שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: חוויתי fly away עם ה-naza v2

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    259
    תודה!
    71
    הודה 39 פעמים ב 36 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל חוויתי fly away עם ה-naza v2

    השקעתי המון כסף בכדי להנות מהתחביב ובציוד הכי יקר שיש (יש שיגידו לא תמיד הכי יקר הכי טוב - יכול להיות) על מנת שיהיה כמה שיותר בטיחותי לי ולסובבים אותי בשטחי ההטסה.

    הכנה לקראת טיסה ראשונה והטסה ראשונה-
    ריקוד הנאזה.
    ניתוק סוללה.
    חיבור מחדש.
    המתנה לקליטת לוויינים.
    המתנה לצבע ירוק מהבהב מהר.
    המתנה של כ10 שניות עם לד ירוק.
    המראה לגובה 2 מטר.
    טיסה קדימה כ20 מטר תוך כדי עליה ל-10 מטר.
    בדיקת יציבות, סטיקים וטיסה למרחק של עד 400 מטר fpv כ -10 דקות טיסה הכל עבר חלק ונחיתה.

    הטסה שניה-
    המתנה לאיפוס (ירוק מהבהב מהיר, המתנה של כ-10 שניות ירוק מהבהב והטסה)
    לאחר כחצי דקה של טיסה הרחפן החל לדהור קדימה כאשר לא מגיב לשלט במרחק של כ-100 מטר, הפעלתי rth, הרחפן עבר ל-rth ( לד מהבהב צהוב) הסתובב לכיוון נקודת ההמראה והחל לחזור במהירות.
    אלא שלא עצר באיזור ההמראה והמשיך במהירות לכיוון הנגדי. הוצאתי את הרחפן מ-rth ואז החל לדהור קדימה במהירות עם נטיה לצד שמאל, מלחמה של כ-2 דקות שבסופה הרחפן התרסק על הקרקע.

    מה כולל הסטאפ?
    מנועים e300 חדשים של dji ובהתאם הבקרים החדשים ופרופים.
    מצלמת fpv.
    Naza v2 + gps
    מקלט frsky d8r 2
    Osd iosd mini Dji
    שלט 9xr
    סוללה 5000 אמפר מלאה.

    חשוב לציין:
    מרוצה מאוד מהשלט טווח קליטה באותו איזור הטסה הגעתי ל-1,200 מטר.
    זו לא טיסה ראשונה של ההקסה, כל הטיסות עבדו חלק ואני מקפיד מאוד על סדר הפעולות לפני ההטסה.

    בקיצור חוויה ממש לא נעימה בלשון המעטה.
    למזלי אין נפגעים ו״שמחתי״ שהנזק היחיד הוא הכלי אותו הטסתי.
    בשטח הייתי עם חבר נוסף שמצא לי את ההקסה ותודה רבה מגיעה לו על כך ועל עוד הרבה פעמים שאני נעזר בו והוא תמיד עם יד פתוחה ורחבה לעזרה, תודה רבה אביב.

    שאלתי- האם גם אתם חוויתם fly away עם ה-naza?
    אם כן, כיצד התמודדתם? האם הצלחתם להחזיר שליטה?

    חשוב להבהיר-
    הפרסום הנ״ל לא נועד להתווכח על שלט כזה או אחר או על בקר כזה או אחר אלא לעצם העניין - האם חוויתם? כיצד פעלתם? האם זה עזר?
    כך נוכל לעזור לפחות לאחרים.
    ולכל אלה שמטיסים באזור מגורים או מעל קהל וכו׳ תחשבו טוב טוב. ממליץ לא לעשות זאת האירוע שלי במקום אחר היה יכול להיגמר אחרת, ההובי שלנו כמה שננסה ונתאמץ לבטח אותו בציוד הכי יקר, הכי טוב, הכי הכי הוא עדיין מסוכן.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי enayim; 21-07-2014 בשעה 06:35:48. סיבה: ׳˜׳¢׳•׳× ׳›׳×׳™׳‘

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2013
    הודעות
    1,325
    תודה!
    149
    הודה 279 פעמים ב 160 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוויתי fly away עם ה-naza v2

    חוויה לא נעימה בכלל!

    האם עשית כיול IMU ?
    (לאו דווקא רלוונטי לעניין)

    תוכל לתאר באילו מצבי טיסה היית, והאם הייתה החלפה במצב הטיסה לפני הבריחה קדימה של הרחפן?

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    259
    תודה!
    71
    הודה 39 פעמים ב 36 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוויתי fly away עם ה-naza v2

    היי ניצן, ביצעתי כיול ל-imu לפני מספר טיסות, לא באותו היום.

    ולא הייתה החלפה במצב טיסה, אני אוהב להטיס רגוע וכמה שיותר בטוח ולכן תמיד נמצא במצב gps.



    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוויתי fly away עם ה-naza v2

    היי,

    מצטער לשמוע על מה שקרה. אני לא מטיס םע NAZA כך שאין יל כל כך מה להוסיף מההיבט התחקירי אבל כל הכבוד על השיתוף.

    מעיין
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חיפה עיר עם תחתית
    הודעות
    1,852
    תודה!
    392
    הודה 246 פעמים ב 191 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוויתי fly away עם ה-naza v2

    לשמחתי לא קרה לי, אני מטיס נאזה מדי פעם.
    אני חושב שהדבר הנכון לעשות (לפחות אם הרחפן חוזר לקרבתך ויש קשר בין השלט לנאזה) הוא לנסות עבור למצב ATT או MAN ולנסות להנחית או לפחות לייצב ידנית.
    http://www.youtube.com/user/rcfreakamit

    No good deed goes unpunished

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוויתי fly away עם ה-naza v2

    קרה לי מקרה קצת אחר.

    הרגשתי שאבדתי שליטה והנאזה התחיל לברוח , העברתי למצב RTH והוא המשיך לברוח .
    בדיעבד התברר שהתנתק כבל ה GPS כיוון שלא היה GPS הוא עבר כנראה למצב ATT עם בערך שליש מצערת מה שגרם לו להסחף ברוח ולרדת לקרקע.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    259
    תודה!
    71
    הודה 39 פעמים ב 36 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוויתי fly away עם ה-naza v2

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    קרה לי מקרה קצת אחר.

    הרגשתי שאבדתי שליטה והנאזה התחיל לברוח , העברתי למצב RTH והוא המשיך לברוח .
    בדיעבד התברר שהתנתק כבל ה GPS כיוון שלא היה GPS הוא עבר כנראה למצב ATT עם בערך שליש מצערת מה שגרם לו להסחף ברוח ולרדת לקרקע.
    לאחר ההתרסקות כל הכבלים בהקסה היו מחוברים. אחד הבדיקות שביצעתי לאחר מציאתו כדי לשלול תקלה כזו או אחרת.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    213
    תודה!
    23
    הודה 29 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוויתי fly away עם ה-naza v2

    ערן,

    כאחד שמבין את מה שעבר עליך, מנסיון X2.

    ככל הנראה לעולם לא תדע מה הייתה הסיבה, אין לוגים לDJI.

    אני ממליץ לך לשקם אותו ולבצע איזה 3-6 טיסות רגועות וקרובות ללא אנשים באזור, לוודא שאתה משתלט עליו במצב ידני ולקוות לטוב.

    אחת הקונספירציות בריסוק שלי היא שיש הרבה מערכות אלקטרוניות באוויר בגלל המצב ואולי משהו מתנגש ומשגע את הנזה, שוב זו קונספירציה.

    בהצלחה,

    רועי

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Oct 2013
    הודעות
    1,325
    תודה!
    149
    הודה 279 פעמים ב 160 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוויתי fly away עם ה-naza v2

    איך הבקר טיסה שלך היה מעוגן לפלטה ?

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jun 2011
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    343
    תודה!
    82
    הודה 82 פעמים ב 52 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוויתי fly away עם ה-naza v2

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    קרה לי מקרה קצת אחר.

    הרגשתי שאבדתי שליטה והנאזה התחיל לברוח , העברתי למצב RTH והוא המשיך לברוח .
    בדיעבד התברר שהתנתק כבל ה GPS כיוון שלא היה GPS הוא עבר כנראה למצב ATT עם בערך שליש מצערת מה שגרם לו להסחף ברוח ולרדת לקרקע.
    מקרה כמעט דומה לשלך.

    צלחת ה GPS התנתקה ממקומה, הרחפן איבד יציבות והנחתתי אותו מידית (למזלי זה קרה בדיוק כשהחזרתי אותו לנחיתה).
    אני לא יודע מה היה יכול לקרות אם הייתי מעביר ל RTH במקרה והיה רחוק ממני.
    נערך לאחרונה על ידי אריה.ח; 21-07-2014 בשעה 19:57:30.
    אם יש לך קושי זה בגלל שאתה בעליה

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    259
    תודה!
    71
    הודה 39 פעמים ב 36 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל חוויתי fly away עם ה-naza v2

    ציטוט נכתב במקור על ידי nitbeat צפיה בהודעה
    איך הבקר טיסה שלך היה מעוגן לפלטה ?
    עם מדבקה של 3m.
    נבדק הבקר עדיין ממוקם במקום ומהודק.
    חיברתי גימבל ממש מתחת לבקר מתחת לפלטה התחתונה, יכול להיות שזה גרם להפרעות/ לבקר להשתגע?
    יכול להיות שהחום מהבקר של הגימבל יחד עם חום מהבקר (אם בכלל מתחמם) גרמו לו להשתגע?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי enayim; 21-07-2014 בשעה 19:05:45. סיבה: ׳×׳•׳¡׳₪׳×

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Oct 2013
    הודעות
    1,325
    תודה!
    149
    הודה 279 פעמים ב 160 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוויתי fly away עם ה-naza v2

    זה הבעיה בדברים האלה - אי אפשר לדעת בוודאות.

    יכול להיות שיונה שעברה במקום שחררה נפיחה ששינתה את הלחץ הברומטרי וגרמה לבקר להשתגע.

  13. המשתמשים הבאים אמרו תודה לnitbeat על הודעתו:

    yoavl (22-07-2014)

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    לב השרון
    הודעות
    2,469
    תודה!
    864
    הודה 541 פעמים ב 361 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    5 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוויתי fly away עם ה-naza v2

    יש שלוש בעיות מרכזיות בנאזה,
    הראשונה היא אור שמש שמאיר את צד היחידה המרכזית משגע שם את הברומטר ופוגע באלגוריטם של הייצוב, הרחפן יורד בגובה ואינו ייציב כל פעם שהשמש פוגעת בצד.
    את השניה גיליתי בדרך הקשה, רחפן בעל נטיה לא ברורה לFLYAWAY נרגע אחרי שהזזתי את הכבל של הGPS מהחשמלים שבתוך השלדה, היום תמיד אני מעביר את הכבל בדרך הקצרה לעמוד ומסובב סביב העמוד את הסרך. לא חזרה לי הבעיה בשום רחפן מאז!
    הבעיה השלישית היא חוסר ההבנה של המקרה, הפתרון היחידי לבעיה באוויר הוא לעבור למצב ידני, בחנות סיפרו לכם שהכל בטוח אז אתם לא מתאמנים במצב ידני ויודעים להשתמש בו באת הצורך.

    לסיכום, התקנה נכונה אצל בעל נסיון או הפרדה בין חשמל לנתונים תמנע את הבעיה, אימוני טיסה במצב ידני ושימוש בידע בזמן חירום מציל מהבעיה
    והכי חשובה המודעות שבסוף הכל נופל!

  15. #14
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    259
    תודה!
    71
    הודה 39 פעמים ב 36 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוויתי fly away עם ה-naza v2

    ציטוט נכתב במקור על ידי Hagay צפיה בהודעה
    יש שלוש בעיות מרכזיות בנאזה,
    הראשונה היא אור שמש שמאיר את צד היחידה המרכזית משגע שם את הברומטר ופוגע באלגוריטם של הייצוב, הרחפן יורד בגובה ואינו ייציב כל פעם שהשמש פוגעת בצד.
    את השניה גיליתי בדרך הקשה, רחפן בעל נטיה לא ברורה לFLYAWAY נרגע אחרי שהזזתי את הכבל של הGPS מהחשמלים שבתוך השלדה, היום תמיד אני מעביר את הכבל בדרך הקצרה לעמוד ומסובב סביב העמוד את הסרך. לא חזרה לי הבעיה בשום רחפן מאז!
    הבעיה השלישית היא חוסר ההבנה של המקרה, הפתרון היחידי לבעיה באוויר הוא לעבור למצב ידני, בחנות סיפרו לכם שהכל בטוח אז אתם לא מתאמנים במצב ידני ויודעים להשתמש בו באת הצורך.

    לסיכום, התקנה נכונה אצל בעל נסיון או הפרדה בין חשמל לנתונים תמנע את הבעיה, אימוני טיסה במצב ידני ושימוש בידע בזמן חירום מציל מהבעיה
    והכי חשובה המודעות שבסוף הכל נופל!
    היי חגי,

    לגבי הבקר - נמצא במקום מוצל בין הפלטות. גם בצדדים לא חשוף לאור. נראה תקין.

    לגבי ה-gps - עשיתי כמו שמלצת והחוט עובר אחרי ליפופים רבים ישירות לשקע.

    מצב ידני - אתה צודק, אני מטיס הרבה זמן במצב gps הגיע הזמן לעבור לאלטיטיוד ומשם אמשיך לידני.

    לגבי מצב ידני - האם אתה יודע בוודאות שמצב ידני היה פותר את בעית flyaway?

    אין לי נסיון עם מצב ידני ולכן שאלה נוספת - האם במעבר למצב ידני יש סיכוי שהרחפן יקבל נטיה מהירה לכיוון מסויים (כלומר התהפכות) או שהוא פשוט יזוז לכיוון כזה או אחר מאוזן (כנראה בגלל הרוח)?

    מה משמעות הגיינים בתוכנה? מה קורה כאשר אני משנה מ-100% ל-150%?(לדוגמא ב-pitch או roll)


    Sent from my iPhone using Tapatalk

נושאים דומים

  1. [שאלה] מה כדאי להשיג DJI NAZA LITE או DJI NAZA V2 ??
    על ידי unforgiven בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 12-07-2014, 13:31:33
  2. האם יש הבדל באנטנה GPS של NAZA או NAZA lite ?
    על ידי motiganot בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 17-09-2013, 15:03:07
  3. [נתונים] What’s difference of NAZA-M Lite/NAZA-M V1/NAZA-M V2
    על ידי flyman בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-06-2013, 14:26:46
  4. Naza-H
    על ידי sharonx בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-11-2012, 21:45:34
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-06-2012, 14:53:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •