שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: מנוע סקורפיון על טירקס 500

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מנוע סקורפיון על טירקס 500

    שלום,
    רציתי להשתדרג במנוע סקורפיון 1400KV ל500 החדש שלי
    השאלה היא כזאת:
    האם הבקר המקורי(60 אמפר) יספיק בשביל המנוע הזה?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע סקורפיון על טירקס 500

    עוד שאלה לגבי סוללות (אני יודע שחפרתי אם זה) מישהו מכיר את הסוללות של מגה פאוור
    ולמה לשרשר 2 סוללות 2200 מילאמפר בטור זה עדיף על סוללה אחת?

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע סקורפיון על טירקס 500

    ציטוט נכתב במקור על ידי דור צפיה בהודעה
    עוד שאלה לגבי סוללות (אני יודע שחפרתי אם זה) מישהו מכיר את הסוללות של מגה פאוור
    ולמה לשרשר 2 סוללות 2200 מילאמפר בטור זה עדיף על סוללה אחת?
    לא. עדיף סוללה אחת תמיד.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    140
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע סקורפיון על טירקס 500

    הי

    אם אתה מתכון ל- Scorpion HK-3026-1400 התשובה היא לא (Max Continuous Current ............................... 80 Amps)

    Shanti

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע סקורפיון על טירקס 500

    /= טוב אז אני יחכה קצת אם המנוע
    ומישהו שאל על הסוללה של MAGE POWER?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע סקורפיון על טירקס 500

    זה לא שלחבר שני סוללות בטור יהיה יותר טוב מסוללה אחת של שישה תאים.
    אלא פשוט יותר חסכוני אם כבר יש לך סוללות של שלושה תאים...
    וכמובן עיניין ההטענה!
    צריך להקפיד כי כאשר מחברים שני סוללות בטור יש להקפיד שיהיו זהות במפרטים
    (ואני לוקח את זה עוד צעד קדימה ומקפיד גם על יצרן!!!!!)
    למרות שיש היום סוללות ממש ממש ממש טובות במחירים לא רעים בכלל.....
    חפשו לכם את הלייטנינג... סוללות פצצה ואחלה מחירים!

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע סקורפיון על טירקס 500

    אגב... בנוגע לבקר ומנוע?
    אני לא הייתי מחליף...

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    972
    תודה!
    22
    הודה 81 פעמים ב 51 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע סקורפיון על טירקס 500

    ציטוט נכתב במקור על ידי Shanti צפיה בהודעה
    הי

    אם אתה מתכון ל- Scorpion HK-3026-1400 התשובה היא לא (Max Continuous Current ............................... 80 Amps)

    Shanti
    לא מכיר ספציפית את ה-SETUP הזה, אבל זה שהמנוע מסוגל להגיע לזרמים של 80 אמפר לא אומר שאכן מגיעים לזרמים אלה בטיסה ולכן יכול להיות מאוד שבקר 60 אמפר יעשה את העבודה אבל כמובן שצריך לברר לגבי ה- SETUP הספציפי שלך.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע סקורפיון על טירקס 500

    יש לי 8 סוללות סיניות 3 תאים כולם תמיד אחרי שעשיתי איתם מעל 30 טיסות 12.58 וולט אבל אני לא יכול לדעת בבירור לגבי ה מילאמפר כי כל טיסה אני לא כל הזמן עושה אותו זמן

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע סקורפיון על טירקס 500

    כולם אותו חברה ואותו יצרן.
    סבבה לבנתיים אני ישאר אם הSETUP הנ"ל
    מנוע ובקר מקוריים
    X3 5245
    401+9257
    להבי קרבון מקוריים ראשי+זנב
    מה שכן אולי אני יחליף ל טורק טיוב

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע סקורפיון על טירקס 500

    ציטוט נכתב במקור על ידי AMIR צפיה בהודעה
    זה לא שלחבר שני סוללות בטור יהיה יותר טוב מסוללה אחת של שישה תאים.
    אלא פשוט יותר חסכוני אם כבר יש לך סוללות של שלושה תאים...
    וכמובן עיניין ההטענה!
    צריך להקפיד כי כאשר מחברים שני סוללות בטור יש להקפיד שיהיו זהות במפרטים
    (ואני לוקח את זה עוד צעד קדימה ומקפיד גם על יצרן!!!!!)
    למרות שיש היום סוללות ממש ממש ממש טובות במחירים לא רעים בכלל.....
    חפשו לכם את הלייטנינג... סוללות פצצה ואחלה מחירים!
    כדאי שיהיו מאותה סדרת ייצור, אותו מספר מחזורים (וניצול של כל מחזור בצורה זהה), אותו תאריך ואותו נפח במדוייק וזה גם מסוכן. תשאר את עודד..
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    307
    תודה!
    1
    הודה 6 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע סקורפיון על טירקס 500

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    כדאי שיהיו מאותה סדרת ייצור, אותו מספר מחזורים (וניצול של כל מחזור בצורה זהה), אותו תאריך ואותו נפח במדוייק וזה גם מסוכן. תשאר את עודד..
    דרימר,
    כאילו שהסיני העייף שמלחים את הסוללות באישון לילה, מקפיד שהם יהיו מאותו batch...
    מי אמר שבתוך ב batch עצמו אין inconsistencies?.
    ואם הם יהיו מאותו batch מישהו מבטיח שלאחר 30 טעינות הן לא יתנהגו בצורה בילתי צפוייה?

    אתה לא מגזים בכלל עם הלחץ הזה...

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    140
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע סקורפיון על טירקס 500

    הי

    לא מכיר ספציפית את ה-SETUP הזה, אבל זה שהמנוע מסוגל להגיע לזרמים של 80 אמפר לא אומר שאכן מגיעים לזרמים אלה בטיסה ולכן יכול להיות מאוד שבקר 60 אמפר יעשה את העבודה אבל כמובן שצריך לברר לגבי ה- SETUP הספציפי שלך.
    פרמטר חשוב במנועים חשמליים הוא הנצילות. לכל מתח הפעלה קים זרם עבורו נצילות המנוע היא אופטימלית. לכן במידה והמנוע חזק מיד רצוי להקטין את יחס התמסורת ולא להגביל את המצערת. מאחר והזרם המתמשך המקסימלי הוא 80A הזרם האופטימלי יכול להיות כ- 60A ואפילו יותר.

    Shanti

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע סקורפיון על טירקס 500

    ציטוט נכתב במקור על ידי mustaki צפיה בהודעה
    דרימר,
    כאילו שהסיני העייף שמלחים את הסוללות באישון לילה, מקפיד שהם יהיו מאותו batch...
    מי אמר שבתוך ב batch עצמו אין inconsistencies?.
    ואם הם יהיו מאותו batch מישהו מבטיח שלאחר 30 טעינות הן לא יתנהגו בצורה בילתי צפוייה?

    אתה לא מגזים בכלל עם הלחץ הזה...
    ראית פעם איך יוצרים תאי ליפו? המוט/גוש שממנו הן נוצרות הוא פחות או יותר מאותו חומר שמשפיע על כל הפרמטרים שכתבתי למעלה. האחידות חשובה, הפועל הסיני לא יודע אבל התאים שמגיעים אליו הם בעלי התכונות שציינתי למעלה.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •