שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

נושא: בעיה בהתנעה

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    29
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בעיה בהתנעה

    היי יש לי טיסן עם מנוע שמחובר הפוך, השאלה היא כיצד אלי להרכיב את מיכל הדלק בהנחה שההתנעה נעשת כשהטיסן הפוך? האם גם המיכל צריך להיות הפוך או רגיל? ואיך מתגברים על בעיית ההצפה של המנוע כאשר המיכל במצב רגיל? תודה לכל העוזרים!!

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    191
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בהתנעה

    המיכל רגיל כאשר הצינור של האגזוז מכופף למעלה והצינור של המנוע כמובן עם משקולת.
    איך מתגברים על הבעיה ? פשוט לא ממלאים דלק עד הסוף

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בהתנעה

    בכל מקרה, בין אם המנוע מותקן ישר או הפוך, המצב האופטימלי של המיכל הוא כאשר מרכז גובה המיכל נמצא מעט (כ-12 עד 15 מ"מ) מתחת גובה של ציר הקורבורטור, וההתקנה רגילה לכל דבר. אין צורך להפוך את הטיסן לשם התנעה.
    מצד שני, אם המנוע מוצף, הפלג מתמלא בדלק ואינו יכול לתפקד. במקרה כזה מוציאים את הפלג, מייבשים אותו בנשיפה, מסלקים את עודף הדלק מהמנוע ומחזירים את הפלג למקומו. אין לשאוב דלק אלא רק להתניע. אם אין בעיה מיוחדת, המנוע יניע מיד.
    שים לב ! במנוע הפוך, יש לסובב את הפרופלור מספר סיבובים ביד לפני כל התנעה עם סטרטר. אם המנוע מוצף וההתנעה נעשית בעזרת סטרטר, יש סיכוי רב לגרימת נזק למנוע.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    216
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בהתנעה

    (-:

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •