שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: מנוע שורף פלאגים בגלל ההתקנה שלו?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מנוע שורף פלאגים בגלל ההתקנה שלו?

    היי,
    כבר העלתי את השאלה הזו אבל לא קיבלתי תשובות מספקות מספיק.
    יש לי מנוע 46AX כבר שנה וחצי עד לפני 3 שבועות לא החפלתי פלאג אפילו פעם אחת. יש לציין שהמנוע היה מותקן על AVISTAR בצורה רגילה ולאחר מכן על ESCAPADE גם בצורה רגילה. לאחר ריסוק האסקפייד עברתי לפני 5 חודשים לגרובי. עכשיו כשחזרתי להטיס הרבה המנוע פועל הרבה כל שבת. בקיצור הלך לי פלאג והחלפתי ושבוע לאחר מכן עוד פלאג ועוד אחד באותו היום.

    השאלה שלי היא האם בגלל שהמנוע יושב הפוך חיי הפלאגים נהיים קצרים יותר? הדבר נראה לי הגיוני ביותר מה גם שאין לי הסבר אחר מדוע דווקא עכשיו הוא שורף לי פלאגים.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    492
    תודה!
    3
    הודה 25 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע שורף פלאגים בגלל ההתקנה שלו?

    לא קשור להתקנה...
    מנוע שורף פלגים בתכיפות מכמה סיבות
    1-עני בדלק, לפתוח סיכה ראשית
    2-דלק לא מתאים, אחוזי ניטרו גבוהים מדי לפלג הנוכחי
    3-מיסבים שחוקים (לא סיפור גדול)
    רק בשמחות

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע שורף פלאגים בגלל ההתקנה שלו?

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boaz Barnea צפיה בהודעה
    לא קשור להתקנה...
    מנוע שורף פלגים בתכיפות מכמה סיבות
    1-עני בדלק, לפתוח סיכה ראשית
    2-דלק לא מתאים, אחוזי ניטרו גבוהים מדי לפלג הנוכחי
    3-מיסבים שחוקים (לא סיפור גדול)
    4-פרופ לא מתאים או לחליפין לא מאוזן-גורם למנוע להתחמם
    5-יום חם, הטסת 3D בלי לתת למנוע להתקרר קצת..
    6-פלאג פגום
    7-מערכת הצתה (בעיקר של הסיני), נשארת פועלת לאחר הנעת המנוע
    8-בטח יש עוד משהו ששחכתי להוסיף..

    בכול מקרה, עד כמה שידוע לי, מנוע שמותקן הפוך לא שורף יותר פלגים ממנוע שמותקן לא הפוך..

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    132
    תודה!
    1
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע שורף פלאגים בגלל ההתקנה שלו?

    לכלוך במנוע גורם גם לשחיקה מהירה של הפלאגים !

    הייתי מפרק את המנוע מנקה (לא מתעצל ומפרק את הסליב והבוכנה).

    החלפת סוג דלק אולי ? דורש כיוון סיכה בהתאם כדי שלא יהיה עני/עשיר

    בהצלחה
    יוסי נהוראי

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע שורף פלאגים בגלל ההתקנה שלו?

    קודם כל תודה על העזרה.
    ההסבר ההגיוני ביותר הוא שזה בגלל שבאמת היה חם ואולי המנוע היה עני בדלק. כל השאר לא מתאימים מכיוון שבדיוק ניקיתי את כל המנוע כולל פתיחה שלו והכל נקי, מיסבים תקינים והדלק הוא COOL POWER 10% וזה מתאים לפלאג של OS המקורי

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    איך בדקת את המיסבים?
    נשמע קלאסי כמו בעיית מיסבים, גם מתאים לגיל המנוע ולסוגו...
    מיסבים שנשחקים יתר על המידה מתחילים להתפרק ולשחרר לתא הבעירה חלקים קטנים - החלקים הללו פוגעים בפלאג ומסבים לו נזק, או במקרה הרע ישביתו לך את המנוע...


    ---
    I am here: http://tapatalk.com/map.php?uqicwl

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע שורף פלאגים בגלל ההתקנה שלו?

    תעבור לחשמלי.... מרבית הבעיות שיש לך עם מנוע ניטרו יפתרו לך
    לבעלי החנויות יש אינטרס אדיר שתמשיכו להטיס ניטרו (רווח מדלק, פלאגים, חלקי חילוף למנוע, אביזרי התנעה)
    בחשמלי אין כל הוצאות שוטפות חוץ מההשקעה הראשונית במטען וזוג סוללות איכותיות...
    היום היו איתי בשטח 2 טיסנים דלק. בזמן שהם התעסקו עם המנוע, הספקתי כבר להטיס 3 פעמים את החשמלי שלי
    כיום נשאר לי רק טיסן דלק אחד (מוסטאנג).
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 06-04-2012 בשעה 20:26:41.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    לבעלי החנויות יש אינטרס אדיר שתמשיכו להטיס ניטרו (רווח מדלק, פלאגים, חלקי חילוף למנוע, אביזרי התנעה).
    איזו שורה קנטרנית ומטופשת - התעלת על עצמך דניאל...
    הניטרו קיים ועודנו רק בשל האינטרס של החנויות - נו באמת, הצחקת אותי...
    הצעצועים שאתה מטיס לא יכולים בכלל להוות מושא להשוואה לטיסני דלק גדולים, טיסני הדלק אמנם הפכו לפחות פופולריים מאז התחזקות החשמלי - אך הדלק לא צפוי לעזוב אותנו בקרוב, ואין מה לעשות יש לו את הכייף שלו, אתה לא מוצא אותו? אני מרחם עלייך, כי זה חתיכת כייף שאתה מפסיד..


    ---
    I am here: http://tapatalk.com/map.php?r0x12g

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    132
    תודה!
    1
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע שורף פלאגים בגלל ההתקנה שלו?

    בתור אחד שהטיס מסוקים חשמלי/דלק טיסנים חשמלי /דלק מכוניות חשמלי/דלק מוצא לנכון אבל רק לעצמי ולא לאף אחד אחר (הכל עניין של טעם וריח )

    שרק ניטרו/דלק עושה לי את זה כל השאר סוג של "סרט אילם". כל אחד והטעם שלו הכייף שלו והחוויה שלו.

    מלחמת חשמל = דלק בסוף מסתכם במטיס/מסיע/משיט עצמו.

    העיקר תהנו מההובי וחג שמח !
    יוסי נהוראי

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע שורף פלאגים בגלל ההתקנה שלו?

    דבר נוסף ששכחתי, מנוע חשמלי אינו מושפע כלל ממצב הטיסן
    ממש לא מעניין אותו אם הטיסן טס הפוך, צולל, נוסק וכן הלאה
    (לכן במסוקי דלק יש מיכל דלק נוסף)
    במנוע חשמלי מדובר על אמינות של כמעט 100% (כל עוד הבקר לא נשרף)
    חישבו על כך, כמה פעמים נאלצתם לנחות נחיתות אונס ואולי אפילו לחוות ריסוק קל
    בגלל בעיות במנוע...

    ולגבי גודל, מזכיר לכם שמסוקי ה 600 ו 700 הקיימים כיום
    הינם חשמליים !!!

    מחירי המנועים החשמליים יורדים בהדרגה.כיום אני מטיס טיסן בעל מוטה של 1.6 מטר,
    עם מערכת חשמלית, שעלתה פי 3 לפני מספר מועט של שנים...
    הטיסן "אוכל" כל טיסן דלק לארוחת בוקר. עולה אנכית עד שאיני רואה אותו יותר...
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 07-04-2012 בשעה 09:23:41.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    דבר נוסף ששכחתי, מנוע חשמלי אינו מושפע כלל ממצב הטיסן
    ממש לא מעניין אותו אם הטיסן טס הפוך, צולל, נוסק וכן הלאה
    (לכן במסוקי דלק יש מיכל דלק נוסף)
    במנוע חשמלי מדובר על אמינות של כמעט 100% (כל עוד הבקר לא נשרף)
    חישבו על כך, כמה פעמים נאלצתם לנחות נחיתות אונס ואולי אפילו לחוות ריסוק קל
    בגלל בעיות במנוע...

    ולגבי גודל, מזכיר לכם שמסוקי ה 600 ו 700 הקיימים כיום
    הינם חשמליים !!!

    מחירי המנועים החשמליים יורדים בהדרגה.כיום אני מטיס טיסן בעל מוטה של 1.6 מטר,
    עם מערכת חשמלית, שעלתה פי 3 לפני מספר מועט של שנים...
    הטיסן "אוכל" כל טיסן דלק לארוחת בוקר. עולה אנכית עד שאיני רואה אותו יותר...
    אתה ממשיך עם חצאי האמיתיות שלך וחוסר הדיוקים.
    מיכל ציפה לא נועד למטרה אותה ציינת, יש לו תפקיד אחר לגמרי.
    ישנם מספיק חירומי מנוע/בקר/סוללה גם במסוקים וטיסנים חשמליים - אגב הרבה יותר מאשר במסוקים וטיסנים שמנועם הורץ וכוון כהלכה (דום מנוע כתוצאה מסיום הדלק אינו חירום של מנוע בערה פנימית - הוא סתם חוסר תשומת לב של המטיס, אל אחת כמה וכמה במסוקים והוא שווה ערך להטסה עד ה cut off).
    השוק מלא במסוקי דלק איכותיים לא פחות מחשמליים, הטענה שלך רחוקה מלהיות נכונה.
    אז נכון, המנועים החשמליים מספקים הספק גדול יותר ועוצמות שהניטרו לא מספקים (לזמן קצר בהרבה מהניטרו) - אך ההטסה לטעמי היא חסרת ריגוש, ולהטיס ניטרו לי כמו גם להמון אחרים עדיין מרגש הרבה יותר.
    אגב יש להטסת ניטרו המון יתרונות על חשמלי, אבל מניסיון עם המון מטיסים - מי שמתחבר לתחום מסויים קשה מאוד לשכנע אותו ביתרונות התחום השני, לא משנה כמה אתה צודק; וזה נכון לשני הצדדים חשמלי וניטרו כאחד.
    בסוף זה תחביב ואנחנו כאן כדי להנות - כל אחד יטיס מה שטוב לו, אבל לקחת את זה למקום שלקחת בהודעה הקודמת... קצת לא בכיוון...



    ---
    I am here: http://tapatalk.com/map.php?wukmmp

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    144
    תודה!
    1
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    טלטל שחוק גם עלול לגרום לבעיה שתיארת. חפש חופש בין הטלטל לגל הארכובה.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע שורף פלאגים בגלל ההתקנה שלו?

    הבעיה נפתרה אבל לצערי זה לא רלוונטי מכיוון שהיום אבד לי הרדיו (האורורה כשלה) ופשוט לא נשאר כלום לא טיסן לא מנוע ולא מקםט הכל מרוסק

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    מצטער לשמוע...

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע שורף פלאגים בגלל ההתקנה שלו?

    כנ"ל. אבל חשוב שתוודה שהריסוק באמת נגרם בגלל השלט.
    יכולים להיות עוד הרבה גורמים אחרים.
    למשל, לי התרסק פעם טיסן סקייל אהוב במיוחד (ZERO) בגלל כשל בסרוו הגה גובה
    כאשר פתחתי אותו, גיליתי כי אחד המגעים בתוך הסרוו היה רופף...

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •