שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: אחסון מנוע לטווח ארוך

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,567
    תודה!
    308
    הודה 134 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל אחסון מנוע לטווח ארוך

    אני רוצה לאחסן מנוע לטווח ארוך מה מומלץ האם אפטר ראן מספיק ? ומה לגבי החלק החיצוני???
    תודה לעונים.
    מדובר במנוע OS 50H
    TREX 700N DFC
    GOBLIN 700 SKOOKUM BE GPS
    EASYGLIDER PRO

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אחסון מנוע לטווח ארוך

    ניקוי טוב משאריות הדלק/שמן שיש בדלק ,לאחר מכן שימון עם שמן מכונות תפירה אם אתה צריך יש לי.
    בחוץ רק ניקוי משאריות הדלק /שמן שיש בדלק.

    בהצלחה.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אחסון מנוע לטווח ארוך

    אני משרה את המנוע בדלק שאני משתמש בו.
    מנקה עם לחץ אויר היטב את המנוע מבפנים ומבחוץ.
    מטפטף אפטר רן, עוטף בשקית היטב שם בארגז
    ו... זוכר היטב איפה הנחתי אותו!

    שיהיה בהצלחה!

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,567
    תודה!
    308
    הודה 134 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אחסון מנוע לטווח ארוך

    ציטוט נכתב במקור על ידי AMIR צפיה בהודעה
    אני משרה את המנוע בדלק שאני משתמש בו.
    מנקה עם לחץ אויר היטב את המנוע מבפנים ומבחוץ.
    מטפטף אפטר רן, עוטף בשקית היטב שם בארגז
    ו... זוכר היטב איפה הנחתי אותו!

    שיהיה בהצלחה!
    האם דס"ל גם טוב ,הרי ידוע שהוא שומני ואחר כך אפטר ראן?
    TREX 700N DFC
    GOBLIN 700 SKOOKUM BE GPS
    EASYGLIDER PRO

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אחסון מנוע לטווח ארוך

    ציטוט נכתב במקור על ידי SHAHAR AB צפיה בהודעה
    האם דס"ל גם טוב ,הרי ידוע שהוא שומני ואחר כך אפטר ראן?
    שחר, ושני החברים שכתבו אחריו!
    אני מניח שאחרי 4 שנים של אחזקת מלט"ים בחיל האויר אני מבין כמה דברים על שימור מנועים!
    אני רק יכול לומר לך שהתשובה שלכם מעידה על הרמה שלכם.... נמוך!

    מאחל לכם הצלחה!

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,567
    תודה!
    308
    הודה 134 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אחסון מנוע לטווח ארוך

    ציטוט נכתב במקור על ידי AMIR צפיה בהודעה
    שחר, ושני החברים שכתבו אחריו!
    אני מניח שאחרי 4 שנים של אחזקת מלט"ים בחיל האויר אני מבין כמה דברים על שימור מנועים!
    אני רק יכול לומר לך שהתשובה שלכם מעידה על הרמה שלכם.... נמוך!

    מאחל לכם הצלחה!
    אמיר רק לידיע אני שואל ולא קובע אין לי ניסיון עדין עם אחסון מנועי ניטרו ולגבי מזלטים אני שנים ועדין מתחזק מלטים גדולים מאוד מאוד וזה לא קשור ,אז אם תצטרך יעוץ על מלטים אני יוכל לעזור לך ברצון ועדין יש לך ללמוד על שימור מנועים .
    נערך לאחרונה על ידי SHAHAR AB; 06-11-2010 בשעה 19:55:08.
    TREX 700N DFC
    GOBLIN 700 SKOOKUM BE GPS
    EASYGLIDER PRO

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אחסון מנוע לטווח ארוך

    ציטוט נכתב במקור על ידי AMIR צפיה בהודעה
    אני משרה את המנוע בדלק שאני משתמש בו.
    מנקה עם לחץ אויר היטב את המנוע מבפנים ומבחוץ.
    מטפטף אפטר רן, עוטף בשקית היטב שם בארגז
    ו... זוכר היטב איפה הנחתי אותו!שיהיה בהצלחה!
    חשוב ביותר
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    681
    תודה!
    1
    הודה 28 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: אחסון מנוע לטווח ארוך

    לא לשכוח לעאוף אותו בשקית/ניילון נצמד או משהו שיאטום אותו לפני האחסון

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    הודעות
    65
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אחסון מנוע לטווח ארוך

    חברה גם בלי נילון לא יקרה כלום
    מנועים של רכב שמגיעים מיבוא זורקים אותם במכולות כמו זבלו לא קורה כלום וחודשים עומדים במחסן מלא אבק עד שזה יושב באוטו של לקוח והמנועים יוצאים כמו חדש

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אחסון מנוע לטווח ארוך

    אני מתנצל אם לא הבנתי את דבריך... הם נשמעו לי נלעגים!
    קבל את התנצלותי. כנראה שאילו שהגיבו אחר כך ניטבו את שאלתך למקום לא רצוי!

    אני אסביר את עצמי קצת יותר טוב עבורך, כאשר התכוונתי להשרייה בדלק בו אני משתמש...
    אני מניח את המנוע (לאחר פירוק הקרבורטור) בדלי עם הדל בו אני מטיס, 30%! אקט זה הוא רק כדי לתת ניקיון טוב יותר!
    השמן שנמצא בדלק הזיק לי לא פעם למיסבים! ולכן האפטר רן הוא החומר שיש לשים עליו דגש.

    מנקה לאחר ההשרייה עם לחץ אויר היטב! אפטר רן ומכניס לשקית ניילון.
    עשיתי את זה עם שני מנועים שלי (של טיסנים!) שאוחסנו כשנה, כשהוצאתי אותם הם היו כחדשים!

    שוב, זו עצתי, יהיו שיחשבו אחרת ויוכלו לתת עיצות אחרות! אצלי זה עובד ועובד מצויין!
    נערך לאחרונה על ידי AMIR; 06-11-2010 בשעה 20:31:12.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,567
    תודה!
    308
    הודה 134 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אחסון מנוע לטווח ארוך

    ציטוט נכתב במקור על ידי AMIR צפיה בהודעה
    אני מתנצל אם לא הבנתי את דבריך... הם נשמעו לי נלעגים!
    קבל את התנצלותי. כנראה שאילו שהגיבו אחר כך ניטבו את שאלתך למקום לא רצוי!

    אני אסביר את עצמי קצת יותר טוב עבורך, כאשר התכוונתי להשרייה בדלק בו אני משתמש...
    אני מניח את המנוע (לאחר פירוק הקרבורטור) בדלי עם הדל בו אני מטיס, 30%! אקט זה הוא רק כדי לתת ניקיון טוב יותר!
    השמן שנמצא בדלק הזיק לי לא פעם למיסבים! ולכן האפטר רן הוא החומר שיש לשים עליו דגש.

    מנקה לאחר ההשרייה עם לחץ אויר היטב! אפטר רן ומכניס לשקית ניילון.
    עשיתי את זה עם שני מנועים שלי (של טיסנים!) שאוחסנו כשנה, כשהוצאתי אותם הם היו כחדשים!

    שוב, זו עצתי, יהיו שיחשבו אחרת ויוכלו לתת עיצות אחרות! אצלי זה עובד ועובד מצויין!
    לעיניין זה מה שאני מאמץ
    תודה ושבוע טוב
    TREX 700N DFC
    GOBLIN 700 SKOOKUM BE GPS
    EASYGLIDER PRO

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    642
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אחסון מנוע לטווח ארוך

    אמיר אין לי ניסיון בשימור מנועים אבל אני יכול להגיד לך רק משהו אחד חשוב...
    עדיף לא לנקות עם לחץ אוויר את פנים המנוע מפני שהלחץ מחדיר כל גרגיר אפילו הקטן ביותר אל תוך מתחת במיוחד עדינה כמו המתכת של המנוע...
    דביר עיני.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אחסון מנוע לטווח ארוך

    ציטוט נכתב במקור על ידי dvireini צפיה בהודעה
    אמיר אין לי ניסיון בשימור מנועים אבל אני יכול להגיד לך רק משהו אחד חשוב...
    עדיף לא לנקות עם לחץ אוויר את פנים המנוע מפני שהלחץ מחדיר כל גרגיר אפילו הקטן ביותר אל תוך מתחת במיוחד עדינה כמו המתכת של המנוע...
    היי דביר, חיכיתי לתגובה כזו, לכן יש להשרות את המנוע בדלי עם הדלק בו אתה משתמש,
    זה שוטף היטב את כל הגראדים והגרגרים!

    שאלה יפה...

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    אור יהודה
    הודעות
    265
    תודה!
    94
    הודה 22 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אחסון מנוע לטווח ארוך

    רבותי - אני סבור שאתם טועים. מתאנול (אחוז מכובד מהדלק) הוא חומר שיש לו נטיה נבזית לאגור מים (חומר "היגרוסקופי").
    לא נראה לי ששאריות מתאנול בתוך המנוע יוסיפו לו בריאות.
    אגב, זה גם ההבדל בין מנועי טיסנים למנועי מל"טים (וונקל, רוטקס, ג'בירו ודומיהם) - שאותם אין כל מניעה לשטוף בדלק (AVGAS או 95 אוקטן).
    ולעניינינו, השטיפה בדלק טיסנים - זמנה הנכון הוא לפני הנעה מחדש ותפקידה לשטוף החוצה נוזלים אחרים (שהשתמשו בהם לשימור).
    שני הגרוש שלי - ואשמח לשמוע אם והיכן אני טועה.

נושאים דומים

  1. מחפש מנוע שטוח עם ציר ארוך
    על ידי אייל שפירא בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 21-10-2010, 17:56:01
  2. טיסה לטווח 3 ק"מ באילת
    על ידי jetisrael בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 11-10-2010, 16:51:49
  3. [שאלה] אחסון סוללות..
    על ידי Nlackrif בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 19-12-2009, 01:27:53
  4. ברגי מנוע משוחררים
    על ידי orenw78 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03-08-2009, 15:21:01
  5. אחסון המסוק
    על ידי Tomer בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 04-08-2008, 18:18:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •