שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

נושא: מתח עבודה בבקר

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2014
    מיקום
    Kiryat Malachi, Israel
    הודעות
    70
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מתח עבודה בבקר

    שלום חברים

    אני שולט על מכונית קטנה באמצעות סמארטפון עם בלוטות'
    חיברתי לארדאוינו סוללת ליפו של 11.1 וולט כי רוצה לנצל את המנועים בצורה הכי טובה שיש
    יש לי מנוע סרבו שמתחי העבודה של זה עד 6 וולט
    ומנוע DC קטן שמתחת העבודה של זה עד 9 וולט

    כמובן שחיברתי למערכת גם רכיב L293D, המנוע מקבל ממנו את המתח

    את הסוללה חיברתי לכניסה השחורה של הארדואינו, וכל החוטים במערכת מחוברים ל-Vin ו-GND
    אני מפחד ממצב של שריפה של הרכיבים

    איך אני יכול לגרום להקטנת המתח שמגיע לרכיבים?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מתח עבודה בבקר

    כעיקרון...אני לא מכיר את כל הרכיבים עליהם דיברת.
    רכיבים במערכות שלט עובדים על 5-6 וולט +/- 0.5 וולט.
    כעיקרון, כל צרכן שתחבר בטור יבצע מפל מתח על פי ערכיו.
    למיטב זיכרוני (המעורפל) דיודה פשוטה צורכת 1.5 וולט...
    אתה כול לשחק עם דיודות בטור או במקביל לקבלת נתון מדוייק.
    גם נגד בטור לרכיב יוריד את המתח...אבל גם יפגע בזרם בכלל המעגל.

    יש לא מעט מעגלי וויסות מתח קטנים זולים ופשוטים בהוביקינג.

    אשמח אם תעלה תמונות של הרכב של המעגל שלו ושל המערכת עובדת.

    תודה

    רן ענבר

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Mar 2014
    מיקום
    Usa
    הודעות
    42
    מנחת הבית
    mgreiftGD
    תודה!
    4
    הודה 6 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מתח עבודה בבקר

    לא הייתי ממליץ מראש על סוללת ליפו מסיבה פשוטה.
    אין לך בקרה על המתחים של התאים בסוללה.
    אם תרד מתחת למתח של 3v לתא, תגרום נזק בלתי הפיך לסוללה.
    המלצה שלי: לך על סוללת ניקל מטאל 7 תאים שבמצב טעון עולה על 10v ולא יהיו לך דאגות.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מתח עבודה בבקר

    מכל הצרות שבעולם דווקא מתח סוללת הליפו הוא הכי פחות מטריד...
    קל מאוד לקבל התראה קולית בעזרת הזמזם הזה:http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...rm_2S_8S_.html
    זה קישור לאין ספור דוגמאות של וסת מתח שעליו דיברתי מקודם:http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...SBEC_UBEC.html

    רן ענבר

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2014
    מיקום
    Kiryat Malachi, Israel
    הודעות
    70
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מתח עבודה בבקר

    צריך פיתרון מהיר, להזמי ןעשכיו זה לא רלוונטי
    אי אפשר עם חיבור נגדים או משהו?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מתח עבודה בבקר

    חיבור עם נגדים יצור בעיית אמינות ומצריך חישובים ותכנון
    לא הייתי מנסה את זה.

    רן ענבר

נושאים דומים

  1. [שאלה] עבודה עם מתח 5v
    על ידי LiorNT בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 26-12-2012, 22:15:43
  2. מתח עבודה במנוע
    על ידי s.mario בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 19-08-2010, 04:57:21
  3. כלי עבודה
    על ידי menymu בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 04-08-2010, 16:05:30
  4. [שאלה] עבודה עם דבק CA ומאיץ
    על ידי galoz בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 17-07-2010, 01:12:55
  5. הצעות עבודה
    על ידי Ido בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 07-06-2010, 07:58:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •