ברשת יש הרבה חומר על ווי זריקה מתקדמים יותר ומתקדמים פחות.
בתור גמלאי אני אתחיל את השרשור בשבילכם ...
Makarov&Kochcarev - Rusia
![]()
ברשת יש הרבה חומר על ווי זריקה מתקדמים יותר ומתקדמים פחות.
בתור גמלאי אני אתחיל את השרשור בשבילכם ...
Makarov&Kochcarev - Rusia
![]()
אלופי הד2 עכשיו תורכם לכתוב...
סטאמוב
קישור לסרטון ב FACEBOOK:
http://www.facebook.com/#!/video/vid...20431027971300
תמונות:Favionics in collaboration with Victor Stamov, has developed the "renHook".
renHook stands for Rotary ENcoder Hook and is a revolutionary new towhook for F1A. renHook replaces traditional hook front and latch switches with just a single encoder chip which measures the angle of the hook. depending on angle, the Favionics FX10 timer can determine the current operation of the pilot, selecting straight or circle tow. acceleration is measured dynamically from additional hook rotation caused by the deformation of the front load cell. the back of the hook has a new "circle plus" feature which allows for additional tow rudder when needed.
The main motivation for the renHook design is simplicity. the renHook has basically only 1 moving part (not counting the latch mechanism). the elimination of all switches and gages simplifies the design and opens new possibilities for on line acceleration
![]()
נערך לאחרונה על ידי gil43; 22-04-2010 בשעה 10:54:33.
מבית מדרשו של Michal Dvořák הצ'כי
גרסא אנלוגית
גרסא אלקטרונית
![]()
ווים של W Hobby
![]()
oleg Pshenichny
גרסא אנלוגית..
וגרסא דיגיטלית
Hook With Magnet for the Hallsensor
![]()
נערך לאחרונה על ידי gil43; 25-04-2010 בשעה 21:45:17.
וו אינרציה
נערך לאחרונה על ידי gil43; 29-04-2010 בשעה 07:36:00.
לינק מעניין בנושא ווי זינוק לד-2:
http://www.gregorie.org/freeflight/f1a_history/bauer/
Vasyl Beschasnyy
Relatchable bottom mounted towhook F1A/H
![]()
אחלה של טיימר חח..
מייצגק בדיוק את הראשי תיבות שלו ...כוס אמק ברח (:
ובחזרה לנושא המקורי - מישהו ניסה את הוו החדש של סטאמוב?
נראה מעניין הפיתוח שלו. השאלה היא, כמה זה אמין? ואם זה באמת נותן יתרון משמעותי?
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
לא נראה לי שמישהו בארץ יכול לתת לך תשובה ...
ובכל זאת ..חוץ משליטה מלאה לגמרי על ההגה כיוון לא נראה שזה נותן איזשהוא יתרון בכלל חוץ מקומפקטיות,בכל מקרה במקום 2 סוויצים או סוויץ וסטרינגי" הוא החליף ל2 חיישנים.
ממה שהצלחתי להבין בוו החדש הזוית של הוו קובעת את מצב ההגה כיוון ,ז"א שאם הטיסן נמצא בסיבוב על החוט וחוט ההטסה נשאר מעט במתח כלומר הוו לא זז לתנועה מקסימאלית אחורה הגה הכיוון גם הוא לא יזוז תנועה מלאה.
לעומת זאת בכל גוף שיש בו הגה כיוון שנשלט ע"י סרוו הוא יודע לזוז ל3 מצבים בלבד עלייה ישרה סיבוב על חוט והאצה .כלומר זיהוי סוויץ לוו קדימה נותן לך הגה כיוון ישר ,זיהוי סוויץ וו אחורה נותן לך הגה כיוון בתנועה מקסימאלית ,אין שום מצב ביניים .
השאלה אם הוו יודע לזהות שינוי מהיר בזוית כגון זה שמתבצע בזריקה...אם כן אז באמת יש לו יתרון עצום![]()
אגב לא העלתם את הוו החדש של אלארד ואן הלן...מומלץ בחום אפילו יש סרטן ביוטיוב![]()
F1A flapper SlideHook, during on line acceleration the hook moves backwards for optimum speed when flap is moved up. During tow the flap is in glide position and the SlideHook is forward at a conventional position.
The spring inside the hook is not mounted yet for testing purposes, but its been tested at 10 kg and the servo doesn't even slow down
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube