שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 43

נושא: בקר castil hv 120

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    בקר צריך להתחמם משתי סיבות
    1. זרם גבוה
    2. קירור

    למיטב הבנתי בטיסת 3D הזרם הגבוה הוא הגורם לחימום, בריחוף חוסר קירור הבקר כתוצאה מעמידה במקום.


    חן
    לא הבנתי את המושג הליך הגבלת המנוע בריחוף (כמובן בהנחה שאתה לא נמצא בסל"ד מטורף בזמן ריחוף).
    הרי בריחוף אין מאמץ משתנה, הגברנור של הבקר הכי פחות מתאמץ לשמור על הסל"ד אז רק העדר קירור מהווה בעיה.
    בהנחה שאתה בסל"ד נורמלי בזמן ריחוף ועם קירור ראוי למה שהבקר יתחמם?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    640
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר castil hv 120

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    בקר צריך להתחמם משתי סיבות
    1. זרם גבוה
    2. קירור

    למיטב הבנתי בטיסת 3D הזרם הגבוה הוא הגורם לחימום, בריחוף חוסר קירור הבקר כתוצאה מעמידה במקום



    חן
    לא הבנתי את המושג הליך הגבלת המנוע בריחוף (כמובן בהנחה שאתה לא נמצא בסל"ד מטורף בזמן ריחוף).
    הרי בריחוף אין מאמץ משתנה, הגברנור של הבקר הכי פחות מתאמץ לשמור על הסל"ד אז רק העדר קירור מהווה בעיה.
    בהנחה שאתה בסל"ד נורמלי בזמן ריחוף ועם קירור ראוי למה שהבקר יתחמם?
    ציקי שלום
    אם אני זוכר נכון - הFETים מתחממים בעיקר ברגעי המעבר ON-OFF-ON , במצב הזרמת הפולס קדימה התנגדותם נמוכה מאוד, ולכן במצב זה התחממותם נמוכה.
    מכאן שיתכן שאופן מיתוג הפולסים בריחוף מחמם יותר.
    לשלומי אין בעיה. הבקר זוכר טמפרטורות - והן בסדר גמור (לא זוכר בדיוק - כ75 צלזיוס) ונכון אי אפשר להחזיק את המנוע ברציפות -אז מה? זה עדיין עמוק בתחום הנורמלי - כ 70 צלזיוס. (בדקתי אישית)
    צ'אוביי

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •