שלום,
רציתי לשאול איך בטיסנים מסתדרים עם העניין כששני פרופלורים מסתובבים לאותו כיוון (אשמח לשמוע תשובות עם הסבר מאחוריהם ולא רק - מזיזים X מעלות..)
שלום,
רציתי לשאול איך בטיסנים מסתדרים עם העניין כששני פרופלורים מסתובבים לאותו כיוון (אשמח לשמוע תשובות עם הסבר מאחוריהם ולא רק - מזיזים X מעלות..)
זה יותר קל אפילו, שמים פרופ אחד הפוך לשני וזהו
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
ושיהיה לכולנו רק טוב
לא תמיד זמין.. במקרה ולא קיים. איך פותרים את זה?
אם אתה מתכוון למומנט שיוצרים שתי מנועים הנמצאים האחד על כנף ימין והשני שמאל,אז תשובתי תהיה ממש פשוטה
האחד מבטל את המומנט של השני,אבל אולי אתה מתכוון למשהו אחר???
052-3200015
לצערי אתה טועה בגדול. המומנט שאתה מדבר עליו נוצר בעקבות פקטור P. הביטול ההדדי יכול להתקיים רק אם המנועים מסתובבים בכיוונים הפוכים.
למקרה של קאט באחד המנועים (מנועי דלק, בעיקר) מפנים כל מנוע בזוית מסויימת כלפי קצה הכנף, תלוי במבנה הטיסן וגודלו, על מנת להקטין את אפקט הסיבסוב כתוצאה מקאט.
אם נתבסס על ההנחות שלך, ששניהם מסתובבים בדיוק באותו כיוון, אין הבדל ממשי בין מנוע אחד ל10 מנועים
וההסבר פשוט מאד: כשאתה מתקין יותר ממנוע אחד, אתה משתמש במנועים קטנים יותר, ובפרופים קטנים יותר מאשר אילו היית משתמש במנוע אחד שנותן את אותו הספק של שני המנועים יחד
יש הבדלים בין שתי האפשרויות, אבל נושא המומנט זניח ואתה מטפל בו בדיוק כאילו היה לך מנוע אחד
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אופיר, מומנטים מנוגדים יכולים לבטל אחד את השני אבל מומנטים בכיוון זהה לא מבטלים אחד את השני
נערך לאחרונה על ידי Tomer2; 18-11-2013 בשעה 16:17:41.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110