שלום
מבקש המלצה לסרבו מצערת לטיסן Extra 300-aero-works 50CC
תודה
איתן
שלום
מבקש המלצה לסרבו מצערת לטיסן Extra 300-aero-works 50CC
תודה
איתן
פוטאבה 9254.
סרוו מהיר מאוד
שים את אותו סוג סרוו שאתה משתמש בכל הטיסן.
סרוו מצערת לא חייב להיות סרוו מהיר כי גם כך המנוע לא יגיב בכזאת מהירות.
eitanbin (24-12-2014)
רק לא סרוו דיגיטלי כל סרוו אחר עם גיר מתכת
אילן
פשוט מאד
סרוו כזה שואף כל הזמן להיות במרכז Center
ולכן הוויברציות של מנוע הבנזין גורמות לו לתנועות כל הזמן ימין ושמאל בסופו של דבר הוא נשרף
לעומתו סרוו רגיל לא יהיה מושפע מוויברציות אלו ולא ינסה לתקן
זהו על קוצו של יוד
אילן
ללא שום קשר תראה את זה
בבקשה מה שיש לי
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...8kg_14sec.html
אין שום בעיה עם סרוו דיגיטלי על מנוע. הסרוו מתקן את עצמו כי לשם כך הוא תוכנן ולכן המנוע וכל האלקטרוניקה שבו בנויה בצורה כזו שתוכל לעמוד בעומסים הללו.
לצורך ההשוואה, גם ההגאים מקבלים רעידות כתוצאה מהרעידות של המנוע, בלי יוצא מהכלל ואין עם זה כלל בעיה.
כל העולם משתמש בסרוואים דיגיטליים במנועים יותר גדולים מ-50 סמק ללא בעיות.
הסרוואים הדיגיטליים הרבה יותר חזקים יכולים לשאת בעומס רב יותר ויכולים לסלק חום בצורה יעילה יותר.
שים סרוו דיגיטלי ותטיס בשקט ובשלווה.
סרוו של 3 קילו מספיק.
יש לי על טיסן 100 סמק סרוו של פוטבה 6 קילו.
עדיף שהסרוו יהיה דיגיטלי (לא חייב) וגם גיר פלסטיק זה בסדר.
נערך לאחרונה על ידי ronl; 26-12-2014 בשעה 19:16:08.
רון לוי
טיסנים :
"Extreme flight extra 300 104
"3DHS Demonstrator EDGE 540 106"
Bull Engine
Savox servos
הערוץ שלי:
http://m.youtube.com/channel/UC65dvAm8MJgmd9CRdICbqew
Omer_Chovel (26-12-2014)
סרוו דיקיטלי יעבוד נפלא.
ודרך אגב. הרעידות לא מזיזות לו מאחר ועל סרוו מצערת אין עומס מלבד הקפיץ שהוא די זניח לאורך כל טווח העבודה היעיל . מה שכן יש להקפיד שה END POINT מאיידל עד מלא -לא מגיע לסוף תנועת המצערת ששם העומס כן יהיה גדול, הכל ברזל ורועד אז...
א.
א.
eitanbin (26-12-2014)
מנועי בנזין רועדים!!! מי יותר ומי פחות כך שממש לא מומלץ להתקין סרוו של 3 קילו ועוד פלסטיק גיר!! כתוצאה של רעידות המנוע הפושרוד כל הזמן "דופק" אחורה לכיוון הסרוו כך שצריך בהחלט סרוו חזק שיעמוד בוויברציות ובטוח שלא גיר פלסטיק,ברור שאין עליו עומס של פתיחה וסגירת קרבורטור, הוא חייב להיות חזק בגלל הסיבות שציינתי,ronl ידידי אתה טועה ומטעה.
הציר של הקרבורטור חלש יותר מהגיר של הסרוו ולכן הרעידות לא משמעותיות והם יהיו לכיוון הקרבורטור ולא לסרוו.
סרוו 3קילו (גם פלסטיק) מספיק בהחלט.
בכל מקרה ניתן ליצור כיפוף קטן בפושרוד בצורת v ובכך לבטל גם במצבי מינימום ומקסימום
סרוו פלסטיק פשוט פשוט ישבר מעצמו מהרעידות בתוך הגוף , לא ממליץ על פחות ממה שיש בשאר משטחי ההיגוי , ובעיקר מטל גיר מסוג אמין וחזק.
א.
לא סרוו פלסטיק.
רק מטאל גיר.
הכיפוף יכול לגרום לשבירה של המוט במשך הזמן. מומלץ שהמוט יהיה ישר.
חובה להשתמש בבול לינק בשני הכיוונים כדי להקטין את הרעידות למינימום.
להשתמש בבורג סרק שמקבלים עם המנוע על הקרבוראטור ולקבע אותו למינימום האפשרי אך עדיין שניתן יהיה אפשר לכבות את המנוע.
זאת כדי למנוע,בגלל הרעידות, מצב בו הפרפר פליז שהוא יותר קשה, פוגע בקיר הקרבוראטור כתוצאה מהרעידות, דבר שבסופו של עניין יכול לעשות חריץ, וכל פעם יגדיל אותו, ואז אתם מוצאים את עצמיכם סוגרים קיזוז, ועוד קצת ועוד...ולא מבינים למה.
...עדיף לא להגיע לכיבוי מנוע כי זה המקום שהפרפר חופר במנוע. כיבוי זה KILLSWITCH
עדי צודק ואני ראיתי טיסן 50 סמק נשבר כי חסכו בסרוו מנוע ושמו סרוו 3 קילו עם ג''גש פלסטיק שפשוט קפץ שן וכיבה מנוע.
Krill Sukhoi 29 100CC
QQ Yak54 50CC
DA50
T-rex600NSP
JR9303 2.4
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64685/
אדיר וקנין
בטיסנים גדולים שיש וויברציות גבוהות אולי באמת לא כדאי לשים גיר פלסטיק אבל בטיסן בגודל 50 סמק לא אמורה להיות בעיה.
גיר פלסטיק סופג רעידות (פלסטיק גמיש)
ורצוי לא לשים קו ישיר של הפוש רוד למנוע אלה בצורת z למניעת הוויברציות..
אולי סרוו של 3 קילו זה קצת חלש אבל סרוו של בין 3-6 קילו זה מספיק.
נערך לאחרונה על ידי ronl; 27-12-2014 בשעה 19:45:35.
רון לוי
טיסנים :
"Extreme flight extra 300 104
"3DHS Demonstrator EDGE 540 106"
Bull Engine
Savox servos
הערוץ שלי:
http://m.youtube.com/channel/UC65dvAm8MJgmd9CRdICbqew