צריך לבצע שני כיולים שונים [לפי הסדר]
1. כיול המשדר למקלט [תהליך זה כרוי גם BIND]
2. כיול/הכרות בין המשדר לבקר
להלן פרוט:
1. כיול משדר/מקלט:
א. סוללות בשניהם... [במקלט רצוי לשים איזה פאק של 4 סוללות AA ללא שימוש בבקר כמקור מתח]
ב. קיבלת עם המערכת שלט תקע קטן שנראה כמו מחבר תקע של סרוו
במחבר הזה קיים קצר חשמלי בין שני המגעים הקיצוניים ועל המוליך יש מין פין/קיסם כזה
כאשר מחוברות סוללות והמשדר דולק הכנס את התקע הזה לשקע של אחד הסרוואים [לא משנה איזה] ובעזרת הקיסם לחץ על לחצן ה BIND במקלט
ג. הנורית הקטנה במשדר/במקלט משנה את ההתנהגות שלה מהיבהוב לדולקת קבוע [או להפך]
זהוא.
עכשיו הם נעולים יחד בקוד מתמטי ומכירים אחד את השני...
2. כיול משדר ובקר:
תהליך זה נועד ללמד את הבקר מה זה פול גז קדימה/אחורה וניוטרל במשדר
א. חבר סוללות וחבר את הבקר לערוץ 2 במקלט
וודא כי הקיזוז וה EPA וה D/R במרכז
ב. לחץ על
הכפתור בבקר למשך כ 4 שניות עד שהלד הכתום ידלק ברציפות ואז עזוב את הלחצן.
לחץ על הדק המצערת לפול גז קדימה > הלד האדום יהבהב ולבסוף ידלק קבוע והמנוע יצפצף
דחוף את הדק המצערת לפול גז לאחור > הלד הכתום יהבהב ולבסוף ידלק קבוע והמנוע יצפצף
שחרר את הדק המצערת למצב ניטראלי > הלד הכתום והאדום יהבהבו יחד ולבסוף ידלקו קבוע והמנוע יצפצף
ייתכן ובסום התהליך תשמע צליל או תראה היבהובים שונים כאות לציון סיום התהליך
ג. כבה את המערכת
ד. הדלק את המערכת וודא כי הכול פועל לשביעות רצונך
לגבי קבצים
את הקובץ לשלט לא מצאתי אבל זה הקובץ לבקר:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...car%281%29.pdf
אם מאיזה שהיא סיבה זה לא עובד...תשאל פה שוב ונראה מה עושים.
בהצלחה
רן ענבר