שלום יוסי
אני חושב שסיכת הסרק שלך אינה פתוחה במידה הנכונה. יש לה השפעה לאורך כל טווח המצערת, מהסרק ועד פתוחה לרווחה. קיימת אפשרות שפתיחת המצערת לרווחה אינה מכניסה כמות דלק בהתאם לכמות האויר שהמנוע מקבל, ולפיכך הוא כבה.
לפי היצרן, סיכת הסרק צריכה להיות פתוחה כ-3/4 סיבוב. לדעתי יותר. בכל מקרה הכיוון המדוייק ייעשה כשהמנוע פועל.
אני נוהג לכוון את סיכת הסרק, כיוון ראשוני, באופן הבא: הסיכה הראשית פתוחה כ-2 סיבובים ממצב סגור. אני פותח את המצערת ממצב סגור כדי פתח של 2 מ"מ לכניסת האויר. מחבר צינורית סיליקון לכניסת הדלק ונושף לתוכה תוך כדי סיבוב סיכת הסרק ממצב סגור לגמרי לכיוון פתיחה. ברגע שאני מרגיש שיוצא אויר מצוואר הקורבורטור, זה מצב המוצא להתנעת המנוע.