לא קשור להתקנה...
מנוע שורף פלגים בתכיפות מכמה סיבות
1-עני בדלק, לפתוח סיכה ראשית
2-דלק לא מתאים, אחוזי ניטרו גבוהים מדי לפלג הנוכחי
3-מיסבים שחוקים (לא סיפור גדול)
לא קשור להתקנה...
מנוע שורף פלגים בתכיפות מכמה סיבות
1-עני בדלק, לפתוח סיכה ראשית
2-דלק לא מתאים, אחוזי ניטרו גבוהים מדי לפלג הנוכחי
3-מיסבים שחוקים (לא סיפור גדול)
רק בשמחות
4-פרופ לא מתאים או לחליפין לא מאוזן-גורם למנוע להתחמם
5-יום חם, הטסת 3D בלי לתת למנוע להתקרר קצת..
6-פלאג פגום
7-מערכת הצתה (בעיקר של הסיני), נשארת פועלת לאחר הנעת המנוע
8-בטח יש עוד משהו ששחכתי להוסיף..
בכול מקרה, עד כמה שידוע לי, מנוע שמותקן הפוך לא שורף יותר פלגים ממנוע שמותקן לא הפוך..