שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 26

נושא: נצילות מנועים חשמליים

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל נצילות מנועים חשמליים

    אני לא בטוח שזו הכותרת הנכונה לשאלה, אך אני אנסה:

    במכוניות בנזין (אמיתיות) ככל שהמנוע גדול יותר, כך הוא חסכוני יותר כיוון שהוא מתאמץ פחות כדי "לסחוב" את משקל המכונית, מנוע קטן יותר (ועלק חסכוני) מתאמץ הרבה יותר כדי "לסחוב" את משקל המכונית ולכן שותה יותר דלק. (בהנחה שמדובר באותה מכונית בלי להתייחס לגורמים אחרים פרט למשקל).

    *אני מדבר מתוך עיקרון בלבד ואותו פרק של טופ גיר שהוכיחו ששתי מכוניות בעלות גדלים שונים של מנועים חסכניים באופן שונה (זאת עם המנוע הגדול יותר היתה בסוף יותר חסכונית) וכל זאת באותה מהירות של 90 קמ"ש.

    עכשיו לעניין,
    אני רוצה להתקין שני מנועים לטיסן קאפה ואני מאוד מתלבט אילו להתקין.
    האם ככל שהמנוע החשמלי גדול יותר כך יותר קל לו "לסחוב" את המשקל בפחות חשמל? (תקראו את המשפט פעמיים).

    תודה רבה.
    בברכה,
    תומר עינבר

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    ככל שהמנוע גדול יותר הוא שוקל יותר ומעלה את המשקל הסופי של הטיסן. הוא גם ייצר יותר אמפרים וכוח (ווואטים=אמפרXוולט של הסוללה) וביחס גדול יותר כך שכמובן יסחב טוב יותר.
    ועכשיו השאלה, אם מנוע מסויים סוחב טוב את הטיסן בהתאם למשקלו וצורת ההטסה הנדרשת (ספורט, דאון, 3D), למה אתה צריך מנוע גדול יותר?
    אתה תטוס כנראה ברבע מצערת כל הזמן. לעיניין תצרוכת החשמל, ככל שהמנוע גדול יותר הוא צורך יותר אמפר, ולכן יותר חשמל, אך מכיוון שתטוס ברבע מצערת אני מניח שתגיע לאותה תצרוכת.

    שורה תחתונה: אם אין לך צורך בתוספת הכוח, לא ההיתי הולך על מנוע מעבר לנדרש.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    3,672
    תודה!
    3
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    ככל שהמנוע גדול יותר הוא שוקל יותר ומעלה את המשקל הסופי של הטיסן. הוא גם ייצר יותר אמפרים וכוח (ווואטים=אמפרXוולט של הסוללה) וביחס גדול יותר כך שכמובן יסחב טוב יותר.
    ועכשיו השאלה, אם מנוע מסויים סוחב טוב את הטיסן בהתאם למשקלו וצורת ההטסה הנדרשת (ספורט, דאון, 3D), למה אתה צריך מנוע גדול יותר?
    אתה תטוס כנראה ברבע מצערת כל הזמן. לעיניין תצרוכת החשמל, ככל שהמנוע גדול יותר הוא צורך יותר אמפר, ולכן יותר חשמל, אך מכיוון שתטוס ברבע מצערת אני מניח שתגיע לאותה תצרוכת.

    שורה תחתונה: אם אין לך צורך בתוספת הכוח, לא ההיתי הולך על מנוע מעבר לנדרש.
    +1
    RcWorks
    ניר בורשטיין
    Nir Burshtein
    בנייה, הרכבה והדרכה
    ייעוץ וליווי מתחילים
    054-245-7838

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    תודה רבה רבה, הסבר ממצא ולעניין!
    בברכה,
    תומר עינבר

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    מסקנה מענינית מהשרשור

    לא תמיד ניתן להסיק מתחום אחד על השני

    למשל, מכוניות מול מטוסים
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 31-03-2010 בשעה 09:54:16.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    194
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    גם לגבי מכוניות העניין דומה, החסכון טמון בהתאמת המנוע למכונית.
    אני מניח שמנוע 1600 יצרוך פחות דלק ממנוע V12 5000 אם שניהם יושבים על אותה מכונית משפחתית ובאותה מהירות

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    צר לי לחלוק עליכם רבותיי...

    דבר ראשון, אי אפשר לדבר על "מנוע שמייצר אמפרים"
    במנועים חשמליים, אם כבר משתמשים במונח הזה, אז הפרופ "מושך" אמפרים.
    צריכת הזרם תלוייה בפרופ' (עומס על המנוע).

    דבר שני, מבחינת תפיסה (קונספט), מנוע חשמלי הוא בסך הכול ממיר אנרגיה או לענייננו, הספק, מחשמלי (זרם כפול מתח) לקינטי (מומנט כפול סל"ד).
    לצערנו, מה שנכנס זה לא מה שיוצא, כאן יש עניין של נצילות. מה שנכנס חלקי מה שיוצא נקרא נצילות. נצילות של מנוע בראשלס טוב מגיעה לקצת יותר מ 80 אחוז. כנראה שלמנוע סיני זול זה יהיה נמוך יותר. כלומר רק 80 אחוז מההספק החשמלי מועבר לציר המנוע בתור הספק מכאני. אח"כ נכנסת עוד נצילות של הפרופלור, אבל בזה לא ניגע עכשיו.
    בכל מקרה, ככלל אצבע, ככל שמנוע גדול יותר מבחינה פיסית, הנצילות שלו יותר טובה, מי שירצה הסבר על זה בהמשך אז שיבקש.
    בפועל לא חייבים לקחת מנוע גדול יותר, אפשר גם מנוע איכותי יותר, אבל אם הנצילות שלו יותר טובה, והוא מייצר לנו יותר דחף באותו הספק נכנס (מבחינתנו צריכת זרם) והתוספת דחף שהוא נותן מפצה על עוד כמה גרמים שהוא שוקל, אז עדיף לקחת אותו. קפיש ?
    איך יודעים איזה מנוע יותר טוב, או יותר נציל ? קונים את כולם ועושים ניסויים.
    אי אפשר לסמוך על אף אחד, כולם מושחתים.
    גיא.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    מבקש הסבר למה מנועים גדולים יותר הם נצילים יותר
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    גיא. אני לא מתיימר להתווכח עם הניסיון שלך, לפחות לא בתחום הזה... אני לא חושב שאתה חולק עלינו אלא מוסיף מימד נוסף. אין לי ויכוח לגבי הנצילות (הלוא זה נושא השירשור), היעילות, מנועים מסוגים שונים והשימוש בפרופים שונים שמהווה השפעה מרכזית. אני ניסיתי להביא מושגים בסיסיים שקל יותר למדוד ויעזרו בבחירת מנוע שאני מניח מקור השאלה...

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    אני בסך הכל רוצה שאנשים ידברו לעניין ופחות ברמה של "מנוע מייצר אמפרים" ומונחים לא נכונים...
    לדוגמא:
    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    ככל שהמנוע גדול יותר הוא שוקל יותר ומעלה את המשקל הסופי של הטיסן. הוא גם ייצר יותר אמפרים וכוח (ווואטים=אמפרXוולט של הסוללה) וביחס גדול יותר כך שכמובן יסחב טוב יותר.
    מנוע גדול יותר ? מבחינת הספק ? משקל ? אם הוא גדול יותר מבחינת הספק הוא לאו דווקא שוקל יותר... יסחב טוב יותר ? הכל תלוי בשילוב עם הפרופלור.


    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    ככל שהמנוע גדול יותר הוא צורך יותר אמפר, ולכן יותר חשמל, אך מכיוון שתטוס ברבע מצערת אני מניח שתגיע לאותה תצרוכת.
    אם משווים את אותו הדחף בין שני מנועים ,לרוב מנוע גדול יותר יצרוך פחות זרם
    גיא.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    ציטוט נכתב במקור על ידי Shay צפיה בהודעה
    מבקש הסבר למה מנועים גדולים יותר הם נצילים יותר
    1. ככל שמנוע יותר גדול, פיסית, אפשר להשתמש שם בחוטים יותר עבים. ההתנגדות של כבל או סיב חשמלי היא לא לינארית. עדיף להשתמש בחוטים עבים יותר.

    2. במנועים קטנים קשה לשמור על דיוקים, מרווחים בין הסטאטור למגנט במיוחד. דבר שמשפיע באופן ישיר על הנצילות של המנוע. ושאר דיוקים כמו מרווחים בין המגנטים עצמם.


    לדוגמא הנצילות במנועים כאלה היא זוועתית....
    גיא.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    גיא, אתה מתכוון לנצילות ***נטו***

    אבל מכיוון שמנוע גדול יותר שוקל יותר, הוא יעלה את משקל הטיסן, וגם יזיז את מרכז הכובד קדימה (דבר שיצריך

    משקולת לאיזון מאחור ) ולכן בסופו של דבר לא יהיה יעיל כמו מנוע קטן יותר

    אני חושב שלזה התכוון שואל השאלה

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    וואי, מה הקטע של משקולות על טיסן ????
    משחק נכון של סוללה / סרוואים יסדר הכל.
    גיא.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    לא תמיד יש לך אופציה להזיז את הבטריה ו/או הסרוואים

    במיוחד אם מדובר על ARF, שם כבר יש סידרו מקום יעודי לכל דבר...

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    אז למה לשנות ל ARF את המנוע למנוע יותר כבד ? אפשר למצוא מנוע יותר טוב....
    גיא.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    איזה ARF? הוא מדבר על טיסן קאפה.
    הבעיה עם הקאפה היא שאתה חותך משהו מצ'וקמק, מדביק אותו עם קצת דבק חם, והופה - יש לך 600 גרם עוד לפני ששמת סרוו אחד בפנים.
    הלופ הזה מוכר לי - מנוע גדול יותר ימשוך יותר גרמים, אבל ידרוש סוללה כבדה יותר בשביל זמן טיסה מכובד, והנה איבדנו חלק ניכר מהגרמים ש"הרווחנו"...
    לפני כמה ימים ניר קיבל ממני במתנה F15 חתוך מקאפה שאפילו לא הדבקתי בדיוק מהסיבה הזו.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    כולם מדברים
    אחד על תפוחים
    שני על תפוזים
    אחד אחר הכניס גויאבות - זה פשר הריח...

    פעם אחת ולתמיד צריך להבין שלכל סיר יש את המכסה שלו!!! אי אפשר להכליל ולהמציא תאוריות - גם נכון לרכבים - חד משמעית!
    אחרת כל הטיסנים היו טסים עם זה :http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=5139
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    ציטוט נכתב במקור על ידי master_bebe צפיה בהודעה
    צר לי לחלוק עליכם רבותיי...

    דבר ראשון, אי אפשר לדבר על "מנוע שמייצר אמפרים"
    במנועים חשמליים, אם כבר משתמשים במונח הזה, אז הפרופ "מושך" אמפרים.
    צריכת הזרם תלוייה בפרופ' (עומס על המנוע).

    דבר שני, מבחינת תפיסה (קונספט), מנוע חשמלי הוא בסך הכול ממיר אנרגיה או לענייננו, הספק, מחשמלי (זרם כפול מתח) לקינטי (מומנט כפול סל"ד).
    לצערנו, מה שנכנס זה לא מה שיוצא, כאן יש עניין של נצילות. מה שנכנס חלקי מה שיוצא נקרא נצילות. נצילות של מנוע בראשלס טוב מגיעה לקצת יותר מ 80 אחוז. כנראה שלמנוע סיני זול זה יהיה נמוך יותר. כלומר רק 80 אחוז מההספק החשמלי מועבר לציר המנוע בתור הספק מכאני. אח"כ נכנסת עוד נצילות של הפרופלור, אבל בזה לא ניגע עכשיו.
    בכל מקרה, ככלל אצבע, ככל שמנוע גדול יותר מבחינה פיסית, הנצילות שלו יותר טובה, מי שירצה הסבר על זה בהמשך אז שיבקש.
    בפועל לא חייבים לקחת מנוע גדול יותר, אפשר גם מנוע איכותי יותר, אבל אם הנצילות שלו יותר טובה, והוא מייצר לנו יותר דחף באותו הספק נכנס (מבחינתנו צריכת זרם) והתוספת דחף שהוא נותן מפצה על עוד כמה גרמים שהוא שוקל, אז עדיף לקחת אותו. קפיש ?
    איך יודעים איזה מנוע יותר טוב, או יותר נציל ? קונים את כולם ועושים ניסויים.
    אי אפשר לסמוך על אף אחד, כולם מושחתים.
    איך אתה מחשב את מה שיוצא?

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    כולם מדברים
    אחד על תפוחים
    שני על תפוזים
    אחד אחר הכניס גויאבות - זה פשר הריח...

    פעם אחת ולתמיד צריך להבין שלכל סיר יש את המכסה שלו!!! אי אפשר להכליל ולהמציא תאוריות - גם נכון לרכבים - חד משמעית!
    אחרת כל הטיסנים היו טסים עם זה :http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=5139
    כלי כלי....! מעניין איך הוא יהיה על המוגי...

    סה"כ נשאלה שאלה בסיסית ופשוטה וניסיתי לתת הסבר פשוט וממצה.
    לא תמיד צריך להיכנס לפילוסופיה ולהוסיף עוד ועוד תאוריות, אלא אפשר להישאר בפרקטיקה (מכירים את הבדיחה שהוזכרה פה באחד השירשורים...? עם המיליון דולר והאישה...?)

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    1,203
    תודה!
    73
    הודה 92 פעמים ב 60 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל שפירא צפיה בהודעה
    איזה ARF? הוא מדבר על טיסן קאפה.
    הבעיה עם הקאפה היא שאתה חותך משהו מצ'וקמק, מדביק אותו עם קצת דבק חם, והופה - יש לך 600 גרם עוד לפני ששמת סרוו אחד בפנים.
    הלופ הזה מוכר לי - מנוע גדול יותר ימשוך יותר גרמים, אבל ידרוש סוללה כבדה יותר בשביל זמן טיסה מכובד, והנה איבדנו חלק ניכר מהגרמים ש"הרווחנו"...
    לפני כמה ימים ניר קיבל ממני במתנה F15 חתוך מקאפה שאפילו לא הדבקתי בדיוק מהסיבה הזו.
    אייל אתה חייב לנסות דבק גורילה. נסעתי בשבילו מהרצליה לראשון והיה שווה. פשוט דבק מדהים לעבודה עם קאפה מקולפת לא מקולפת ועוד.. הרבה יותר מוצלח מ foam safe CA אבל גם הרבה יותר איטי. מספיק רק ריח שלו בשביל להדביק ולהדביק טוב.

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    וואלה ליאור, אני אנסה למצוא כזה.
    אני מתשמש בכלל ב"דבק פלא" של נירלט, שזה כמו שפכטל לאריחים שמגיע בשפופרת, הוא איטי וסמיך מאוד, אבל הופך לחזק כמו אבן כשהוא מתייבש. לא הצלחתי לחתוך דרכו אפילו עם סקאלפל.
    נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 31-03-2010 בשעה 21:49:39.

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    כולם מדברים
    אחד על תפוחים
    שני על תפוזים
    אחד אחר הכניס גויאבות - זה פשר הריח...

    פעם אחת ולתמיד צריך להבין שלכל סיר יש את המכסה שלו!!! אי אפשר להכליל ולהמציא תאוריות - גם נכון לרכבים - חד משמעית!
    אחרת כל הטיסנים היו טסים עם זה :http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=5139
    100$ למנוע של 7KW?

    זה ממש בחינם...

    אבל מה שיהפוך את העסקה לפחות כדאית זה הבקר ובמיוחד הסוללה...

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    יש באור יהודה מאחורי "המוקפץ" דבק גורילה
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    ציטוט נכתב במקור על ידי Shay צפיה בהודעה
    יש באור יהודה מאחורי "הגורילה" דבק מוקפץ
    יותר מתאים

    דבק גורילה מתנפח צריך להשתמש במשורה.
    ואפשר להזמין מהאינטרנט אם למישהו קשה לנסוע.
    גגלו Gorilla Glue
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נצילות מנועים חשמליים

    מה הנצילות הכי גבוהה שהגיעו עם INRUNNER ועם OUTRUNNER ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •