שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: החלפת פלג למנוע לאחר הרצה

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל החלפת פלג למנוע לאחר הרצה

    מעוניין לבצע הרצה למנוע O.S 55AX
    קראתי בעבר שנידרש להחליף פלג לאחר ההרצה - לא זוכר גם בדיוק למה ?
    כמו כן עם איזה פלג עדיף להשתמש חם /קר בינוני ?

    תודה לעונים

    נ.ב
    מה אתם חושבים על הגדלת מיפתח המפלט מ 6 מ"מ ל 7 מ"מ במנוע ספציפי הזה ?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    681
    תודה!
    1
    הודה 28 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: החלפת פלג למנוע לאחר הרצה

    גם אני שמעתי שכדי להחליף פלאג אחרי הרצה. אין לי מושג למה.
    אני חושב שהפלאג שמסופק עם הקופסא הוא פלאג להרצה, לפחות ככה שמעתי. אני חושב ש OS מספקים #3, לפחות ב46.
    לגבי האגזוז, עוד דבר ששמעתי הוא שכדי לפתוח את המפלט ולהוציא את המשתיק קול, לפי מה שהבנתי יש תקנה בכמה ארצות שאומרת שלמנוע אסור לעבור דציבל מסויים אז שמו משתיק, הוצאת המשתיק נותנת עוד קצת ביצועים.
    אל תתפוס אותי במילה לכל דבר, אלו דברים ששמעתי מפה ושם, לא באמת בדקתי אותם כך שאין לי ביסוס. מקווה שעזרתי לפחות קצת.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: החלפת פלג למנוע לאחר הרצה

    אין שום חובה להחליף את המָצֶת לאחר ההרצה.

    כשהעיבוד של חלקי המנוע לא היה בדיוק העכשיוי, הרצה של מנוע עם טבעת, יצרה לפעמים כמות קטנה של שבבי מתכת מיקרוסקופיים, שהייתה מצפה את סליל המצת.
    תופעה זו הייתה גורמת למצת להתנהג קר מדי ולחייב את החלפתו - אך כאמור, זו נחלת העבר.

    המצת שמגיע עם ה-OS.55AX הוא #8, בכל המנועים מסוג זה שראיתי.
    אין מצת #3 ל-OS, ה-A3 הקודם אינו מיוצר עוד והוחלף ע"י ה-#6.

    ה-#6 הוא מצת חם מדי למנוע זה ויחייב הפעלת המנוע בתערובת עשירה מדי, כדי למנוע דטונציה.
    מבחינת דרגת החום, #8 הוא המתאים, אבל בהיותו קצר מדי, ה-LC4 של OS, או כל מצת ארוך אחר יהפוך את המנוע לטוב יותר.

    מנסיוני, כל השתדלות להפיק יותר כוח ממנועי OS באמצעות הגדלת נחיר היציאה של המפלט, או הסרת המחיצה; רק תגרום למנוע לעבוד גרוע ולהפחית את אמינותו, תמורת 300-400 סל"ד.

    אם נדרש יותר כוח, כדאי להתקין JettStream.

    האם כבר לא אמרנו שאין ארוחות חינם?

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: החלפת פלג למנוע לאחר הרצה

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    אין שום חובה להחליף את המָצֶת לאחר ההרצה.

    כשהעיבוד של חלקי המנוע לא היה בדיוק העכשיוי, הרצה של מנוע עם טבעת, יצרה לפעמים כמות קטנה של שבבי מתכת מיקרוסקופיים, שהייתה מצפה את סליל המצת.
    תופעה זו הייתה גורמת למצת להתנהג קר מדי ולחייב את החלפתו - אך כאמור, זו נחלת העבר.

    המצת שמגיע עם ה-OS.55AX הוא #8, בכל המנועים מסוג זה שראיתי.
    אין מצת #3 ל-OS, ה-A3 הקודם אינו מיוצר עוד והוחלף ע"י ה-#6.

    ה-#6 הוא מצת חם מדי למנוע זה ויחייב הפעלת המנוע בתערובת עשירה מדי, כדי למנוע דטונציה.
    מבחינת דרגת החום, #8 הוא המתאים, אבל בהיותו קצר מדי, ה-LC4 של OS, או כל מצת ארוך אחר יהפוך את המנוע לטוב יותר.

    מנסיוני, כל השתדלות להפיק יותר כוח ממנועי OS באמצעות הגדלת נחיר היציאה של המפלט, או הסרת המחיצה; רק תגרום למנוע לעבוד גרוע ולהפחית את אמינותו, תמורת 300-400 סל"ד.

    אם נדרש יותר כוח, כדאי להתקין JettStream.

    האם כבר לא אמרנו שאין ארוחות חינם?
    צאלון,
    מה לגבי פלאג 7 החדש יחסית של OS לעומת 8 המסורתי
    האם יש לצפות ממנו לתוצאות טובות יותר?
    מדובר במקרה זה על מנוע של מסוק

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: החלפת פלג למנוע לאחר הרצה

    דר
    במנועים הישנים לפני תקנות הרעש ואיכו"ס חור המפלט /משתיק היה 7מ"מ.
    במשתיקים החדשים הקוטר שונה ל 6 מ"מ -להבנתי עקב אותם תקנות .
    לכן רובצת שמועה שבכדי לשפר את אמינות ופעולת מנוע טובה יותר נידרש להרחיב את החור לגודלו הקודם
    שאלתי מה האמת מאחורי השמועה ?
    תודה

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: החלפת פלג למנוע לאחר הרצה

    עמי,


    לא נִדרש כלום.

    ה-OS.55AX הוא מנוע חזק למדי כפי שהוא והמפלט שלו מגיעים מהמפעל.
    הוא לא צריך פתח-פליטה מוגדל.
    היצרן תיכנן אותו כמו שצריך והמטרה הושגה.

    אם תצטרך יותר כוח, מפלט ביצועים (המשתמש בתהודה) יספק לך אותו.
    ה-Power-Box רק יעשה לך צרות, אם תנסה לשנות אותו. הוא האיזון המיטבי.

    מי שעומד מאחורי השמועה הוא... רס"ר שמועתי, כנראה...

    האם יש לך מקור לאווטר שלך, עם יין-ינג נוסף על ציר ה-Y?

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    681
    תודה!
    1
    הודה 28 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: החלפת פלג למנוע לאחר הרצה

    שאלה.
    שמעתי שיש מוצר שמחובר לסיכה הראשית ואז לסרוו ומרחוק ניתן לשלוט על כיוון הסיכה מהשלט.
    האם נכון הדבר? אם כן מאיפה ניתן להשיג?

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: החלפת פלג למנוע לאחר הרצה

    ציטוט נכתב במקור על ידי tamos צפיה בהודעה
    שאלה.
    שמעתי שיש מוצר שמחובר לסיכה הראשית ואז לסרוו ומרחוק ניתן לשלוט על כיוון הסיכה מהשלט.
    האם נכון הדבר? אם כן מאיפה ניתן להשיג?
    אתה לא רואה ובקושי שומע את המנוע, מה תיתן לך היכולת לשלוט בסרבו?
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: החלפת פלג למנוע לאחר הרצה

    דר יש לי את המפלט של AquaCraft
    Name:  taqug5130.jpg
Views: 110
Size:  1.0 קילובייט

    האים עדיף על POWER BOX .
    ואיך ניתן לבדוק את השיפור / השפעה

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: החלפת פלג למנוע לאחר הרצה

    ציטוט נכתב במקור על ידי tamos צפיה בהודעה
    שאלה.
    שמעתי שיש מוצר שמחובר למחט הראשית ואז לסרבו ומרחוק ניתן לשלוט על כיוון המחט מהשלט.
    האם נכון הדבר? אם כן מאיפה ניתן להשיג?
    עמוס,


    צודק, מנשה.

    קשה מאוד לשמוע את המנוע ולכוונו בצורה מדוייקת, כשהטיסן באוויר...

    אבל במציאות היה מנגנון כזה, שבא לידי שימוש בלעדית, בטיסני F3A בתחילת שנות ה-80.
    הוא כלל מנגנון עם הברגה בעלת פסיעה גסה מאוד, המזיז את המחט (אין סיכה בקרבוטור - כווולם טועים כאן) הראשית פנימה או החוצה, כשני מ"מ על כרבע סיבוב שלו.
    המחט הייתה מתברגת לכיוונון ראשוני אל תוך המנגנון.
    כמובן שנדרש סרבו בלעדי למשימה.

    באותה התקופה היה גם מדחף בעל פסיעה משתנה (Simprop) שהיה בשימושו של הָנוֹ פְּרֶטְנֶר על הקוּרָרֶה "64 שלו...

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,724
    תודה!
    129
    הודה 79 פעמים ב 59 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: החלפת פלג למנוע לאחר הרצה

    עמי תפסיק כבר להקשיב לרס"ר שמועתי הרי הוא רק טוב בתאוריות!
    אני אישית מקשיב לדר ומתייעץ איתו לגבי הרבה דברים
    באותה נשימה ,תודה לך דר על כל העזרה והסבלות לשאלות שלי

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: החלפת פלג למנוע לאחר הרצה

    על לא דבר, מושיק.

    Anytime, כמו שאומרים באנגלית.


    עמי,


    המפלט הזה נמכר גם תחת השם Tower Hobbies...
    הוא פחות מגביל מהמקורי, אבל שוב; האמינות עלולה להיפגם עקב לחץ דלק מופחת.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

נושאים דומים

  1. אשדוד והסביבה למכירה 91ax לאחר הרצה
    על ידי roy ofer בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-07-2010, 13:37:22
  2. השרון OS120AX חדש לאחר הרצה
    על ידי Boogle בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16-05-2010, 01:16:51
  3. למכירה מנוע OS 55 AX לאחר חצי הרצה
    על ידי מר בחור נחמד בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-10-2009, 23:11:10
  4. OS120AX חדש לאחר הרצה
    על ידי Boogle בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-07-2009, 15:48:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •