שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 40

נושא: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    תמונה ראשונית.
    Click image for larger version. 

Name:	10411874_10152422295657002_8939310335689218405_n.jpg 
Views:	567 
Size:	38.7 קילובייט 
ID:	108552

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    נראה יפה ומעניין... האם יש מצב שזה יהיה שירשור לקופון?
    אם כן... אז לך לא מוותרים, סתם טיזרים לא יעזרו לך, אתה צריך לצלם הרבה ולא להתקמצן במילים..

  3. המשתמשים הבאים אמרו תודה לאננס על הודעתו:

    Hagay (22-05-2014)

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    זה מתוכנן לשבור שיאי מהירות
    FF - fast forward

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  5. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    לב השרון
    הודעות
    2,469
    תודה!
    864
    הודה 541 פעמים ב 361 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    5 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    ראיתי לא מזמן סרטון של הרעיון וזה נראה מדהים, באיזה זווית לגוף המנועים יהיו

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    המתאמים מייצרים זווית דיי שמרנית של 20 מעלות . נראה איך יטוס ואולי אגדיל או אקטין את הזווית.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  7. המשתמשים הבאים אמרו תודה לigalr על הודעתו:

    Hagay (23-05-2014)

  8. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    קצת קידוחים בזווית הנכונה (בערך) :
    Click image for larger version. 

Name:	20140523_094052_יגאל אלון (Medium).jpg 
Views:	504 
Size:	73.5 קילובייט 
ID:	108573

    המתאמים ל 20 מעלות שהדפסתי :
    Click image for larger version. 

Name:	20140523_101918 (Medium).jpg 
Views:	499 
Size:	72.2 קילובייט 
ID:	108569

    משקל כולל קצת פחות מ 110 גרם , יש לי עוד פלטה כזו שאולי אחליט להרכיב כגג כמקובל בקטגוריה אזי המשקל יעלה ל130 גרם , משקל מצויין
    בתקווה שאגיע ל 350 גרם לפני סוללה וציוד FPV

    Click image for larger version. 

Name:	20140523_101529_יגאל אלון (Medium).jpg 
Views:	494 
Size:	84.6 קילובייט 
ID:	108570
    Click image for larger version. 

Name:	20140523_101523_יגאל אלון (Medium).jpg 
Views:	477 
Size:	87.5 קילובייט 
ID:	108571
    Click image for larger version. 

Name:	20140523_101516_יגאל אלון (Medium).jpg 
Views:	496 
Size:	88.4 קילובייט 
ID:	108572

  9. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2013
    הודעות
    1,325
    תודה!
    149
    הודה 279 פעמים ב 160 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    וואו!
    שאפו

    איזה בקר טיסה אתה מתכנן ?

    הרי גם הוא צריך לשבת בזווית כן ?

  10. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    הבקר יהיה נאזה יש לי גם KK 2.0 שאני לא כל כך אוהב .
    הבעיה העיקרית שלי עם הנאזה זה המשקל בערך 100 גרם לעומת בקרים בסיסיים יותר השוקלים 10-20 גרם
    כך שאני יודע שיש לי איפה לגלח עוד איזה 100 גרם מהבקר והמקלט , אבל כרגע אני מעדיף בקר סלחן שאני מכיר שאשר להתחיל קרב בעוד חזית הפחות מוכרת לי .
    בכל מקרה על הכוונת NAZE23 + GPS

    גם אותו אשים ב20 מעלות , אפשר לראות את המשולשים שמחכים
    יש 4 משולשים 2 לנאזה ו2 לגיפיאס
    הרעיון הוא שבריחוף הגוף יעמוד בזווית כמו נחש קוברה והמנועים והנאזה יהיו אופקיים
    אבל בטיסה מהירה קדימה כמו שאנחנו יודעים האף יורד ואז השלדה תיהיה אופקית פחות או יותר ותיצור פחות גרר
    גם בעצירה יש יתרון לשיטה הזו שכן בעצירה האף עולה וגרר הגוף עולה איתו לעומת השלדה הקונבציונלית שבה האף עולה והגרר יורד דווקא כשרוצים לבלום.

  11. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    עוד התקדמות קטנה, כבר אפשר לראות את הסוף .

    Click image for larger version. 

Name:	10367192_10152424711357002_584975837870651393_n.jpg 
Views:	469 
Size:	104.3 קילובייט 
ID:	108584
    Click image for larger version. 

Name:	10414464_10152424711262002_842241161531317632_n.jpg 
Views:	488 
Size:	104.1 קילובייט 
ID:	108585

  12. #10
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    לב השרון
    הודעות
    2,469
    תודה!
    864
    הודה 541 פעמים ב 361 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    5 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    נאזה מאוד מגבילה, אתה מוזמן להשתמש בCC3D שלי לנסיון בהמשך בעיקר אם מהירות זה מה שאתה מחפש

  13. #11
    תאריך הצטרפות
    Oct 2013
    הודעות
    1,325
    תודה!
    149
    הודה 279 פעמים ב 160 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    מקלט מעולה ה FRSKY

    אילו מנועים אתה משתמש ?

  14. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    Hagay

    התקנתי נאזה כי זה מה שיש לי . עובד אצלי טוב וסלחני וגם כי לא בא לי להתחיל להתעסק עם בקר שאני לא מכיר ביחד עם שאר הצרות שבטח יהיו.


    nitbeat
    מנועים ופרופים הזמנתי מחנות שלא הכרתי אבל היה להם במלאי את המנועים שנראים מצויין, המשלוח היה מהיר ויעיל כך שאין תלונות

    http://www.besthobbymall.com/emax-mu...or-mt1806.html
    http://www.besthobbymall.com/5x3-car...w-set-gws.html

    המנועים כבר לא במלאי
    מחר אתניע הכל ונראה איך נשמעים המנועים ואיך הכל זז.

  15. #13
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    259
    תודה!
    71
    הודה 39 פעמים ב 36 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    ב ה צ ל ח ה....


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  16. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    יש המראה
    מרחף בלי בעיה בכלל בזווית בידיוק לפי התכנון

    כרגע המשקל הוא 518 גרם כולל סוללה 2200 ונאזה ללא המצפן/גיפיאס של הנאזה כך שהמשקל כולל הגיפיאס של הנאזה יהיה כ 550 גרם וכולל ציוד FPV ומוביוס עוד כ 100 גרם
    650 גרם - משקל סביל .

    Click image for larger version. 

Name:	10365948_10152435471492002_1150464436478681544_n.jpg 
Views:	402 
Size:	89.7 קילובייט 
ID:	108823

    כבר יש תובנה שצריך את התושבות לעשות גבוהות יותר כדי שהנאזה יכנס יפה בין הפלאטות אם כי בקר טיסה אחר יכנס גם עם התושבות כפי שהן עכשיו
    בנוסף אגדיל את הזרועות כדי לקבל צורה יותר מרובעת ארחיק את הפרופים מהגוף ואולי אמצא איזה חופה של מכונית

    מה קנה המידה של מכוניות שבסיס הגלגלים שלהם הוא כ 19סמ ?

  17. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    יגאל - אפשר קצת הסבר רקע על המנועים בזווית ? זה אמור לגרום לקוואד לטוס מהר יותר קדימה ? איך ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  18. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    איך רחפן טס ?
    בריחוף ה FC שומר את הגוף והמנועים בזווית פחות או יותר אפס
    בטיסה קדימה ה FC מוריד אף בזווית של 20-30 מעלות כך שחלק מדחף המנועים יגרום לרחפן להתקדם, הבעיה שכל גוף הרחפן עכשיו הוא בזווית שלילית של 20-30 מעלות כלומר ב DOWN שגם מייצר עילוי שלילי וגרוע עוד יותר מייצר גרר וככל שנרצה לטוס מהר יותר הזווית תיהיה שלילית עוד יותר ונקבל עוד יותר DOWN ועוד יותר גרר.

    מה שאני עשיתי הוא לשים את הFC והמנועים ב מינוס 20 מעלות ואז בריחוף הגוף הוא ב פלוס 20 כי ה FC רוצה להיות ב 0
    ואז כדי לטוס קדימה ה FC מוריד אף (שהיה ב +20) כשהכוונה שבטיסה קדימה הגוף יהיה בערך ב 0 ואז המנועים יהיו במינוס 20 כך שחלק מהדחף יגרום לרחפן לטוס קדימה בידיוק כמו קודם אבל הפעם הגוף יהיה ב 0 מעלות ולא בDOWN כך שייווצר פחות גרר ופחות עילוי שלילי.
    היתרון הוא כמובן שאין שום מכניקה הפוגעת באמינות ומעלה משקל, החסרון הוא שעכשיו בזמן ריחוף הגוף הוא בזווית ובטיסה הגוף הוא אופקי
    בניגוד לכלי קונבנציאולי שבו בריחוף הכלי ישר ובטיסה הגוף בזווית.

  19. #17
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    144
    תודה!
    1
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה

    מה קנה המידה של מכוניות שבסיס הגלגלים שלהם הוא כ 19סמ ?
    מכונית on-road 1:10 )touring 200mm)

  20. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    איך רחפן טס ?
    בריחוף ה FC שומר את הגוף והמנועים בזווית פחות או יותר אפס
    בטיסה קדימה ה FC מוריד אף בזווית של 20-30 מעלות כך שחלק מדחף המנועים יגרום לרחפן להתקדם, הבעיה שכל גוף הרחפן עכשיו הוא בזווית שלילית של 20-30 מעלות כלומר ב DOWN שגם מייצר עילוי שלילי וגרוע עוד יותר מייצר גרר וככל שנרצה לטוס מהר יותר הזווית תיהיה שלילית עוד יותר ונקבל עוד יותר DOWN ועוד יותר גרר.

    מה שאני עשיתי הוא לשים את הFC והמנועים ב מינוס 20 מעלות ואז בריחוף הגוף הוא ב פלוס 20 כי ה FC רוצה להיות ב 0
    ואז כדי לטוס קדימה ה FC מוריד אף (שהיה ב +20) כשהכוונה שבטיסה קדימה הגוף יהיה בערך ב 0 ואז המנועים יהיו במינוס 20 כך שחלק מהדחף יגרום לרחפן לטוס קדימה בידיוק כמו קודם אבל הפעם הגוף יהיה ב 0 מעלות ולא בDOWN כך שייווצר פחות גרר ופחות עילוי שלילי.
    היתרון הוא כמובן שאין שום מכניקה הפוגעת באמינות ומעלה משקל, החסרון הוא שעכשיו בזמן ריחוף הגוף הוא בזווית ובטיסה הגוף הוא אופקי
    בניגוד לכלי קונבנציאולי שבו בריחוף הכלי ישר ובטיסה הגוף בזווית.
    תודה על ההסבר. מה החסרון בריחוף בזווית מלבד הקושי אולי בהתקנת המצלמה בזווית נכונה ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  21. #19
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    753
    תודה!
    4
    הודה 45 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    התנגדות אוויר..ואז הקואד הרבה יותר איטי. בדיורק מה שהוא הסביר על down והגרר
    http://m.youtube.com/watch?v=ulO8XGZaC90
    סרטון נחמד של קואד באותו רעיון..
    נערך לאחרונה על ידי matanmax; 28-05-2014 בשעה 10:22:06.

  22. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    לא חושב שיש קושי בהתקנת מצלמה בידיוק כמו שאין קושי להתקין מצלמה לצורך טיסה קדימה.
    אולי ROLL בריחוף יותר בעייתי אם כי נראה לי שבזווית של 20-30 מעלות לא נראה לי שיהיה הבדל מהותי בריחוף.

    אחרי שאטיס קצת בטח אהיה גם קצת יותר חכם.

  23. #21
    תאריך הצטרפות
    Nov 2012
    הודעות
    1,344
    תודה!
    90
    הודה 274 פעמים ב 187 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    תודה על ההסבר. מה החסרון בריחוף בזווית מלבד הקושי אולי בהתקנת המצלמה בזווית נכונה ?
    אם המטרה העיקרית זה לצלם בריחוף - אז הרחפן הזה לא מתאים למטרה מלכתחילה.
    לרחפן הזה יש יתרון גדול בכך שבזמן טיסה מהירה קדימה, המצלמה מתיישרת (נהיית אופקית) ביחד עם הגוף, ואז היא לא רואה רק רצפה כמו שקורה ברחפן רגיל.

  24. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    ציטוט נכתב במקור על ידי matanmax צפיה בהודעה
    התנגדות אוויר..ואז הקואד הרבה יותר איטי. בדיורק מה שהוא הסביר על down והגרר
    http://m.youtube.com/watch?v=ulO8XGZaC90
    סרטון נחמד של קואד באותו רעיון..
    בידיוק זה הסרטון שהדליק אותי .

  25. #23
    תאריך הצטרפות
    Oct 2013
    הודעות
    1,325
    תודה!
    149
    הודה 279 פעמים ב 160 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    נראה כמו רחפן אידיאלי למירוץ שערים "פיילונים",
    כמו שאביב ציין אתה טס במהירות והאופק וזויית הצילום נשארים ישרים

    igalr שים אותי ברשימת ההמתנה שלך לשילדה, אני אוסיף את הרכיבים.

  26. #24
    תאריך הצטרפות
    Oct 2013
    הודעות
    881
    תודה!
    39
    הודה 104 פעמים ב 96 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvivT צפיה בהודעה
    אם המטרה העיקרית זה לצלם בריחוף - אז הרחפן הזה לא מתאים למטרה מלכתחילה.
    לרחפן הזה יש יתרון גדול בכך שבזמן טיסה מהירה קדימה, המצלמה מתיישרת (נהיית אופקית) ביחד עם הגוף, ואז היא לא רואה רק רצפה כמו שקורה ברחפן רגיל.
    טוב אביב בשביל זה לא צריך לעשות תהפוכות... אפשר לשים את המצלמה בזוית ולסגור עניין כפי שבוודאי אתה כבר עושה. הכל עניין של פרספקטיבה.

    יגאל דווקא זוית 20 היא לא לכאן ולא לכאן כי אם אתה ממש טס מהר קדימה הזוית יותר קרובה ל 45 למה מלכתחילה לא בנית הכל סביב 45 מעלות כדי להשיג גוף ישר לגמרי בפיטצ מלא?

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

  27. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט Quad FF יוצא לדרך

    אם אני זוכר נכון הנאזה מוגבל ל 30 מעלות או משהו כזה ...
    התוכנית המקורית היתה להכניס את הנאזה בין הפלאטות כדי לקבל שטח נקי למעלה
    וככל שהזווית גדולה יותר צריך מרחק בין פלטות גדול יותר
    בפועל פיספסתי בכמה מילימטרים ואני לא יכול להכניס את הנאזה בין הפלטות וגם יש לי אילוצים של בקרי מהירות
    בכל אופן נראה מה יהיה האפקט עם הזווית השמרית תמיד אוכל להדפיס מתאמים בזווית אחרת אני כבר יודע שאדפיס מתאמים אחרים עם מקום לגימבל ואולי תושבת לESC
    בכל מקרה יהיו מסקנות אחרי כמה וכמה טיסות כי כרגע הכלי טס דקות ספורות בתוך הבית לבדיקה.

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. [חדשות] אירוע אלקלעי יוצא לדרך
    על ידי flatspin בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23-04-2014, 19:44:49
  2. [חדשות] אירוע אלקלעי יוצא לדרך
    על ידי flatspin בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 23-04-2014, 18:05:21
  3. [חדשות] אירוע אלקלעי יוצא לדרך
    על ידי flatspin בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 23-04-2014, 17:59:27
  4. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 26-01-2012, 20:32:26
  5. [שרשור בניה] פרוייקט QUAD CONTROLLER יוצא לדרך
    על ידי ShaharBD בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 72
    הודעה אחרונה: 17-11-2010, 14:51:27

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •