אני רוצה לאחסן מנוע לטווח ארוך מה מומלץ האם אפטר ראן מספיק ? ומה לגבי החלק החיצוני???
תודה לעונים.
מדובר במנוע OS 50H
אני רוצה לאחסן מנוע לטווח ארוך מה מומלץ האם אפטר ראן מספיק ? ומה לגבי החלק החיצוני???
תודה לעונים.
מדובר במנוע OS 50H
TREX 700N DFC
GOBLIN 700 SKOOKUM BE GPS
EASYGLIDER PRO
ניקוי טוב משאריות הדלק/שמן שיש בדלק ,לאחר מכן שימון עם שמן מכונות תפירה אם אתה צריך יש לי.
בחוץ רק ניקוי משאריות הדלק /שמן שיש בדלק.
בהצלחה.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
אני משרה את המנוע בדלק שאני משתמש בו.
מנקה עם לחץ אויר היטב את המנוע מבפנים ומבחוץ.
מטפטף אפטר רן, עוטף בשקית היטב שם בארגז
ו... זוכר היטב איפה הנחתי אותו!
שיהיה בהצלחה!
נערך לאחרונה על ידי SHAHAR AB; 06-11-2010 בשעה 19:55:08.
TREX 700N DFC
GOBLIN 700 SKOOKUM BE GPS
EASYGLIDER PRO
לא לשכוח לעאוף אותו בשקית/ניילון נצמד או משהו שיאטום אותו לפני האחסון
חברה גם בלי נילון לא יקרה כלום
מנועים של רכב שמגיעים מיבוא זורקים אותם במכולות כמו זבלו לא קורה כלום וחודשים עומדים במחסן מלא אבק עד שזה יושב באוטו של לקוח והמנועים יוצאים כמו חדש![]()
אני מתנצל אם לא הבנתי את דבריך... הם נשמעו לי נלעגים!
קבל את התנצלותי. כנראה שאילו שהגיבו אחר כך ניטבו את שאלתך למקום לא רצוי!
אני אסביר את עצמי קצת יותר טוב עבורך, כאשר התכוונתי להשרייה בדלק בו אני משתמש...
אני מניח את המנוע (לאחר פירוק הקרבורטור) בדלי עם הדל בו אני מטיס, 30%! אקט זה הוא רק כדי לתת ניקיון טוב יותר!
השמן שנמצא בדלק הזיק לי לא פעם למיסבים! ולכן האפטר רן הוא החומר שיש לשים עליו דגש.
מנקה לאחר ההשרייה עם לחץ אויר היטב! אפטר רן ומכניס לשקית ניילון.
עשיתי את זה עם שני מנועים שלי (של טיסנים!) שאוחסנו כשנה, כשהוצאתי אותם הם היו כחדשים!
שוב, זו עצתי, יהיו שיחשבו אחרת ויוכלו לתת עיצות אחרות! אצלי זה עובד ועובד מצויין!
נערך לאחרונה על ידי AMIR; 06-11-2010 בשעה 20:31:12.
אמיר אין לי ניסיון בשימור מנועים אבל אני יכול להגיד לך רק משהו אחד חשוב...
עדיף לא לנקות עם לחץ אוויר את פנים המנוע מפני שהלחץ מחדיר כל גרגיר אפילו הקטן ביותר אל תוך מתחת במיוחד עדינה כמו המתכת של המנוע...
דביר עיני.
רבותי - אני סבור שאתם טועים. מתאנול (אחוז מכובד מהדלק) הוא חומר שיש לו נטיה נבזית לאגור מים (חומר "היגרוסקופי").
לא נראה לי ששאריות מתאנול בתוך המנוע יוסיפו לו בריאות.
אגב, זה גם ההבדל בין מנועי טיסנים למנועי מל"טים (וונקל, רוטקס, ג'בירו ודומיהם) - שאותם אין כל מניעה לשטוף בדלק (AVGAS או 95 אוקטן).
ולעניינינו, השטיפה בדלק טיסנים - זמנה הנכון הוא לפני הנעה מחדש ותפקידה לשטוף החוצה נוזלים אחרים (שהשתמשו בהם לשימור).
שני הגרוש שלי - ואשמח לשמוע אם והיכן אני טועה.