בקר צריך להתחמם משתי סיבות
1. זרם גבוה
2. קירור
למיטב הבנתי בטיסת 3D הזרם הגבוה הוא הגורם לחימום, בריחוף חוסר קירור הבקר כתוצאה מעמידה במקום.
חן
לא הבנתי את המושג הליך הגבלת המנוע בריחוף (כמובן בהנחה שאתה לא נמצא בסל"ד מטורף בזמן ריחוף).
הרי בריחוף אין מאמץ משתנה, הגברנור של הבקר הכי פחות מתאמץ לשמור על הסל"ד אז רק העדר קירור מהווה בעיה.
בהנחה שאתה בסל"ד נורמלי בזמן ריחוף ועם קירור ראוי למה שהבקר יתחמם?