יש לי בעיה בטיסן אחרי שאני מתניע אותו ואני מעלה לו את הטורים אז אם אני מעלה למקסימום הוא נכבה וקצת לפני המקסימום זה כן מעלה לו את הטורים
למישהו יש רעיון למה זה?
יש לי בעיה בטיסן אחרי שאני מתניע אותו ואני מעלה לו את הטורים אז אם אני מעלה למקסימום הוא נכבה וקצת לפני המקסימום זה כן מעלה לו את הטורים
למישהו יש רעיון למה זה?
תפתח את הסיכה הראשית....
איזה מנוע יש לך?
לפתוח את הסיכה עד הסוף?
מנוע os 46 fx
אתה מתאר מצב של חום מנוע אתה צריך לפתוח מעט סיכ ה ראשית כך המנוע יהה מעט יותר עשיר
זה מה ש נראה לי די קשה לכוון מנוע מבלי לשמוע ולראות.
נערך לאחרונה על ידי אליקופטר; 22-06-2009 בשעה 20:58:30.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
תסגור את הסיכה עד הסוף ותפתח 2.5 סיבובים.
לאחר שפתחת תן פול מנוע ותרים ל90 אם המנוע נחנק- תפתח מספר קליקים.
אם המנוע לא נחנק אך עדיין חלש- נסה לסגור מספר קליקים סיכה עד שתגיע לעוצמה הרצויה....
תודה רבה לכם על העזרה אני ינסה מחר כי אני לא רוצה לעשות רעש לשכנים
ויכול להיות בגלל שאני משתמש בדלק של 20% ניטרו ?
פשוט הביאו לי אותו חינם אז אני משתמש בו
אמרו לי שהוא מחמם יותר מדי את המנוע לא?
אחוז גבוה יותר של ניטרו "מוציא "מהמנוע יותר בדר"כ נהוג לעלות את אחוז הניטרו לטיסנים שלא מיועדים לטיסה רגילה טריינרים וכו, או למנועים עייפים ,דבר נוסף האם הדלק לא ישן ? אין זה אמור להוות בעיה אולם אם המנוע כוון לאחוז נטרו אחר ברור כי יש לכוונו מחדש.
נערך לאחרונה על ידי אליקופטר; 22-06-2009 בשעה 21:55:02.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
הכיוון הנכון נעשה בדרך זו: פתח את הסיכה הראשית כ-2 וחצי סיבובים ממצב סגור. התנע והעבר באיטיות את המצערת למצב פתוח מלא. פתח/סגור לאט את הסיכה הראשית עד לקבלת סל"ד מכסימלי. מנקודה זו פתח את הסיכה 3-4 קליקים. עכשיו בדוק את סל"ד הסרק. המנוע צריך לעבוד באופן יציב ולהחיש ללא היסוס. אם המנוע נחנק בהחשה, פתח/סגור מעט את סיכת הסרק. בדוק שוב וראה את התוצאה. חזור על התהליך עד לקבלת התוצאה הטובה ביותר. חזור ובדוק שוב את המצב במצערת פתוחה לרווחה. תקן לפי הצורך.
בביצוע נכון של התהליך אתה מקבל מנוע מכוון היטב.
כבר כוונו לי את הסיכה מתי שהטסתי והכול היה חלק ואני משתמש באותו דלק בזמן שהטסתי
אבל אני ינסה מחר בכל זאת לשחק אם הסיכה
תודה רבה נקווה שיעבוד
כי היום זה כבר יעשה יותר מדי רעש לשכנים
ניסיתי היום להתניע סיבבתי את הסיכה 2 וחצי סיבובים ממצב סגור אבל לא עזר וגם תוך כדי שיחקתי איתה ל2 הכיוונים גם לא עזר
החלפתי מדלק 20% ניטרו ל 10% ניטרו טיפה עזר אבל עדין זה מתכבה בטורים גבוהים
למישהו יש רעיון?
לדעתי משהו מקצועי צריך לכוון לך צאו שגם יכול להיות שהפלאג הלך
איך הפלג הלך אם זה מניע?
Dx7
trainer solo star -ז"ל
su 29 3D קרש חשמלי
su 29 3D קרש דלק
EXTRA 300 EPP מהסיני.
וכל סוגי טיסני הקאפה.
זה ממש לא קשור אם זה מניע או לא יכול להיות גם שהפלאג לא טוב יש הרבה כמוך שחושבים שזה כמו פלאג של אוטו שאם זה מניע אז זה טוב זה ממש לא ככה
תנסה להחליף
החלפתי אותו לפלאג חדש לפני חודש
פלאג אמור להחזיק יותר מזה לא?
יוסי,
קח בחשבון שעם 20% ניטרו, המנוע שלך יצרוך כמעט פי 2 יותר דלק, ביחס לצריכה עם 5% ניטרו. המיכל יתרוקן לך תוך כמחצית הזמן...
היחס הסטויצ'יומטרי של ניטרו הוא 2.5-0.5:1, בעוד זה של מתנול עומד על 6.5:1.
היחס המשתנה של הניטרו הוא כזה, שכן יש לו אופנים שונים להתחמצן (והוא מספק חמצן חופשי לדלק). זו התכונה ההופכת את הסיכה לרגישה פחות, עם יותר ניטרו בדלק.
היחס הסטויצ'יומטרי מוגדר כיחס המסות בין הדלק הנשרף, לבין האויר המכיל מספיק חמצן כדי לשרוף אותו לחלוטין. לצורך העניין, כדי לשרוף לחלוטין גרם אחד בנזין, דרושים לך 14.7 גרם אויר, שנפחם כ-11.5 ליטר.
ייתכן שתצטרך לפתוח את הסיכה הראשית קצת יותר מ-2.5 סיבובים, עבור הדלק הזה...
נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 23-06-2009 בשעה 20:43:52.
אני החלפתי לדלק 10% אחרי זה
וניסיתי גם קצת יותר מ 2.5 ניסיתי גם 3 ו 1 וחצי לא עזר
תוך כמה זמן מהרגע שאתה מעלה מצערת המנוע כבה?
אני עדיין חושב שמזדובר בכיוון לא נכון בפשוט צריך לשחק עם זה אין כלל קבוע מנוע כמו בן אדם כל אחד צריך את הטאצ' הנכון...
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
שלום יוסי
אני חושב שסיכת הסרק שלך אינה פתוחה במידה הנכונה. יש לה השפעה לאורך כל טווח המצערת, מהסרק ועד פתוחה לרווחה. קיימת אפשרות שפתיחת המצערת לרווחה אינה מכניסה כמות דלק בהתאם לכמות האויר שהמנוע מקבל, ולפיכך הוא כבה.
לפי היצרן, סיכת הסרק צריכה להיות פתוחה כ-3/4 סיבוב. לדעתי יותר. בכל מקרה הכיוון המדוייק ייעשה כשהמנוע פועל.
אני נוהג לכוון את סיכת הסרק, כיוון ראשוני, באופן הבא: הסיכה הראשית פתוחה כ-2 סיבובים ממצב סגור. אני פותח את המצערת ממצב סגור כדי פתח של 2 מ"מ לכניסת האויר. מחבר צינורית סיליקון לכניסת הדלק ונושף לתוכה תוך כדי סיבוב סיכת הסרק ממצב סגור לגמרי לכיוון פתיחה. ברגע שאני מרגיש שיוצא אויר מצוואר הקורבורטור, זה מצב המוצא להתנעת המנוע.
ניסיתי לפתוח את הסיכה משהיא סגורה לגמרי עד איזה 3 סיבובים
יכול להיות שהצינורית של הדלק היא הבעיה מכיוון שהפקק שלה שדרכו זורם הדלק קצת עקום וזה מקשה על הדלק לעבור
יכול להיות שזאת הסיבה?
ובלהתניע אין לי בעייה רק שאני בטורים גבוהים הוא נכבה תוך 2-3 שניות
אחי, בכל שטח הטסה תוכל למצוא מישהו שיודע לכוון מנועים.לדעתי תפוס לך אחד כזה שיסביר לך מה כל סיכה עושה, יכוון לך את המוע וכך גם תרוויח ידע בכיוון מנוע וגם הבעיה תיפתר... ללמד דרך הפורום זה אפשרי, אך לא רצוי. אתה צריך "להרגיש" את המנוע...
בהצלחה!![]()
----------------------------------------------------
If you want a job done right - do it yourself
----------------------------------------------------
if you can't do it yourself, buy ARF
החלפת צינורית? בדקת את מיכל הדלק? יש מצב שלא בדקת את הפלאג? לדעתי עדיף קודם לעבור על הסיבות הפשוטות ואחרי להתחיל להסתבך המנוע יושב בתוך קאולינג אולי? אם כן אז אולי חם לו למרות שפתחתח סיהכ אם עשית את כל זה ועדיין לא עובד כדי לך להגיע לשטח ההטסה שלך להתחבר לאדם "זקן"(בקיא בחומר) ושהוא יבדוק איתך את המנוע לא נראה לי שתרוויח הרבה מההתכתבות פה
שי
Futaba 10CHP
Outrage Velocity 50, YS 56-SR
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.
תודה רבה לך על העדכון והבהרת סיבת התקלה שגרמה לשירשור כולו.
אחת הבעיות בהצעות לפתרון דרך הפורום, נעוצה בעובדה שאין אנו יודעים ורואים מקרוב את הטיסן המדובר ואת התהוות תהליך התקלה. לרוב, נקודת המוצא היא שהדברים הקשורים להתקנה הבסיסית נבדקו ונמצאו תקינים ורק אחר כך הגיע השואל לפורום לקבלת סיוע. במקרה המסויים שלפנינו אין ספק שהיינו רואים בועות (או ריקנות) בצינורית ההזנה לקורבורטור, אילו היינו נמצאים ליד הטיסן, וכך היינו מזהים מיד את התקלה.
הלקח, שלי מכל מקום, הוא שצריך תמיד להתחיל מנקודת המוצא הבסיסית ביותר ולהתקדם לפי הסדר, עד להגעה לשורש הבעיה.
![]()
![]()
כן אבל מה שבילבל פה שהדלק כן זרם רק לא מספיק