שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: בעיית וויברציות...

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בעיית וויברציות...

    היי לכולם ,
    האם מישהו נתקל בתופעה הבאה:
    יש לי מנוע סאיטו 180 חדש לגמרי , הוויברציות שהמנוע מייצר גורמות לכל בורג ואום אפשרי
    להתפרק במטוס ... על כל הבעיות התגברתי חוץ מאחת, האגזוז , הברך של האגזוז והאומים שמחזקים אותם פשוט משתחררים לא משנה כמה אני מחזק אותם...
    התופעה הזו הייתה לי גם עם מנועי OS 4 פעימות....
    האם אני מפספס כאן משהו..?
    יש איזו שיטה לגרום לאגזוז להשאר במקום בלי לרתך אותו למנוע.....?
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית וויברציות...

    לוקטייט?
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית וויברציות...

    לוקטייט והרבה ממנו.....קרתה לי אותה התופעה בOS71

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית וויברציות...

    הסייטו ידועים בויברציה "העצבנית" שלהם, הרבה יותר מ OS.
    זה טבעי (במנועי סייטו) ואין דרך "מקורית" להתמודד עם העניין מבלבד לוקטייט כפי שמליצו חברי.

    אורי

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית וויברציות...

    ההיתי ממליץ על הלוקטייט האדום הכי חזק ,ואילו לא ברגים שאמורים להיפתח מדי פעם.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית וויברציות...

    אכן מנוע עצבני ה 180 ...
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית וויברציות...

    כולכם ממליצים איך להמנע משחרור ברגים, אבל אינכם מצביעים על שורש הבעיה.
    קיימות מספר סיבות אפשריות לרעידות המוגזמות: אחת, והיא ראש וראשונה, פרופלור/ספינר לא מאוזנים. במיוחד שאותה בעיה היתה גם במנועי OS. שניה, צורת הריתום לטיסן אינה מספיק קשיחה, או לחילופין, המנוע גדול מידי לטיסן שעליו הוא מורכב. מנוע 180 (30 סמ"ק) הוא מנוע גדול ממש. אינך מפרט לאיזה טיסן שידכת אותו.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית וויברציות...

    טוב לוקטייט זה בהחלט דבר שחשבתי עליו אבל אמרו לי שזה כלל לא אפקטיבי
    בטמפרטורות שמגיע האגזוז הלוקטייט פשוט מתפורר בכל אופן זה מה שנאמר לי אבל לאור כמה תגובות
    שממליצות על כך אני בהחלט אנסה זאת.
    לגבי שורש הבעיה, הפרופ והספינר שלי מאוזנים וממורכזים בול
    הריתום לטיסן הוא רגיל ביותר לא חזק מידי ולא חלש
    נפח המנוע הוא בדיוק מה שצריך הטיסן הזה ( sundowner F-1 ) יותר מכך זה המנוע שמומלץ בחוברת שלו... הוא יכול להיות מורכב גם עם מנוע 50 סמ"ק בנזין.
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית וויברציות...

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    כולכם ממליצים איך להמנע משחרור ברגים, אבל אינכם מצביעים על שורש הבעיה.
    קיימות מספר סיבות אפשריות לרעידות המוגזמות: אחת, והיא ראש וראשונה, פרופלור/ספינר לא מאוזנים. במיוחד שאותה בעיה היתה גם במנועי OS. שניה, צורת הריתום לטיסן אינה מספיק קשיחה, או לחילופין, המנוע גדול מידי לטיסן שעליו הוא מורכב. מנוע 180 (30 סמ"ק) הוא מנוע גדול ממש. אינך מפרט לאיזה טיסן שידכת אותו.
    פשוט עונים על מה שהוא שאל.

    ההיתי ממליץ לך גם על שני אומים רגילים לא ניילוק ,כך ששני האומים מונעים את הפתיחה כשהשני מונע מהראשון ללהיפתח ,אתה יכול לאחר החיזוק האום לשים מעט אפוקסי גם או לוקטייט.
    אם אתה רוצה ממש להיתקרב לרמת סגירה של חיל האויר יש עוד שני אפשרויות.
    האחת יותר כבקרה להיפתחות האומים (טוב לאופציה של שני אומים) יש חומר שאני לא זוכר את שמו ,
    שאתה בעצם מורח אותו ,לא מריחה של דבק אלא מאין שביל קטן בין שני האומים ובמידה ויש תזוזה החומר נשבר וכך אתה מגלה זאת לפני שיש נזק.
    אופציה שניה דורשת קצת עבודה ,אתה יכול לקדוח באום באלכסון מצלע לצלע אחרת כך בשני אומים ופשוט לבצע חיבור בעזרת חוט ברזל כך שהקשירה היא נגד כיוון הפתיחה של האומים.

    בדוק ודווח לאחור...
    נערך לאחרונה על ידי אליקופטר; 08-05-2009 בשעה 13:53:02.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    156
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית וויברציות...

    מישהו ניסה את החומר הזה מאצל הסיני??
    Threadlock - Permanent Strength (RED) 10ml

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית וויברציות...

    החומר הזה הוא בדיוק 'לוקטייט' באריזה אחרת. אולי גם של יצרן אחר

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    492
    תודה!
    3
    הודה 25 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית וויברציות...

    סליחתכם! אתם מחפשים מתחת לפנס
    תושבת מנוע משככת של הייד תעלים את רוב התופעות שהזכרת.
    להשיג ב-CENTRAL HOBBY
    קצת יקר אך זהו הפתרון.

    בהצלחה
    רק בשמחות

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית וויברציות...

    זה יעלים את הוויברציות כלפי גוף המטוס אבל לא את הוויברציות של המנוע עצמו כלפי האגזוז....
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •