שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 56

נושא: טיסן שני

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2012
    מיקום
    בית שמש עיר הפשע והרשע
    הודעות
    578
    תודה!
    17
    הודה 19 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל טיסן שני

    מאחר ובשרשור השני של NADAVZ יש המון וויכוחים על דאונים וידע, וכל מיניי שטויות אחרות החלטתי לפתוח שרשור חדש .
    אני מבקש שבשרשור הזה לא יהיה וויכוחים שלא קשורים לנושא ולשאלות שישאלו כאן כי בסך הכל זה רק מבלבל את השואל (אותי)
    אוקיי אז החלטתי להתקדם ואני מרגיש שאני מוכן לטיסן כנף תחתית בלזה/מוקצף (לא משנה) חשמלי בלבד!
    רצוי שיהיה מעל 1.5 מטר מוטת כנף.
    חיפשתי המון ולא מצאתי טיסן כנף תחתית בגודל ראוי שהוא חשמלי (ללא צורך להסבה) ...
    התלבטות נוספת היא פאן קאב...
    אשמח להמלצות ועצות לגביי מה לקנות..
    אם אין ברירה וחייב לקנות קיט ולהסב לחשמלי אז אשמח לקבל הסברים לגבי איזה שינויים פיזיים אצטרך לשנות בגוף ע"מ להתאים את הסוללה והמנוע.
    הערוץ שלי ביוטיוב
    http://www.youtube.com/user/davidrj55/videos?view=0
    תעשו SUBSCRIBE

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    1,203
    תודה!
    73
    הודה 92 פעמים ב 60 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל טיסן שני

    אני ממליץ בחום על t-34 של איפלייט , לא זול אבל כמו רוב המוצרים שלהם מדובר במוצר ברמה, אני כבר מטיס אותו שנה וחצי ומבסוט מכל רגע.
    סקירה :
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...mentor-25e-ARF

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2012
    מיקום
    בית שמש עיר הפשע והרשע
    הודעות
    578
    תודה!
    17
    הודה 19 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שני

    ציטוט נכתב במקור על ידי liorz055 צפיה בהודעה
    אני ממליץ בחום על t-34 של איפלייט , לא זול אבל כמו רוב המוצרים שלהם מדובר במוצר ברמה, אני כבר מטיס אותו שנה וחצי ומבסוט מכל רגע.
    סקירה :
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...mentor-25e-ARF
    תודה על ההמלצה! קראתי את הסיקור שלך (ד"א סיקור נחמד!)
    מאיפה אני יכול לקנות אותו ARF ולא RTF?
    אם יש למישהו עוד המלצות אני אשמח לקבל!
    הערוץ שלי ביוטיוב
    http://www.youtube.com/user/davidrj55/videos?view=0
    תעשו SUBSCRIBE

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    May 2012
    מיקום
    בית שמש עיר הפשע והרשע
    הודעות
    578
    תודה!
    17
    הודה 19 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שני

    ציטוט נכתב במקור על ידי liorz055 צפיה בהודעה
    אני ממליץ בחום על t-34 של איפלייט , לא זול אבל כמו רוב המוצרים שלהם מדובר במוצר ברמה, אני כבר מטיס אותו שנה וחצי ומבסוט מכל רגע.
    סקירה :
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...mentor-25e-ARF
    תודה על ההמלצה! קראתי את הסיקור שלך (ד"א סיקור נחמד!)
    מאיפה אני יכול לקנות אותו ARF ולא RTF?
    אם יש למישהו עוד המלצות אני אשמח לקבל!
    עריכה:
    המקום היחיד שמצאתי שמוכרים אותו זה בשלט רחוק בהרצליה.. אבל הם מוכרים אותו בתצורת RTF ב2750 או ללא שלט ב2200
    נערך לאחרונה על ידי דויד רג'ואן; 21-10-2012 בשעה 08:52:34.
    הערוץ שלי ביוטיוב
    http://www.youtube.com/user/davidrj55/videos?view=0
    תעשו SUBSCRIBE

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    May 2012
    מיקום
    בית שמש עיר הפשע והרשע
    הודעות
    578
    תודה!
    17
    הודה 19 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שני

    החלטתי לחשמל את הCALMATO 60 של קיושו :http://www.rczone.co.il/kyosho/html/...howpage&pid=65
    אשמח לקבל עזרה במציאת סט אפ
    הערוץ שלי ביוטיוב
    http://www.youtube.com/user/davidrj55/videos?view=0
    תעשו SUBSCRIBE

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: טיסן שני

    ציטוט נכתב במקור על ידי דויד רג'ואן צפיה בהודעה
    החלטתי לחשמל את הCALMATO 60 של קיושו :http://www.rczone.co.il/kyosho/html/...howpage&pid=65
    אשמח לקבל עזרה במציאת סט אפ
    טיסן מעולה! לא יכול לעזור לך עם סטאפ כי אני מכיר אותו רק עם ניטרו. תהנה.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שני

    ציטוט נכתב במקור על ידי דויד רג'ואן צפיה בהודעה
    החלטתי לחשמל את הCALMATO 60 של קיושו :http://www.rczone.co.il/kyosho/html/...howpage&pid=65
    אשמח לקבל עזרה במציאת סט אפ

    This is in english, because life is too short to write all of this in Hebrew

    The plane's expected all up weight is 3.4kg. I am rounding this UP.

    You need a motor capable of taking 1250-1400W input power.

    A reasonable motor for this purpose would be a Hyperion 3025-06 or -08. A Hyperion 4020-08 would be a major overkill and provide you with excess power.

    ESC - for the 4020 (which I do NOT think you should get) you would need a 140A ESC. For the 3025 models, you'd need an 80-85A for the 08 and a 110A for the 06. This on a fairly low cell count (4S). If you can go higher, currents drop.

    Prop - for the 3025, on a 5S battery - 14x7 or 14x8 should give you plenty of power. Check clearance.



  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שני

    And if you need help, call me

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    May 2012
    מיקום
    בית שמש עיר הפשע והרשע
    הודעות
    578
    תודה!
    17
    הודה 19 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שני

    לא כל כך הבנתי... על איזה מנוע אתה ממליץ? 3025 או 4020? לא הבנתי מה מסמלים 08 ו 06
    אם תביא לי קישורים לכל המלצה זה מאוד יעזור לי מאחר ואינני מבין בדיוק למה אתה מתכוון
    הערוץ שלי ביוטיוב
    http://www.youtube.com/user/davidrj55/videos?view=0
    תעשו SUBSCRIBE

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שני

    not 4020
    it would be a bit too much

    3025-08
    or
    3025-06

    the second is a faster and more powerful engine
    requires a stronger ESC

    call and will explain

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    פרדס חנה - כרכור
    הודעות
    863
    תודה!
    149
    הודה 112 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שני

    דוד,

    דבר ראשון - טוב שפתחת שרשור חדש וממוקד על השאלה שלך.

    הטיסן שבחרת מעולה. חברה טובה, ביקורות טובות. בהחלט איכותי. גם הסטאפ שמרק המליץ לך מעולה.
    והוא אכן טיסן שני מבחינת אופי הטיסה שלו.
    ועדיין, אני רוצה לכתוב לך את ההסתייגות שלי, ואת ההמלצה שלי, ולקחת כיוון שונה.

    ממה שאני מתרשם דרך השאלות שלך פה ובשרשור המקורי, אתה עושה את צעדיך הראשונים בתחביב. מרגיש שמיצית את הביקסלר (ראיתי אפילו שאתה רוצה למכור אותו).
    לא נראה שיש לך נסיון עם בניית בלזה, וכנראה נסיון מסויים עם בניה ותיקון מוקצפים.
    נראה לי שהטיסן שאתה בוחר הוא קפיצה ענקית (ענקית מדי). הרי ברור שתוך כדי הלימוד יהיו מפגשים לא מתוכננים עם אמא אדמה, ובלזה לא מגיבה טוב מצבים כאלו. היא פשוט לא סלחנית.
    זה אומר שאתה תאלץ לבלות המון זמן בתיקונים ושיפוצים, או לחילופין בהשקעת עוד ועוד כסף בחלפים (ראה ההערה של מרק שהטיסן דומינו הוא "מודולרי"). ולא נראה לי שזו הכוונה שלך, ושלזה אתה מכוון.
    בנוסף, בגלל שהטיסן איכותי ויקר, הסטאפ יהיה גם כן יקר. המנוע שמרק המליץ למשל, רק הוא עולה מעל $100. ESC איכותי זה מחיר דומה. סרוואים איכותיים זה עשרות דולרים. אתה מודע לזה?
    וגם, הסטאפ הזה מחייב עבודת חשמל והלחמה מדוייקת, עם מחברים של זרם גבוה (XT60 למשל לא מתאים פה), עם הלחמות חזקות ונקיות (אחרת הזרם החזק פשוט ישרוף אותן)

    מה שמביא אותי (דעתי האישית בלבד כמובן !) למסקנה שעדיף לך לעבור לטיסן שלב שני מוקצף, עם גלגלים, ועם סטאפ שיכול להיות סיני במחיר לא יקר.
    זה יאפשר את קפיצת המדרגה שאתה מבקש, והלימוד יהיה הדרגתי, ולא "משברי" (תרתי משמע).

    יש כמה אפשרויות בגדול:
    1) טריינר "קלאסי" עם גלגלים ופוטנציאל אווירובטיקה בסיסית (מנטור, אפרנטיס, פאן-קאב)
    2) סקייל מוקצף כנף תחתית. קשה יותר להטסה, אווירובטיקה יותר טובה, המראות ונחיתות יחייבו לימוד ודיוק
    3) טיסן ספורט ממש (כמו הריינבאו F3A מהסיני) שמאפשר אווירובטיקה מדוייקת אבל דורש שליטה יותר טובה.

    הטיסנים האלו יהיו הרבה יותר סלחניים ללימוד ולטעויות ולהתרסקויות. המחירים יהיו שפויים עבור לימוד. והם יהווי מקפצה מצויינת שאחריה תוכל לעבור לאן שתרצה - בלזה כנף תחתית, 3D וכו וכו.

    ברור לי שלהטיס "טריינר" עלול להתפס כמשעמם, ולהרגיש מיצוי מהר מאוד.
    אבל להרגשתי והבנתי, התחביב הזה הוא מרתון, לא ריצת 100 מטר. אפשר להכנס, להחליף טיסנים כמו גרביים, ובאיזשהו שלב להתייאש ולזרוק הכול.
    או שאפשר לבנות בסיס חזק, לעלות שלב שלב, ואז להגיע לשמיים

    מאחל שבכול מקרה תהנה. מקווה שזה עוזר

  12. המשתמשים הבאים אמרו תודה לpomerus על הודעתו:

    guyst (21-10-2012)

  13. #12
    תאריך הצטרפות
    May 2012
    מיקום
    בית שמש עיר הפשע והרשע
    הודעות
    578
    תודה!
    17
    הודה 19 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שני

    וואו ממש תודה כל התשובה המושקעת,! אמי מעריך את זה...
    ל פי דברייך לא שווה להשקיע בטיסן כסה יקר ואיכותי בתור טיסן שני מאחר ורוב הסיכויים שאני ארסק אותו... בנוסף לא ציםיתי לסכום כזה גבוהה...
    אז האפשריות שלי הן כאלה: פאן קאב, טיסן כנף תחתית מוקצף( אשמח לקבל המלצה לאחד כזה) או טיסן f3a מוקצף..
    הראינבוו שדיברת עליו, איך הוא?
    קשה לבחור טיסן שני
    הערוץ שלי ביוטיוב
    http://www.youtube.com/user/davidrj55/videos?view=0
    תעשו SUBSCRIBE

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שני

    ציטוט נכתב במקור על ידי pomerus צפיה בהודעה
    דוד,

    דבר ראשון - טוב שפתחת שרשור חדש וממוקד על השאלה שלך.

    הטיסן שבחרת מעולה. חברה טובה, ביקורות טובות. בהחלט איכותי. גם הסטאפ שמרק המליץ לך מעולה.
    והוא אכן טיסן שני מבחינת אופי הטיסה שלו.
    ועדיין, אני רוצה לכתוב לך את ההסתייגות שלי, ואת ההמלצה שלי, ולקחת כיוון שונה.

    ממה שאני מתרשם דרך השאלות שלך פה ובשרשור המקורי, אתה עושה את צעדיך הראשונים בתחביב. מרגיש שמיצית את הביקסלר (ראיתי אפילו שאתה רוצה למכור אותו).
    לא נראה שיש לך נסיון עם בניית בלזה, וכנראה נסיון מסויים עם בניה ותיקון מוקצפים.
    נראה לי שהטיסן שאתה בוחר הוא קפיצה ענקית (ענקית מדי). הרי ברור שתוך כדי הלימוד יהיו מפגשים לא מתוכננים עם אמא אדמה, ובלזה לא מגיבה טוב מצבים כאלו. היא פשוט לא סלחנית.
    זה אומר שאתה תאלץ לבלות המון זמן בתיקונים ושיפוצים, או לחילופין בהשקעת עוד ועוד כסף בחלפים (ראה ההערה של מרק שהטיסן דומינו הוא "מודולרי"). ולא נראה לי שזו הכוונה שלך, ושלזה אתה מכוון.
    בנוסף, בגלל שהטיסן איכותי ויקר, הסטאפ יהיה גם כן יקר. המנוע שמרק המליץ למשל, רק הוא עולה מעל $100. ESC איכותי זה מחיר דומה. סרוואים איכותיים זה עשרות דולרים. אתה מודע לזה?
    וגם, הסטאפ הזה מחייב עבודת חשמל והלחמה מדוייקת, עם מחברים של זרם גבוה (XT60 למשל לא מתאים פה), עם הלחמות חזקות ונקיות (אחרת הזרם החזק פשוט ישרוף אותן)

    מה שמביא אותי (דעתי האישית בלבד כמובן !) למסקנה שעדיף לך לעבור לטיסן שלב שני מוקצף, עם גלגלים, ועם סטאפ שיכול להיות סיני במחיר לא יקר.
    זה יאפשר את קפיצת המדרגה שאתה מבקש, והלימוד יהיה הדרגתי, ולא "משברי" (תרתי משמע).

    יש כמה אפשרויות בגדול:
    1) טריינר "קלאסי" עם גלגלים ופוטנציאל אווירובטיקה בסיסית (מנטור, אפרנטיס, פאן-קאב)
    2) סקייל מוקצף כנף תחתית. קשה יותר להטסה, אווירובטיקה יותר טובה, המראות ונחיתות יחייבו לימוד ודיוק
    3) טיסן ספורט ממש (כמו הריינבאו F3A מהסיני) שמאפשר אווירובטיקה מדוייקת אבל דורש שליטה יותר טובה.

    הטיסנים האלו יהיו הרבה יותר סלחניים ללימוד ולטעויות ולהתרסקויות. המחירים יהיו שפויים עבור לימוד. והם יהווי מקפצה מצויינת שאחריה תוכל לעבור לאן שתרצה - בלזה כנף תחתית, 3D וכו וכו.

    ברור לי שלהטיס "טריינר" עלול להתפס כמשעמם, ולהרגיש מיצוי מהר מאוד.
    אבל להרגשתי והבנתי, התחביב הזה הוא מרתון, לא ריצת 100 מטר. אפשר להכנס, להחליף טיסנים כמו גרביים, ובאיזשהו שלב להתייאש ולזרוק הכול.
    או שאפשר לבנות בסיס חזק, לעלות שלב שלב, ואז להגיע לשמיים

    מאחל שבכול מקרה תהנה. מקווה שזה עוזר




    תומך בכל מילה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  15. #14
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שני

    ציטוט נכתב במקור על ידי pomerus צפיה בהודעה

    בנוסף, בגלל שהטיסן איכותי ויקר, הסטאפ יהיה גם כן יקר. המנוע שמרק המליץ למשל, רק הוא עולה מעל $100. ESC איכותי זה מחיר דומה. סרוואים איכותיים זה עשרות דולרים. אתה מודע לזה?
    וגם, הסטאפ הזה מחייב עבודת חשמל והלחמה מדוייקת, עם מחברים של זרם גבוה (XT60 למשל לא מתאים פה), עם הלחמות חזקות ונקיות (אחרת הזרם החזק פשוט ישרוף אותן)
    רק לשם דוגמא - טיסן של חבר שלי איבד מנוע (חשמלי) באוויר כאשר הייתה וויברציה במחבר מנוע לבקר. הויברציה גרמה ל- Arcing שהתיכו את הבדיל על הכבלים של המנוע. אחד השתחרר ולי (עשיתי את הטיסת ניסוי) היה טיסן ללא מנוע בפניה ל- Base.

    היה קטעים.

    מארק

  16. #15
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שני

    דרך אגב - הפאן קאב לא מתנהג טריינרי. מנטור, אפרנטיס, דומינו, לא טיסנים יקרים. טיסנים שהיעוד שלהם הוא ללמד אותך לנחות ולהמריא ולהריץ על הקרקע עם מינימום שברון לב.

  17. #16
    תאריך הצטרפות
    May 2012
    מיקום
    בית שמש עיר הפשע והרשע
    הודעות
    578
    תודה!
    17
    הודה 19 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שני

    אני ממש אבל ממש לא יודע מה לעשות!!!!
    בינתיים אני נוטה לכיוון הפאן קאב
    הערוץ שלי ביוטיוב
    http://www.youtube.com/user/davidrj55/videos?view=0
    תעשו SUBSCRIBE

  18. #17
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שני

    גם pomerus, גם wind וגם אני ממליצים לך טריינר.

    אם שלושה אנשים אומרים שאתה שתוי, לך תישן.

    לך קנה מנטור.

    מ

  19. #18
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    פרדס חנה - כרכור
    הודעות
    863
    תודה!
    149
    הודה 112 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שני

    ציטוט נכתב במקור על ידי דויד רג'ואן צפיה בהודעה
    וואו ממש תודה כל התשובה המושקעת,! אמי מעריך את זה...
    ל פי דברייך לא שווה להשקיע בטיסן כסה יקר ואיכותי בתור טיסן שני מאחר ורוב הסיכויים שאני ארסק אותו... בנוסף לא ציםיתי לסכום כזה גבוהה...
    אז האפשריות שלי הן כאלה: פאן קאב, טיסן כנף תחתית מוקצף( אשמח לקבל המלצה לאחד כזה) או טיסן f3a מוקצף..
    הראינבוו שדיברת עליו, איך הוא?
    קשה לבחור טיסן שני
    בשמחה

    הריינבאו מופיע אצל הסיני בשם אחר
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=17355
    הביקורות עליו טובות. ראיתי בחור מטיס כזה באחת השבתות וזה נראה טוב באוויר.
    שים לב שהסטאפ פה יהיה יותר יקר ממה שאתה מכיר, כי זה 4S, סרוואים יותר גדולים, בקר ומנוע חזקים. אבל עדיין אפשר להעמיד סטאפ יפה מהסיני שלא יחורר את הכיס.

    אני אישית לא מטיס סקיילים וכנף תחתית, אז לא יכול להמליץ לך. הייתי מחפש אצל הסיני ואז סורק פה בפורום וב-RCGROUPS לביקורות

    גם לריינבאו וגם לסקיילים אתה תצטרך מסלול "סביר" בשביל המראות ונחיתות. בגודל הזה, הטיסנים לא כול כך אוהבים דשא קצוץ, וגם לא כורכר עם אבני חצץ ובורות...

  20. המשתמשים הבאים אמרו תודה לpomerus על הודעתו:

    shyv88 (02-11-2014)

  21. #19
    תאריך הצטרפות
    May 2012
    מיקום
    בית שמש עיר הפשע והרשע
    הודעות
    578
    תודה!
    17
    הודה 19 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שני

    ציטוט נכתב במקור על ידי mixerfix צפיה בהודעה
    גם pomerus, גם wind וגם אני ממליצים לך טריינר.

    אם שלושה אנשים אומרים שאתה שתוי, לך תישן.

    לך קנה מנטור.

    מ
    אני מעדיף פאן קאב על פני המנטור מאחר והוא יותר אווירובטי.. פאן קאב יהיה בסדר בשבילי?
    מה אתה חושב על ההצעה של pomerus לגבי הראיינבו?
    הערוץ שלי ביוטיוב
    http://www.youtube.com/user/davidrj55/videos?view=0
    תעשו SUBSCRIBE

  22. #20
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שני

    אתה לא כשיר להטיס את הקאב. אתה לא כשיר להטיס קאב. אתה לא כשיר להנחית קאב. זה לא אומר שלא תצליח לעשות משהוא, אבל ללמוד מזה - לא תלמד.

    הריינבואו הוא טיסן מצויין, אבל הסט-אפ שלו דורש סוללות יקרות (אם כי זולות מאלו של הקיושו).

    הוא גם יחסית לא נוח ולא נעים להרכבה ודורש סבלנות. הוא גם די גדול ולא נוח לשינוע. מבחינת טיסה - הוא יחסית נוח ועדין, אם כי ניטרלי (לא מישר את עצמו).

    מרק

  23. #21
    תאריך הצטרפות
    May 2012
    מיקום
    בית שמש עיר הפשע והרשע
    הודעות
    578
    תודה!
    17
    הודה 19 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שני

    ציטוט נכתב במקור על ידי mixerfix צפיה בהודעה
    אתה לא כשיר להטיס את הקאב. אתה לא כשיר להטיס קאב. אתה לא כשיר להנחית קאב. זה לא אומר שלא תצליח לעשות משהוא, אבל ללמוד מזה - לא תלמד.

    הריינבואו הוא טיסן מצויין, אבל הסט-אפ שלו דורש סוללות יקרות (אם כי זולות מאלו של הקיושו).

    הוא גם יחסית לא נוח ולא נעים להרכבה ודורש סבלנות. הוא גם די גדול ולא נוח לשינוע. מבחינת טיסה - הוא יחסית נוח ועדין, אם כי ניטרלי (לא מישר את עצמו).

    מרק
    לפי מה שהבנתי מכמה חברה פה הפאן קאב לא טיסן קשה מאוד והוא מאוד סלחן... למשל מתן הטיס את הAXN ולאחר מכן את הקאב... גיל friman הטיס קאב כטיסן ראשון..
    הערוץ שלי ביוטיוב
    http://www.youtube.com/user/davidrj55/videos?view=0
    תעשו SUBSCRIBE

  24. #22
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שני

    אתה שאלת את דעתי. אני עניתי. אם אתה חושב אחרת, עלה והצלח.

    מרק

  25. #23
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל טיסן שני

    ציטוט נכתב במקור על ידי דויד רג'ואן צפיה בהודעה
    לפי מה שהבנתי מכמה חברה פה הפאן קאב לא טיסן קשה מאוד והוא מאוד סלחן... למשל מתן הטיס את הAXN ולאחר מכן את הקאב... גיל friman הטיס קאב כטיסן ראשון..
    אני מסייג את המלצתי החמה על הפאן קאב בכך שכמו שנאמר לעיל, הוא לא טריינר קלאסי. הוא ממריא כמעט מהמקום וגולש לנחיתה עם אפס מנוע.. אלו לא תכונות של טריינר קלאסי. כשהעמסתי על הפאן קאב ציוד fpv (דבר נוסף שהוא לא הכי מתאים לו...אבל מסתדר) נאלצתי ללמוד מחדש לרוץ כמו שצריך על המסלול לפני המראה (אחרת בגלל המשקל העודף הוא מזדקר) ולהשתמש נכון במצערת להנמכה בגישה לנחיתה. אפשר לתרגל איתו את הדברים הללו אבל לא כמו בטריינר קלאסי לדעתי. ו... נכון שהוא לא תגובתי כמו טיסן 3D אבל הרבה פחות סלחן ורגוע מביקסלר...
    למרות כל אלו לדעתי עדיין מומלץ בחום, אבל לא בעיניים עיוורות
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  26. #24
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שני

    אני מסכים שהפאן קאב לא טריינר קלאסי אבל זו בדיוק הסיבה שתהנה ממנו אף יותר, כיוון שתוכל לאתגר את עצמך עם משחק במדפים, טיסות איטיות והמראות ונחיתות קצרות.

  27. #25
    תאריך הצטרפות
    Apr 2012
    מיקום
    רעננה
    הודעות
    193
    תודה!
    48
    הודה 19 פעמים ב 17 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שני

    דויד - קודם כל בהצלחה במעבר לטיסן הבא,
    אם אני יכול להמליץ לך מהנסיון שלי - עברתי מביקסלר לפאן קאב וממנו ל t-28 של parkzone,
    המעבר לפאן-קאב בעקבות המלצה (טובה מאוד) מחבר, אחרי שהשתפשפתי קצת איתו עברתי ל t-28.
    אני מטיס את שלושתם ונהנה מכל רגע ,
    עם הt-28 רק התחלתי ואותו מטיס רק עם מדריך.
    תנסה לחשוב מה חשוב לך בטיסן השלב השני (לא בטוח שיש בכלל מושג כזה) וכמה השתפשפת על הביקסלר, בכל מקרה תעשה את המעברים בצמוד למדריך,
    אם יכולת ההטסה שלך טובה ויש לך מדריך טוב - יכול להיות שתוכל לעבור ישירות ל t-28,
    יחסית לבעלי כנף תחתית יותר קל לשליטה, אך יחד עם זאת ביצועים שחבל על הזמן !!!
    כשהשתפשפתי על הפאן-קאב והביקסלר, הייתי מביא אותו גם לשטח וחבר שלי היה מטיס אותו-כך שראיתי מקרוב עד כמה הטיסן הזה טוב.
    מצרף 2 סרטונים,





    המחיר שלו יחסית יקר יקר אבל מדי פעם אפשר לתפוס מציאות יד 2.
    אם אתה קובץ לאזור השרון בסופי שבוע תכתוב לי בה"פ, מוזמן להתרשם משניהם.
    אורן

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. תל אביב והסביבה למכירה טיסן פאנטנה (טיסן בלבד)
    על ידי matzri בפורום טיסני דלק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-01-2012, 12:13:30
  2. צפון טיסן 3D מסוג park master מדהים של muliplex טיסן 3D מושלם
    על ידי danoneyal בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-09-2011, 16:15:02
  3. תל אביב והסביבה מחפש טיסן ססנה או טיסן שלב ראשון
    על ידי סאונד בראש בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-03-2011, 20:47:44
  4. השרון טיסן (טריינר,טיסן לילה וגם צילום)
    על ידי eran_k בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-11-2010, 08:55:59
  5. למכירה טיסן מסוד PIRANA 3D טיסן 3D טהור
    על ידי matzri בפורום טיסני דלק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-10-2009, 18:29:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •