שלום כולם.
רציתי לדעת איזה ערכים של סוללות מומלצים לרחפן?
רחפן 450. מנועי סאניסקי 2212 980 בקרי אפרו 30a
3 תאים.
האם 2650 20c יספיקו או חלש מידי?
תודה
שלום כולם.
רציתי לדעת איזה ערכים של סוללות מומלצים לרחפן?
רחפן 450. מנועי סאניסקי 2212 980 בקרי אפרו 30a
3 תאים.
האם 2650 20c יספיקו או חלש מידי?
תודה
תלוי מה אתה רוצה מהרחפן.
אני מטיס סתם לכיף וזה כולל תימרונים מהירים ו"האצות", אז אני משתמש בזיפי קומפקט 30C ו-2200 מילי (כי זה קל משקל), ואם לא הייתי קמצן הייתי קונה גם 40C.
אבל אם זה לצילום או הטסה רגועה אז גם 20C אמור להספיק, העיקר שהסוללה תוכל לספק את הזרם הדרוש.
מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.
לרחפן שלי מספיק 15С אני טס 43 דקות 85% סוללה. במשקל של 2 ק"ג
Automated flight mission Quadcopter ReadyEdi 650SThttp://youtu.be/rzaK0uSDhbM
3Copter Limited edition www.youtube.com/watch?v=fsdy48G8IMU
APM 2.5.3
Futaba 7C
www.multirotor4fly.com
0525820007 Edi
אני חייב לדעת איך אתה עושה את זה?
לרחפן שלי מספיק 15С אני טס 43 דקות 85% סוללה. במשקל של 2 ק"ג
רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!
שלט - flysky fs-gt3b
מכוניות:
Kyosho Inferno ST NITRO
kyosho Inferno st-rr electric
mugen mbx5 NITRO
Automated flight mission Quadcopter ReadyEdi 650SThttp://youtu.be/rzaK0uSDhbM
3Copter Limited edition www.youtube.com/watch?v=fsdy48G8IMU
APM 2.5.3
Futaba 7C
www.multirotor4fly.com
0525820007 Edi
Automated flight mission Quadcopter ReadyEdi 650SThttp://youtu.be/rzaK0uSDhbM
3Copter Limited edition www.youtube.com/watch?v=fsdy48G8IMU
APM 2.5.3
Futaba 7C
www.multirotor4fly.com
0525820007 Edi
AmitB (12-06-2014)
מתי מטיסים בלטרון? אשמח לבוא לראות ☺
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Automated flight mission Quadcopter ReadyEdi 650SThttp://youtu.be/rzaK0uSDhbM
3Copter Limited edition www.youtube.com/watch?v=fsdy48G8IMU
APM 2.5.3
Futaba 7C
www.multirotor4fly.com
0525820007 Edi
באותו נושא בניתי רחפן f550 יש עליו naza m 2v עם gps לא מותקן ציוד מיוחד אני מעלה אותו עם סוללה שרשום עליה 4500 40c 3s את הסוללה רכשתי בארץ בחנות ברמת גן שלדעתי עבד עליי וזו סתם מדבקה על הסוללה עם מה שצינתי למעלה זמן הטיסה שאני מצליח להוציא מהרחפן הוא ממוצע של 5 דקות ואז כבר הלד של הנאזה מתחיל להבהב אדום .
השאלה שלי האם זה הגיוני זמן טיסה של חמש דקות לרחפן כזה עם סוללה כזו .נראה לי מעט מדיי ציפיתי ללפחות עשר דקות של טיסה אם לא 15 דקות
מה דעתכם בעניין????
לשאלתך המקורית.
האם זה מספיק או חלש - מאוד תלוי באיכות הסוללה ובמשקל הרחפן ובצריכה שלך.
החישוב הבסיסי הוא:
נתון הסי X אמפר הסוללה = זרם עבודה מקסימלי המומלץ ע"י היצרן של הסוללה
לדוגמא שלך:
20X2.65 = 53
אמפר
זאת אומרת כל מנוע בטיסה רגילה צריך לצרוך מתחת ל 13 אמפר ( שזה הרבה מאוד לריחוף וטיסה סטנדרטית)
עכשיו זה מאוד תלוי כמובן במנועים ובמשקל ובפרופלורים,
הדרך הכי טובה היא לבדוק את צריכת הזרם שלך.
תוכל לעשות זאת עם וואט מטר, או לוגר כלשהו,
או בשיטה אחרת:
1) טען סוללה מלאה
2) רחף במשך 5 דקות
3) הטען במטען חכם את הסוללה במלואה
4) ראה כמה אמפר נכנס בסוללה
תוכל לחשב את הצריכה הממוצעת שלך וכך להבין האם אתה נמצא בטווח הזרם התקין של הסוללה.
עכשיו כאן נכנס נושא של איכות הסוללה, אם הC שקרי ואתה מעמיס זרם גבוה יחסית, אתה תראה נפילה גבוהה של מתח
והביצועים ירדו משמעותית, לי זה קרה עם סוללות זיפי קומפקט עם הקסה קופטר למשל.
Hagay (14-06-2014)
לא בטוח שהוא עבד עליך בכוונה.
אני מניח שמה שקנית זאת סוללה סינית עלומת שם, ולכן לא איכותית במיוחד. ה 40C שכתוב עליה זה כנראה נתון אופטימי מדי, ואני משער שגם איכות התאים ירודה.
זה גם קרה לי עם סוללות zippy compact שמבין הסיניות הפשוטות אמורות דווקא להיות יחסית טובות.
הרבה פעמים זה עניין של מזל לצערי.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
!Fly FPV - Don't be a LOSer
דרוג ה-C כל עוד לא הורגים את הבטריה לא קשור לזמן טיסה, רק האמפר קשור לזמן טיסה.
אם ה-C קטן מדי אז המתח יקטן וידליק את המנורה בנאזה לפני שהבטריה נגמרת, זה גם יגרום לבטריה להתחמם, להתנפח ובמקרים קיצוניים אף להתלקח, בגדול לא בריא וגם אם לא יתנפח, מקצר את חיי הסוללה.
לא יודע אם הבנת את ההסבר הטוב של ניצן (nitbeat) ,
בגדול, בשביל לדעת עם דרוג C מסויים מתאים או לא, זה תלוי גם בגודל של הסוללה:
נגיד הרחפן של אדי, מטיס עם בטריה 15C 8300mah כ-43 דקות 83% מהבטריה, בחישוב גס ניצל 6889mah שזה 160mah לדקה ו- 9612mah לשעה, צריכה ממוצעת של 9.6A מהמנועים (טוווב אדי, כל הכבוד )
באופן תיאורטי בלבד אם היה מנסה להטיס עם בטריה 500mah 15C, הבטריה הייתה יכולה לספק רק 0.5x15=7.5A שזה לא היה מספיק. בגלל שהוא עם 8300mah שזה יכול לספק 8.3x15=124A אז הכל בסדר.
עם בטריה 4C הוא גם היה יכול להטיס כל עוד לא היו לו פיקים בצריכה של מעל ל-33A.
נערך לאחרונה על ידי sevet; 24-06-2014 בשעה 13:32:48.
זה לא מדויק שה C לא קשור לזמן הטיסה. הוא קשור בעקיפין בגלל voltage sag.
אם ה C נמוך מדי, זה יגרום למתח התאים לרדת מהר מדי, וזמן הטיסה יתקצר לא בגלל שהרחפן גמר את ה capacity של הסוללה (את האמפרג'), אלא פשוט כי הוא יצטרך לנחות בגלל שהסוללה כביכול חלשה. "כביכול" - כי ברגע שהרחפן ינחת, מתח התאים יעלה שוב לרמה די גבוהה שכביכול לא הצריכה סיום טיסה.
וזה בדיוק מה שהוא מתאר - הלד מתחיל להבהב לו כי מתח הסוללה נמוך למרות שהוא טס רק 5 דקות וכנראה צרך מהסוללה בסביבות ה 1 אמפר.