תיאוריתית זה אפשרי, אבל לכל דבר יש השלכות
ועזוב לרגע את הפאן קופטר כי במסוק עם פסיעה קבועה יש ללהבים תיכנון שונה, המסוק כולו שונה.
כשאתה נמצא בפסיעה קבועה ומעלה סיבובים, לאט לאט נבנה עילוי עד שנוצר יותר עילוי מהמשקל, ואז המסוק מתרומם
אבל מה נלווה לזה? העילוי נוצר בסיבובי מנוע לא מתואמים עם הצרכים שלך, בדרך כלל איטיים מידי, ואז המסוק עולה, אבל מאד לא יציב
היציבות מושגת על ידי הכוחות הג'יירוסקופיים של המסוק, ובמספר סיבובים נמוך מדי, חסרה לך יציבות ג'יירוסקופית.
מה יקרה בכיוון ההפוך? זאת אומרת תוריד פסיעה לטובת צורך בסיסוסים מהירים:
אתה תגיע למהירות ראש גבוהה, אולי המקסימלית, ואז המסוק יתחיל לרחף קלות. אתה תרצה להמשיך לעלות, אבל לא יישארו לך סיבובי מנוע ותתקשה ללוט ביציבות האנכית
לא סתם המציאו את ה CCPM
