמיתית.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    בשבת לא יצא לי להטיס בכלל, יצאתי מוקדם מהאיזור.
    שוב, אחרי השיחות שלנו בטלפון והנתונים שמסרת לי, אני חושב שאין בעיה.

    אם אתה לא שקט ומוכן להמתין חודש וחצי - שלח את הבקר.
    אתה יכול בינתיים להזמין בקר חדש שיגיע הרבה יותר מהר ואח"כ למכור את החדש שיגיע.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    1,017
    תודה!
    94
    הודה 64 פעמים ב 49 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    היי לכולם

    אני הייתי גם נוכח ביום שישי האחרון במהלך הבדיקות של שלומי עם ה-700
    שלומי חסך כאן בפרט קטן שבפירט האחרון כן בוצעה טיסה ולא ריחוף ואחרי נחיתה אי אפשר היה לגעת במנוע במשך יותר מ-3-4 שניות.
    הבקר היה גם חם אבל יחסית למנוע לא נורא.
    שלומי-אולי תעלה לשרשור את הנתונים שהכנסת לבקר ואולי תקבל הערות והארות.
    Kalderon Dotan

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyro צפיה בהודעה
    מוטי 4 דקות זמן ריחוף זה לא קצר...וכמו שחן כתב: זו היא הסיבה לדעתי להתחממות יתר של הבקר.

    אתם מוזמנים לבוא לגלילות בסופ"ש וננסה לבדוק ביחד האם יש בעיה אמיתית.
    אולי זה לא קצר.. אבל כמו ששלומי ודותן כתבו, הבקר יושב במקום חשוף לגמרי, לא צריכה להיות שום בעית קירור במיקום הבקר ואחרי הכל מדובר ב 700 עם רוטור ענק. הרוח שהלהבים מספקות אמורה לספק קירור סביר בהחלט בהתחשב בכך שהבקר יושב ממש מתחת ללהבים חשוף..
    גם בריחוף וגם בטיסת הקפות רגועה, הבקר והמנוע שניהם מתחממים כך שכמעט אי אפשר לגעת בהם.. יותר משניה של מגע ואתה מקבל כוויה
    לא נראה שלי שאי פעם נתקלתי בהתחממות כזאת בבקר או במנוע חדשים ויקרים שאמורים להיות תקינים.
    דבר כזה לא צריך להיות לעניות דעתי..
    נערך לאחרונה על ידי bartovmoti; 11-09-2011 בשעה 16:38:00.
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    ציטוט נכתב במקור על ידי bartovmoti צפיה בהודעה
    אולי זה לא קצר.. אבל כמו ששלומי ודותן כתבו, הבקר יושב במקום חשוף לגמרי, לא צריכה להיות שום בעית קירור במיקום הבקר ואחרי הכל מדובר ב 700 עם רוטור ענק. הרוח שהלהבים מספקות אמורה לספק קירור סביר בהחלט בהתחשב בכך שהבקר יושב ממש מתחת ללהבים חשוף..
    גם בריחוף וגם בטיסת הקפות רגועה, הבקר והמנוע שניהם מתחממים כך שכמעט אי אפשר לגעת בהם.. יותר משניה של מגע ואתה מקבל כוויה
    לא נראה שלי שאי פעם נתקלתי בהתחממות כזאת בבקר או במנוע חדשים ויקרים שאמורים להיות תקינים.
    דבר כזה לא צריך להיות לעניות דעתי..
    צודק, לפי התיאור שלך בסטאפ תקין זה לא צריך להיות.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    ציטוט נכתב במקור על ידי bartovmoti צפיה בהודעה
    אולי זה לא קצר.. אבל כמו ששלומי ודותן כתבו, הבקר יושב במקום חשוף לגמרי, לא צריכה להיות שום בעית קירור במיקום הבקר ואחרי הכל מדובר ב 700 עם רוטור ענק. הרוח שהלהבים מספקות אמורה לספק קירור סביר בהחלט בהתחשב בכך שהבקר יושב ממש מתחת ללהבים חשוף..
    גם בריחוף וגם בטיסת הקפות רגועה, הבקר והמנוע שניהם מתחממים כך שכמעט אי אפשר לגעת בהם.. יותר משניה של מגע ואתה מקבל כוויה
    לא נראה שלי שאי פעם נתקלתי בהתחממות כזאת בבקר או במנוע חדשים ויקרים שאמורים להיות תקינים.
    דבר כזה לא צריך להיות לעניות דעתי..
    כמו שהצעתי, אתם מוזמנים בסופ"ש שעוד כמה זוגות עיניים מיומנות יסתכלו וינסו לעזור...

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    ציטוט נכתב במקור על ידי kal1311 צפיה בהודעה
    היי לכולם

    אני הייתי גם נוכח ביום שישי האחרון במהלך הבדיקות של שלומי עם ה-700
    שלומי חסך כאן בפרט קטן שבפירט האחרון כן בוצעה טיסה ולא ריחוף ואחרי נחיתה אי אפשר היה לגעת במנוע במשך יותר מ-3-4 שניות.
    הבקר היה גם חם אבל יחסית למנוע לא נורא.
    שלומי-אולי תעלה לשרשור את הנתונים שהכנסת לבקר ואולי תקבל הערות והארות.
    זה הערה חשובה ונשמע כבר שהסטאפ כנראה בסדר,

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    שלומי,
    טיימינג בבקר 5, PWM 12, קצר את החוטים מהסוללות לבקר כמה שאפשר, תוודא שהגג"ש לא לחוץ על הפיניון יותר ממה שצריך ולסיום תעבור שוב על כל ההלחמות של המחברים. אח"כ אם הבעיה עדיין קיימת - מבטיח להגיע במיוחד ולנסות לעזור.

    אלעד.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    746
    תודה!
    3
    הודה 43 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    אלעד מחמם את הלב לשמוע שאתה מוכן לקפוץ מקצה העולם ימינה בכדי לעזור לחבר לפני זה אני איישם את ההמלצות שנתת ואדווח... למי שלא הבין הבדיקה בוצעה גם לאחר שמיניות.
    T-REX450L DOMINATOR
    TREX 600 פרו
    GOBLIN 700

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    738
    תודה!
    377
    הודה 62 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    הטסתי מסוק כזה ואני יכול להגיד לך שלאחר ש''קרעתי'' אותו הבקר ירד קריר ויכולתי לגעת בו,אך המנוע יורד חם עד כדי כך שאי אפשר לגעת יותר מ3 שניות, לדעתי אצלך הבקר יורד חם בגלל חוסר קירור.
    אני יכול להגיד לך שרוב המנועים של האליין, גם ב600, 550 וכו' עובדים ''חם'' ובינתיים לא ראיתי שום תקלה בהם.
    חוץ מזה תנסה 8pwm ולא 12 לדעתי זה עובד יותר טוב...
    Team Gaui Israel

    GAUI
    Scorpion
    MKS servo
    Gens ACE battey
    ZERO Canopy
    Skookum robotics
    OptiFuel

  19. המשתמשים הבאים אמרו תודה לasaf_aloush על הודעתו:

    guyro (12-09-2011)

  20. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    אסף, הטסת 700E F3C? בארץ?
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  21. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    738
    תודה!
    377
    הודה 62 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    700e רגיל אני לא חושב שזה מה שעושה את ההבדל,אלא אם אני טועה
    Team Gaui Israel

    GAUI
    Scorpion
    MKS servo
    Gens ACE battey
    ZERO Canopy
    Skookum robotics
    OptiFuel

  22. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    טועה בהחלט - ה F3C מסוק שונה עם מנוע שונה (470kv), כנ"ל לגבי ה PWM.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  23. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    640
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    בקר צריך להתחמם משתי סיבות
    1. זרם גבוה
    2. קירור

    למיטב הבנתי בטיסת 3D הזרם הגבוה הוא הגורם לחימום, בריחוף חוסר קירור הבקר כתוצאה מעמידה במקום



    חן
    לא הבנתי את המושג הליך הגבלת המנוע בריחוף (כמובן בהנחה שאתה לא נמצא בסל"ד מטורף בזמן ריחוף).
    הרי בריחוף אין מאמץ משתנה, הגברנור של הבקר הכי פחות מתאמץ לשמור על הסל"ד אז רק העדר קירור מהווה בעיה.
    בהנחה שאתה בסל"ד נורמלי בזמן ריחוף ועם קירור ראוי למה שהבקר יתחמם?
    ציקי שלום
    אם אני זוכר נכון - הFETים מתחממים בעיקר ברגעי המעבר ON-OFF-ON , במצב הזרמת הפולס קדימה התנגדותם נמוכה מאוד, ולכן במצב זה התחממותם נמוכה.
    מכאן שיתכן שאופן מיתוג הפולסים בריחוף מחמם יותר.
    לשלומי אין בעיה. הבקר זוכר טמפרטורות - והן בסדר גמור (לא זוכר בדיוק - כ75 צלזיוס) ונכון אי אפשר להחזיק את המנוע ברציפות -אז מה? זה עדיין עמוק בתחום הנורמלי - כ 70 צלזיוס. (בדקתי אישית)
    צ'אוביי

  24. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    טועה בהחלט - ה F3C מסוק שונה עם מנוע שונה (470kv), כנ"ל לגבי ה PWM.
    ה- PWM המומלץ למנועי OUTRUNNER הוא 8, נכון כדי להוציא יותר מהמנוע ניתן לכוונו, אבל העלאה של ערך זה גורמת לצריכת זרם גבוהה יותר ומכאן התחממות נוספת של המנוע והבקר.

    אני אשמח אם שלומי יכתוב ה- PWM הנוכחי שלו, אם הוא 12 , אז שיוריד ל-8 וינסה שוב.

  25. המשתמשים הבאים אמרו תודה לguyro על הודעתו:

    RonTo (12-09-2011)

  26. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    ה PWM המומלץ למנוע תלוי ב KV שלו, למנוע הזה מומלץ ועובד תקין ה 12, המנוע שלי עובד מצוין בכל 8 דקות הטיסה בלי בעיה.
    הסיבה שהערכים האלה לא קבועים היא השינויים בייצור של המנועים והעובדה שלא כל המנועים זהים.
    נערך לאחרונה על ידי wonderd; 12-09-2011 בשעה 09:09:39.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  27. #25
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    ה PWM המומלץ למנוע תלוי ב KV שלו, למנוע הזה מומלץ ועובד תקין ה 12, המנוע שלי עובד מצוין בכל 8 דקות הטיסה בלי בעיה.
    הסיבה שהערכים האלה לא קבועים היא השינויים בייצור של המנועים והעובדה שלא כל המנועים זהים.
    PWM מומלץ קשור מעט מאוד ל KV של המנוע ובעיקר למבנה הסטאטור והרוטור שלו. רוחב המגנטים, צורת הליפוף וכו' וכו'..
    חברת CC ממליצה כמעט באופן גורף על 8 למנועי אווטרנר למעט מקרים מאוד מסויימים.
    רון טוסמן

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •