שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: מנוע סקורפיון על טירקס 500

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע סקורפיון על טירקס 500

    ציטוט נכתב במקור על ידי AMIR צפיה בהודעה
    זה לא שלחבר שני סוללות בטור יהיה יותר טוב מסוללה אחת של שישה תאים.
    אלא פשוט יותר חסכוני אם כבר יש לך סוללות של שלושה תאים...
    וכמובן עיניין ההטענה!
    צריך להקפיד כי כאשר מחברים שני סוללות בטור יש להקפיד שיהיו זהות במפרטים
    (ואני לוקח את זה עוד צעד קדימה ומקפיד גם על יצרן!!!!!)
    למרות שיש היום סוללות ממש ממש ממש טובות במחירים לא רעים בכלל.....
    חפשו לכם את הלייטנינג... סוללות פצצה ואחלה מחירים!
    כדאי שיהיו מאותה סדרת ייצור, אותו מספר מחזורים (וניצול של כל מחזור בצורה זהה), אותו תאריך ואותו נפח במדוייק וזה גם מסוכן. תשאר את עודד..
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    307
    תודה!
    1
    הודה 6 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע סקורפיון על טירקס 500

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    כדאי שיהיו מאותה סדרת ייצור, אותו מספר מחזורים (וניצול של כל מחזור בצורה זהה), אותו תאריך ואותו נפח במדוייק וזה גם מסוכן. תשאר את עודד..
    דרימר,
    כאילו שהסיני העייף שמלחים את הסוללות באישון לילה, מקפיד שהם יהיו מאותו batch...
    מי אמר שבתוך ב batch עצמו אין inconsistencies?.
    ואם הם יהיו מאותו batch מישהו מבטיח שלאחר 30 טעינות הן לא יתנהגו בצורה בילתי צפוייה?

    אתה לא מגזים בכלל עם הלחץ הזה...

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    140
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע סקורפיון על טירקס 500

    הי

    לא מכיר ספציפית את ה-SETUP הזה, אבל זה שהמנוע מסוגל להגיע לזרמים של 80 אמפר לא אומר שאכן מגיעים לזרמים אלה בטיסה ולכן יכול להיות מאוד שבקר 60 אמפר יעשה את העבודה אבל כמובן שצריך לברר לגבי ה- SETUP הספציפי שלך.
    פרמטר חשוב במנועים חשמליים הוא הנצילות. לכל מתח הפעלה קים זרם עבורו נצילות המנוע היא אופטימלית. לכן במידה והמנוע חזק מיד רצוי להקטין את יחס התמסורת ולא להגביל את המצערת. מאחר והזרם המתמשך המקסימלי הוא 80A הזרם האופטימלי יכול להיות כ- 60A ואפילו יותר.

    Shanti

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע סקורפיון על טירקס 500

    ציטוט נכתב במקור על ידי mustaki צפיה בהודעה
    דרימר,
    כאילו שהסיני העייף שמלחים את הסוללות באישון לילה, מקפיד שהם יהיו מאותו batch...
    מי אמר שבתוך ב batch עצמו אין inconsistencies?.
    ואם הם יהיו מאותו batch מישהו מבטיח שלאחר 30 טעינות הן לא יתנהגו בצורה בילתי צפוייה?

    אתה לא מגזים בכלל עם הלחץ הזה...
    ראית פעם איך יוצרים תאי ליפו? המוט/גוש שממנו הן נוצרות הוא פחות או יותר מאותו חומר שמשפיע על כל הפרמטרים שכתבתי למעלה. האחידות חשובה, הפועל הסיני לא יודע אבל התאים שמגיעים אליו הם בעלי התכונות שציינתי למעלה.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •