שלום
עושה הרצה למנוע DLE 55 .
מיכל אחד על הקרקע מנוע על הטיסן ,בודק שהמנוע מכוון ,
שאר ההרצה כ 10 ליטר באוויר טיסה רגועה ללא ריחופים.
האם להטיס ללא קאול למניעת התחממות ,
אני מדבר על עכשיו שחורף והטמפרטורה לא גבוהה.
איתן
שלום
עושה הרצה למנוע DLE 55 .
מיכל אחד על הקרקע מנוע על הטיסן ,בודק שהמנוע מכוון ,
שאר ההרצה כ 10 ליטר באוויר טיסה רגועה ללא ריחופים.
האם להטיס ללא קאול למניעת התחממות ,
אני מדבר על עכשיו שחורף והטמפרטורה לא גבוהה.
איתן
נערך לאחרונה על ידי eitanbin; 23-01-2015 בשעה 17:33:37.
את ההרצה על הקרקע תעשה ללא הקאול.
את ההרצה באוויר תעשה בדיוק בסביבה בה המנוע צריך לעבוד, כלומר עם קאול, עם הפרופ שהטיסן צריך לטוס.
הטיסה הראשונה עד הטיסה השלישית רביעית, תטיס בצורה עדינה ללא UPLINE כלל, טיסה רגילה של שמניות מידי פעם תן לו פול מצערת לכמה שניות ואז תוריד חזרה לאיזה דקה.
מהטיסה הרביעית תרגיש חופשי להטיס את הטיסן בגובה ובצורה רגילה.
עד שלא תסיים את כל ה-10 ליטר, אל תרד כלל לריחופים.
eitanbin (23-01-2015)
רואים שת'לא מכיר סינים...
הרצה הכי בריאה למנוע הזה,
1. לכוון היטב סיכות שלא וברוווז ולא יהיה עשיר בגבוהים. יש נספח כאן בפורום שמתאר היטב איך לעשות זאת נכון
2. דקה על הקרקע חצי דקה עד 50 שניות איידל גבוהה עשר עשרים שניות של מנוע מלא
3. למצוא נקודה בסטיק שאתה יודע שאתה סביב ה 4000 סלד , לעלות לאוויר וכל מה שהטזמני אמר.
א.
גילוי נאות , זה ככה רשום בספרות שקשורה למנוע הזה פלוס מינוס המעבר משמן מינרלי לסינטטי כבר בהרצה .
eitanbin (23-01-2015)
4. כאול נוכח גם על הקרקע, מהסיבה של לחצי אוויר מסביב לקרבורטור, שונים כאשר הכאול נעדר. כוון סיכות יהיה שונה גם.
וגם ככה באוויר נלמד כווני סיכות סופיים.
כן ללא קאול
אילן