שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: מידע לגבי פונקציות לכיול ג'ירו בשלט

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    331
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מידע לגבי פונקציות לכיול ג'ירו בשלט

    שלום רב.

    ברשותי ג'ירו לוג'יקטק + הסרוו המקורי שלו על מסוק קופטר-X (שלט פוטאבה 9CHP).

    כשהייתי פותח מצערת בצורה מהירה, הזנב התנדנד מאד ...
    הבנתי שצריך להפחית ב- AVC כ- 10% לערך (אצלי הערך היה כ- 70%)- האמת היא שזה די עזר ...
    אני רוצה רק לשאול לגבי רגישות הג'ירו והנדנוד שלו בעת פתיחת מצערת :
    1) האם את רגישות הג'ירו (מבחינתי רגישות הכוונה לזה שאני מזיז ימינה/שמאלה התגובה תהיה
    איטית/מהירה) אני קובע דרך ה- END POINT/ATV או שדרך ה- AVC ?
    2) ה- AVC בעצם קובע לי את ה- LIMIT של הג'ירו או שלא ?

    בכללי, מה ההבדל בין לשחק עם ה- ATV\END POINT לבין ה- AVC ?

    תודה.

    יריב.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,724
    תודה!
    129
    הודה 79 פעמים ב 59 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מידע לגבי פונקציות לכיול ג'ירו בשלט

    מצטרף לשאלה!

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    331
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מידע לגבי פונקציות לכיול ג'ירו בשלט

    הקפצה ...

    חבר'ה בטוח מישהו מכם יודע ...

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מידע לגבי פונקציות לכיול ג'ירו בשלט

    אתה יכול לדבר עם עודד WIND556 או עם ליאור בר-עמי הפרטים שלהם נמצאים בפורום !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    331
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מידע לגבי פונקציות לכיול ג'ירו בשלט

    אכן אתה צודק, אך אני רוצה שעוד אנשים יידעו ...

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מידע לגבי פונקציות לכיול ג'ירו בשלט

    ציטוט נכתב במקור על ידי YarivD צפיה בהודעה
    שלום רב.

    ברשותי ג'ירו לוג'יקטק + הסרוו המקורי שלו על מסוק קופטר-X (שלט פוטאבה 9CHP).

    כשהייתי פותח מצערת בצורה מהירה, הזנב התנדנד מאד ...
    הבנתי שצריך להפחית ב- AVC כ- 10% לערך (אצלי הערך היה כ- 70%)- האמת היא שזה די עזר ...
    אני רוצה רק לשאול לגבי רגישות הג'ירו והנדנוד שלו בעת פתיחת מצערת :
    1) האם את רגישות הג'ירו (מבחינתי רגישות הכוונה לזה שאני מזיז ימינה/שמאלה התגובה תהיה
    איטית/מהירה) אני קובע דרך ה- END POINT/ATV או שדרך ה- AVC ?
    2) ה- AVC בעצם קובע לי את ה- LIMIT של הג'ירו או שלא ?

    בכללי, מה ההבדל בין לשחק עם ה- ATV\END POINT לבין ה- AVC ?

    תודה.

    יריב.

    יריב שלום
    סלח לי על האיחור בתגובה.
    E.POINT הינו תחום התנועה בו הזנב יזוזבזמן תיקון הג'ירו - הסבר קצת מסובך כי זה קשור לתגובה והתיקון של הג'ירו אבל בגדול זה מה ששולט במהירות הסיבוב של הזנב.
    AVC- הוא המצב בו המסוק נמצא בשמר כיוון.
    הנדנודים שהרגשת העידות כנראה על רגישות גבוהה מידיי מה שגרם לג'ירו לתיקון יתר ואז היית צריך להוריד ב-ATV של הג'ירו את האחוזים ל"ריכוח" הרגישות.
    מקווה שעזרתי
    עמית
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    331
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מידע לגבי פונקציות לכיול ג'ירו בשלט

    הי עמית.

    ה- ATV הוא בעצם ה- E.POINT או שלא ?

    אכן כשהפחתתי את ה- AVC (היה ב- 70%) הכל היה נראה קשורה ...

    בכללי, מה צריכים להוית הערכים ב- ATV\E.POINT וב- AVC ?

    תודה.

    יריב.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    331
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מידע לגבי פונקציות לכיול ג'ירו בשלט

    הקפצה ...

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מידע לגבי פונקציות לכיול ג'ירו בשלט

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    יריב שלום
    סלח לי על האיחור בתגובה.
    E.POINT הינו תחום התנועה בו הזנב יזוזבזמן תיקון הג'ירו - הסבר קצת מסובך כי זה קשור לתגובה והתיקון של הג'ירו אבל בגדול זה מה ששולט במהירות הסיבוב של הזנב.
    AVC- הוא המצב בו המסוק נמצא בשמר כיוון.
    הנדנודים שהרגשת העידות כנראה על רגישות גבוהה מידיי מה שגרם לג'ירו לתיקון יתר ואז היית צריך להוריד ב-ATV של הג'ירו את האחוזים ל"ריכוח" הרגישות.
    מקווה שעזרתי
    עמית
    ממש לא קשה ולא מסובך להסביר את נושא ה EPA/ATV:
    אין קשר בין פיקוד הסטיק לסרוו הזנב, זווית הלהבים בזנב לתנועת סטיק נתונה - נקבעת אך ורק ע"י הג'יירו. לכשהבנו את הנקודה הזו (גם לזה יש הסבר פשוט), נסביר למה דווקא ערוץ הסרוו זנב (RUDDER) שולט על קצב הסיבסוב.
    פיקוד הסטיק ב RATE ג'יירו שווה ערך לקצב סיבסוב ביח' זמן, לדוגמא: ואגדיר את זה שרירותית לטובת הדיון, סטיק מלא לימין יהיה שווה ערך ל 4 סיבובים לשנייה. במצב הנתון חצי סטיק לימין יהיה שווה ערך ל... ניחשתם נכון - 2 סיבובים לשנייה, עד לפה מובן נכון?
    ה (EPA (END POINT ADJUSTMENT או בשמו האחר ATV, קובע כמה סטיק זה יהיה סטיק מלא וכפועל יוצא כמה סטיק זה יהיה חצי, רבע או כל תחום אחר.
    הקשר עכשיו מובן? הגבלת ערוץ ה RUDDER ל 50% במקום 100% שוות ערך לטיסה עם סטיק עם מגבלה מיכאנית שלא מאפשרת לא לעבור את טווח החצי בצדדיו, ז"א מגבלה אלקטרונית במקום מיכאנית.

    לגבי הקביעה השנייה, כמו שנוכחת היום בשטח גם היא היתה לא נכונה - נידנודים בפתיחת מנוע, במיוחד כאלו איטיים (כמו אצלך), מרמזים על חוסר רגישות ו/או נעילה חלשה מידי של הג'יירו.
    במצב כזה, כמו שראינו היום בשטח - העלאת ההגבר (GAIN) של הג'יירו פתרה את הבעיה כליל.

    שמחתי להכיר היום יריב, רק צר לי שהנסיעה עלתה לך איזה 300 שקל דלק
    לפחות עכשיו אתה יודע איפה אנחנו - ואתה מוזמן תמיד!!

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    331
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מידע לגבי פונקציות לכיול ג'ירו בשלט

    הי ליאור.

    קודם כל גם אני שמחתי להכירך !!!
    תודה רבה על העזרה ... ועל הסבלנות להסביר לי איך להגיע ...

    שאני אבין : ה- GAIN הוא בעצם הרגישות, שאצלי בשלט נקרא בתפריט AVC נכון ?
    לגבי מה שעמית ענה : לפני מס' שבועות אכן הזנב היה ממש רועד בפתיחת מצערת ולכן כנראה שהרגישות הייתה גבוהה מדי ולכן היה צריך להפחית ב- AVC.
    כיום שבאתי אליך הזנב רעד, אך במקצת, ולכן במקרה שלנו באמת העלינו את ה- AVC במקצת והכל הסתדר ...

    דרך אגב : כשחזרתי עם הרכב גם נהיה לי קצר באיתות וגם המזגן כבר לא עבד (בנוסף ל- 300 ש"ח )

    יריב.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מידע לגבי פונקציות לכיול ג'ירו בשלט

    יריב ATV=EPOINT
    אין ערכיםמוגדרים זה לפי מה שנראה בשטח על כל מסוק.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מידע לגבי פונקציות לכיול ג'ירו בשלט

    לא משנה יריב העיקר שמה שהסבירו לך (ולא מפיו) לא היה נכון...
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •