http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...Discharge.html
סוללות 65C-130C לכל המסוקים במחיר מעולה.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...Discharge.html
סוללות 65C-130C לכל המסוקים במחיר מעולה.
יואב
קודם תקנה מסוק - אחר כך סוללות של 65C...
בהצלחה!
קניתי 65C ל 450 שלי. לגבי המסוק הבא ככל שאני מנסה להחליט ככה אני טובע יותר בים האינפורמציה הציוד והדגמים.
יואב
צחי, שאתה לא מבין אז תשאל. אל תצטער.
הנה ההסבר מהשרשור האחר:
אני רוצה את זה כדי שהסוללה תחייה יותר מחזורים. מניסיוני הדל,
ככל שה C נמוך יותר כך הסוללה מסיימת חייה מהר יותר.
בסופו של דבר עם עליית המחיר וה C עולה מספר המחזורים יותר מהעלייה במחיר,
כך ש C גבוה יותר - כדאי יותר.
יש מבין?
יואב
לא נמאס לך לקשקש במקום להגיב עניינית על מה שכתבתי?
תגיד מסכים, לא מסכים. אם לא מסכים אז למה.
אתה שם לב שאחוז נכבד מהתגובות שלך אין להם שום קשר לנושא השרשור בו הן מופיעות.
אתה זורק משפטים חסרי טעם שלא משרתים שום מטרה.
אם אין לך מה להגיב אך ורק בענייני מסוקים - שמור דעותייך לעצמך.
יואב
מצד אחד - זה מדהים, מצד שני, סוללות 65C קבוע, 130C פיק!? זמן טיסה של דקה?
או שאופי הטיסה במסוקים כ"כ שונה מטיסנים וזה באמת שווה?
לא מחזיק מעצמי מומחה כזה גדול, אבל קראתי לא מעט ויצא לי לעבוד עם ליפו דיי הרבה.
לגבי הפרמטר שעליו אנו מדברים C RATING של הסוללה. ככל שהוא גבוה, הסוללה תשאר במתח גבוה יותר תחת עומס זהה.
כלומר, אם אנחנו ניקח 2 סוללות 3 תאים, האחת 10C והשניה - 30C זהות בקיבולת (ננית 1000MAH), ונעמיס את שתיהן ב - 10A, על פניו שתי הסוללות עומדות ע"פ ה - SPEC ואמורות לתת סל"ד זהה למנוע, אבל, כאן אנחנו נכנסים למעשה - ככל שהסוללה בעלת C RATING גבוה יותר, גרף הפריקה שלה יהיה גבוה יותר - ראו קישור
לגבי השאלה מה ייתן לנו הגעה למספרים כמו 65C... לא נדע עד שלא יהיו מדידות בשטח, ונדע באמת מה ירידת המתח בצריכת זרם העבודה שלנו. בכל מקרה מאמין שמעבר לערך C מסויים זה כבר לא כ"כ ישפיע על הביצועים בפועל.
לגבי אורך חיי הסוללות ככל שה - C RATING גבוה יותר - זו סוגיה אחרת, ואני לא זוכר שראיתי איזכור לגבי הנושא הזה בשום מקום, אשמח אם מי שטען כך יביא נימוק, זה יכול ליהיות שיקול חזק מאוד ברכישת סוללות כאלו.
מקווה שעזרתי,
יוסי