הסוללה משמשת גם כ"משקולת" למציאת מרכז הכובד (CG), תמצא את מרכז הכובד בעזרת מיקום הסוללה בלי להתחשב איפה ואיך "תכניס" אותה,
כשתדע היכן היא צריכה להיות, תמצא פתרון איך להכניס אותה, אם אפשר רק "ליד"- אז שים ליד ותאזן עם משקולות (פיצוי על הסטייה),
ה-CG מאוד חשוב הטיסני F3A אל תקל ראש בזה.
מה דעתכם על הרעיון בהודעה הראשונה? האם מישהו נתקל בבעיה דומה במיקום הסוללה המקלט והמפסק?
עניתי לך בצורה רצינית ומקצועית, זכותך לא להתייחס, אבל אם תקרא שוב והפעם תתעמק, תמצא תשובה לכול השאלות שלך,
חבל שאם אתה לא מקבל את התשובה שאת רוצה אז זה לא מספק אותך, כך לא תלמד לעולם כי אתה לא יודע להקשיב!
הכי חשוב להדביק צירים בלי חופש שלא יהיה פלאטר
אף אחד לא אמר שלא התייחסתי לדברים שאמרת בהודעה שלך, אם נעלבת אני מתנצל. דווקא מצאתי אותם שימושיים מאוד. פשוט רציתי לדעת אם מישהו נתקל בבעיה שלי ואם למישהו יש פיתרון שלא חשבתי עליו.
בכל מקרה כבר הסתדרתי.
וזיו הצירים מודבקים חזק והפעם לכל צד בהגה הגובה יש פושרוד משלו כך שאין את החיבור הבעייתי הזה.
יואב יש הרבה מאוד מקום ליד סרוו המיצערת וזה בערך סביב מ.כ