שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: צריך עזרה בSETUP לדאון FILLIP 400

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    227
    תודה!
    24
    הודה 25 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל צריך עזרה בSETUP לדאון FILLIP 400

    כדי להגיע לאיזור ה 150W-200W עם מנוע AXI2808/16 עם בקר 30A איזה סוללה כדי ואיזה פרופ צריך
    תודה איתי.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך עזרה בSETUP לדאון FILLIP 400

    המנוע שלך לא כ"כ מתאים לדאון, תצתרך להרכיב לו פרופ קטן 6-7" (לא יעיל לדאון כבד של 2 מטר).גם תהיה לך בעיה למצוא ספינר עם ציר בקוטר 4מ"מ שיתאים לפרופ קטן.
    האפשרות השניה היא לעבור לסוללה 2 תאים עם פרופ מעט יותר גדול-אבל להגיע להספק הרצויי תצתרך למשוך זרם של כמעט 30A וזה מעל למגבלות המנוע-וגם זמן הטיסה יהיה יחסית קצר.
    הפתרון הכי טוב לדעתי זה לקנות מנוע סיני של 70-100 גרם עם 1000-1400KV סוללה 3 תאים ופרופ 10x6.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    167
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך עזרה בSETUP לדאון FILLIP 400

    המגבלה היא הבקר , הרצתי תצורה זהה עם 3 תאים ופרופ 9X6 מגיעים לאזור 40~ אמפ שזה מעבר לגבולות הרשמיים של המנוע אבל מאחר ולא מפעילים לאורך זמן זה אפשרי ואין בעייה הטסטי גם עם 2 תאים וגם היה בסדר עם אותו פרופ .

    *** ד.א. הדאון לא 2 מטר הוא באזור 1.5 מטר .

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך עזרה בSETUP לדאון FILLIP 400

    ציטוט נכתב במקור על ידי שדדרומי צפיה בהודעה
    המגבלה היא הבקר , הרצתי תצורה זהה עם 3 תאים ופרופ 9X6 מגיעים לאזור 40~ אמפ שזה מעבר לגבולות הרשמיים של המנוע אבל מאחר ולא מפעילים לאורך זמן זה אפשרי ואין בעייה הטסטי גם עם 2 תאים וגם היה בסדר עם אותו פרופ .

    *** ד.א. הדאון לא 2 מטר הוא באזור 1.5 מטר .
    סליחה טעיתי בדאון.
    אין חכם כבעל נסיון

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    227
    תודה!
    24
    הודה 25 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך עזרה בSETUP לדאון FILLIP 400

    הבנתי אז תודה על התגובות
    אין בעיה לקנות מנוע מהסיני כולל פרופ ובקר וגם סוללה המנוע צריך להיות פחות או יותר זה למנוע הזה (AXI) משהו שיוכל לסחוב 600-1300 גרם בקר 30 אמפר או שעדיף יותר הם רושמים עליו את ה 40 אמפר ופרופ 9X6 עם סוללה 2 תאים של 2200 מילי
    יש משהו שאולי צריך לשנות מהנתונים שרשמתי?
    יש את המנוע הזה

    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...r_(Eq_AXi_2808)

    שרשום לו עד 15 אמפר שהוא צורך אז למה מומלץ לו בקר של 40 אמפר? והמנוע הזה הוא גם 4מ''מ יהיה בעיה להשיג לו פרופ? היא אפשר לקחת פרופ רגיל ולשפצר אותו קצת ולהרחיב לו את הקוטר?
    בתודה איתי.
    נערך לאחרונה על ידי shvartzi; 17-02-2009 בשעה 17:18:22.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    167
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך עזרה בSETUP לדאון FILLIP 400

    המוע שלך מצויין לדאון ולא תהייה לך בעיה עם 2 תאים .

    אם ללכת על סטאפ חדש הייתי הולך על מנוע מקביל ל 2814 ו KV נמוך יותר שתוכל לחיות טוב יותר עם 3 ליפו , הדאון תוכנן ל סוללות נקד כך שלא תהייה לך בעייה עם המנוע הגדול יותר .

    אפשורת טובה , יתכן ותתצתרך פרופ גדול יותר .
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=3886

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    194
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך עזרה בSETUP לדאון FILLIP 400

    תרשו לי להפוך את הדיון התיאורטי הזה למעשי....
    איתי דיבר איתי בטלפון לגבי הפיליפ 400 שאני מוכר והתאמת מערכת חשמלית.
    מכיוון שהעניין עלה פה אשמח לשתף אתכם .
    קודם כל מספר תיקונים:
    1.מוטת הכנף של פיליפ 400 היא מטר וחצי ולא שני מטרים- הבדל משמעותי
    2.למנוע AXI 2808/16 אין בעיה לעבוד עם 30 אמפר (זאת מגבלת הזרם שלו) בוודאי שלא עם שני תאים.

    ועכשיו לנתונים:
    אכן שימוש במנוע הנ"ל עם סוללת 3 תאים לא מתאים ולכן המלצתי לאיתי סוללת 2 תאים שתוכל לעמוד ב 30 אמפר.
    את הטיסן הנ"ל הטסתי עם סטאפים שונים (כולם AXI) שנעו בין 200 ל 550 ואט. עם 550 ואט הדאון הופך כמעט להוטליינר ומאיץ אנכית מהרגע שעוזבים אותו.
    עם מנוע AXI 2808/16 , סוללת 3 תאים והגבלת זרם דרך ה EPA בשלט עד 30 אמפר מקבלים בערך 300 ואט ונסיקה אנכית בלי שום בעיה.
    לטעמי לדאון זה ככל שהסטאפ קל יותר הטיסה מהנה יותר.
    לגבי מנועים מסדרת 2814: הטסתי אותו עם 2814/12 ו 2814/10 וסוללות 3 תאים או 4 תאי A123. אמנם מקבלים כח ומהירות אדידים אבל במחיר של טיסן כבד ועומס כנף גבוה-לא כיף להטסה אחרי שמתרגלים לנסיקות והצלילות המהירות.
    לסיכום- כמה שקל- ככה טוב יותר.
    ועכשיו - כדי לקבל 150-200 ואט אפשר להשתמש במנוע קטן יותר המתאים לסוללת 3 תאים או במנוע כמו ה 2808 המתאים לסוללת שני תאים. הסיבה שלדעתי עדיף מנוע כבד וסוללה קלה יותר היא שהדאון מיועד במקור לסוללת NICD כבדה ולכן צריך כמה שיותר משקל בחרטום כדי לאזן אותו. כך שאם צריך לבחור בין מנוע כבד יותר או סוללה כבדה יותר- עדיף מנוע. כך או כל צריך להוסיף קצת משקל מקדימה.

    אם הייתי צריך לבחור בסטאפ האידיאלי לטיסן זה- מערכת בהספק 150-250 ואט, וכמה שיותר משקל בחרטום כדי לאזן את מרכז הכובד. 2808/16 עם שתי סוללות A123 2300 ופרופ 10x6 או 10x7 יכול לעבוד מצוין
    נערך לאחרונה על ידי עמיחי; 17-02-2009 בשעה 20:26:31.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך עזרה בSETUP לדאון FILLIP 400

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיחי צפיה בהודעה
    2.למנוע AXI 2808/16 אין בעיה לעבוד עם 30 אמפר (זאת מגבלת הזרם שלו) בוודאי שלא עם שני תאים.
    עמיחי תיקון אחד והערה אחת:
    תיקון:למנוע לא משנה כמה מתח(2 או 3 תאים) מנוע עלול להישרף רק אם עוברים את מגבלת הזרם שלו בלי קשר למתח:מה ששורף מנוע זה זרם גבוהה שמחמם את הסלילים.

    הערה:עדיף(תמיד עדיף) יותר מתח פחות זרם בכדי לקבל הספק נתון-ולכן כדאי לבחור סוללה כבדה ומנוע קל ואז מקבלים את אותו ההספק בפחות זרם מה שיתן יותר זמן טיסה(גם בגלל זרם יותר נמוך וגם בגלל שהסוללה יותר גדולה)

    לסיכום יותר מתח נותן לנו:
    1.פחות זרם שדופק את המנוע והסוללה.
    2.בקר יותר קטן
    3.זמן טיסה ארוך
    4.אורך חיים יותר גדול לסוללה.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    194
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך עזרה בSETUP לדאון FILLIP 400

    מסכים איתך לגבי חלק מהדברים פרט ל:
    1.הספק גדול יותר על המנוע מחמם אותו יותר ולכן הסיכוי שישרף עם שני תאים קטן יותר.
    2. המושג "סוללה כבדה ומנוע קל" הוא כללי מאוד- כמו שציינתי, כאשר יש שיקולים נוספים צריך להתייחס אליהם. במקרה הזה כדי לאזן את מרכז הכובד צריך עוד 100 גרם סוללה שהם לא מעט בטיסן ששוקל 900 גרם

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    167
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך עזרה בSETUP לדאון FILLIP 400

    אם היה שלי הייתי הולך על המנוע הקיים ו 3S1PA123 יתאים גם מבחינת משקל גם המנוע וגם לפרופ 9X6 , הטיסן יהיה חגיגה

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    227
    תודה!
    24
    הודה 25 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך עזרה בSETUP לדאון FILLIP 400

    שוב תודה לכולם
    מצאתי כבר סט אפ שיהיה עליו
    והוא מנוע 30-35 בקר 30 סוללה 3 תאים ופרופ 8X6
    על הסטאפ הזה ההספק אמור להיות על 146W ולא יותר מ 14 אמפר
    איתי.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •