תגובה להודעה: מידע לגבי פונקציות לכיול ג'ירו בשלט

נכתב במקור על ידי
YarivD
שלום רב.
ברשותי ג'ירו לוג'יקטק + הסרוו המקורי שלו על מסוק קופטר-X (שלט פוטאבה 9CHP).
כשהייתי פותח מצערת בצורה מהירה, הזנב התנדנד מאד ...
הבנתי שצריך להפחית ב- AVC כ- 10% לערך (אצלי הערך היה כ- 70%)- האמת היא שזה די עזר ...
אני רוצה רק לשאול לגבי רגישות הג'ירו והנדנוד שלו בעת פתיחת מצערת :
1) האם את רגישות הג'ירו (מבחינתי רגישות הכוונה לזה שאני מזיז ימינה/שמאלה התגובה תהיה
איטית/מהירה) אני קובע דרך ה- END POINT/ATV או שדרך ה- AVC ?
2) ה- AVC בעצם קובע לי את ה- LIMIT של הג'ירו או שלא ?
בכללי, מה ההבדל בין לשחק עם ה- ATV\END POINT לבין ה- AVC ?
תודה.
יריב.
יריב שלום
סלח לי על האיחור בתגובה.
E.POINT הינו תחום התנועה בו הזנב יזוזבזמן תיקון הג'ירו - הסבר קצת מסובך כי זה קשור לתגובה והתיקון של הג'ירו אבל בגדול זה מה ששולט במהירות הסיבוב של הזנב.
AVC- הוא המצב בו המסוק נמצא בשמר כיוון.
הנדנודים שהרגשת העידות כנראה על רגישות גבוהה מידיי מה שגרם לג'ירו לתיקון יתר ואז היית צריך להוריד ב-ATV של הג'ירו את האחוזים ל"ריכוח" הרגישות.
מקווה שעזרתי
עמית
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009