שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: מומנט מ-2 מנועים

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2013
    הודעות
    14
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מומנט מ-2 מנועים

    שלום,
    רציתי לשאול איך בטיסנים מסתדרים עם העניין כששני פרופלורים מסתובבים לאותו כיוון (אשמח לשמוע תשובות עם הסבר מאחוריהם ולא רק - מזיזים X מעלות..)

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    1,868
    תודה!
    168
    הודה 167 פעמים ב 126 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מומנט מ-2 מנועים

    זה יותר קל אפילו, שמים פרופ אחד הפוך לשני וזהו

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
    ושיהיה לכולנו רק טוב

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2013
    הודעות
    14
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מומנט מ-2 מנועים

    לא תמיד זמין.. במקרה ולא קיים. איך פותרים את זה?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מומנט מ-2 מנועים

    אם אתה מתכוון למומנט שיוצרים שתי מנועים הנמצאים האחד על כנף ימין והשני שמאל,אז תשובתי תהיה ממש פשוטה

    האחד מבטל את המומנט של השני,אבל אולי אתה מתכוון למשהו אחר???
    052-3200015

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מומנט מ-2 מנועים

    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir181 צפיה בהודעה
    אם אתה מתכוון למומנט שיוצרים שתי מנועים הנמצאים האחד על כנף ימין והשני שמאל,אז תשובתי תהיה ממש פשוטה

    האחד מבטל את המומנט של השני,אבל אולי אתה מתכוון למשהו אחר???
    לצערי אתה טועה בגדול. המומנט שאתה מדבר עליו נוצר בעקבות פקטור P. הביטול ההדדי יכול להתקיים רק אם המנועים מסתובבים בכיוונים הפוכים.
    למקרה של קאט באחד המנועים (מנועי דלק, בעיקר) מפנים כל מנוע בזוית מסויימת כלפי קצה הכנף, תלוי במבנה הטיסן וגודלו, על מנת להקטין את אפקט הסיבסוב כתוצאה מקאט.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מומנט מ-2 מנועים

    אם נתבסס על ההנחות שלך, ששניהם מסתובבים בדיוק באותו כיוון, אין הבדל ממשי בין מנוע אחד ל10 מנועים
    וההסבר פשוט מאד: כשאתה מתקין יותר ממנוע אחד, אתה משתמש במנועים קטנים יותר, ובפרופים קטנים יותר מאשר אילו היית משתמש במנוע אחד שנותן את אותו הספק של שני המנועים יחד
    יש הבדלים בין שתי האפשרויות, אבל נושא המומנט זניח ואתה מטפל בו בדיוק כאילו היה לך מנוע אחד
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2012
    הודעות
    95
    תודה!
    11
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מומנט מ-2 מנועים

    יש לי טיסן עם שני מנועים, שניהם מסתובבים לאותו כיוון ואין שום בעיה

    Click image for larger version. 

Name:	20130817_094001.jpg 
Views:	137 
Size:	543.1 קילובייט 
ID:	100321
    נערך לאחרונה על ידי yos; 18-11-2013 בשעה 15:30:06.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מומנט מ-2 מנועים

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    לצערי אתה טועה בגדול. המומנט שאתה מדבר עליו נוצר בעקבות פקטור P. הביטול ההדדי יכול להתקיים רק אם המנועים מסתובבים בכיוונים הפוכים.
    למקרה של קאט באחד המנועים (מנועי דלק, בעיקר) מפנים כל מנוע בזוית מסויימת כלפי קצה הכנף, תלוי במבנה הטיסן וגודלו, על מנת להקטין את אפקט הסיבסוב כתוצאה מקאט.
    שתי המנועים אחד על כנפ ימין והשני על שמאל,עשיתי את החשבון בראש בהנחה ששתיהם CCW או CW (תלוי מאיפה מסתכלים) אז המומנט בציר הגלגול שכל אחד מהם יוצר מתבטל.
    052-3200015

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    צור יגאל
    הודעות
    223
    תודה!
    3
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מומנט מ-2 מנועים

    אופיר, מומנטים מנוגדים יכולים לבטל אחד את השני אבל מומנטים בכיוון זהה לא מבטלים אחד את השני
    נערך לאחרונה על ידי Tomer2; 18-11-2013 בשעה 16:17:41.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מומנט מ-2 מנועים

    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir181 צפיה בהודעה
    שתי המנועים אחד על כנפ ימין והשני על שמאל,עשיתי את החשבון בראש בהנחה ששתיהם CCW או CW (תלוי מאיפה מסתכלים) אז המומנט בציר הגלגול שכל אחד מהם יוצר מתבטל.
    התגובה שלי להנחת העבודה שלך מבוססת על פיזיקה צרופה.
    חזור מעט לחומר שלמדת (אני מקווה) וראה היכן טעית.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מומנט מ-2 מנועים

    ציטוט נכתב במקור על ידי yos צפיה בהודעה
    יש לי טיסן עם שני מנועים, שניהם מסתובבים לאותו כיוון ואין שום בעיה

    Click image for larger version. 

Name:	20130817_094001.jpg 
Views:	137 
Size:	543.1 קילובייט 
ID:	100321
    הטיסן שלך קטן והמנועים זעירים. זאת הסיבה שאתה לא מרגיש את התופעה המדוברת.
    ככל שהטיסנים גדולים יותר, והמנועים חזקים יותר, כך ההשפעה של המומנטים גדלה והולכת.
    דבר נוסף: פרופלור בקוטר ופסיעה קטנים (יחסית) וסל"ד גבוה ישפיע פחות מפרופלור בקוטר ופסיעה גדולים וסל"ד נמוך.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מומנט מ-2 מנועים

    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir181 צפיה בהודעה
    שתי המנועים אחד על כנפ ימין והשני על שמאל,עשיתי את החשבון בראש בהנחה ששתיהם CCW או CW (תלוי מאיפה מסתכלים) אז המומנט בציר הגלגול שכל אחד מהם יוצר מתבטל.
    אתה טועה ידידי היקר
    כפי שאמרתי אין הבדל משמעותי בין מנוע אחד לכמה מנועים, אבל אם ההנחה שלך הייתה נכונה, אז למשל רחפנים לא היו יכולים לטוס
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

נושאים דומים

  1. מומנט בהמראה
    על ידי avigr2 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-06-2013, 13:54:45
  2. אשדוד והסביבה מנועים רבותי, מנועים..
    על ידי adibenbasat בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26-04-2012, 12:41:35
  3. [אוף!] יש מומנט בסרק
    על ידי paylot בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 07-11-2011, 20:59:08
  4. צפון מנועים
    על ידי avishai בפורום טיסני דלק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 04-08-2010, 15:37:33
  5. [שאלה] היכן משיגים סרוו בעל מומנט עצום של חברת Seiko
    על ידי Pinion בפורום פורום JET-ים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 11-01-2010, 21:15:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •