שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 20

נושא: מטעמי סקרנות .. שאלה על הגדרות פיטש וסיבובי מנוע

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מטעמי סקרנות .. שאלה על הגדרות פיטש וסיבובי מנוע

    האם אפשרי מבחינה טכנית / ביצועית
    להגדיר פיטש קבוע כלשהו, נגיד 7 מעלות .. והמצערת תשנה רק את מהירות המנוע ? ..
    אני יודע שזה אפשרי מבחינת עקומות על השלט, השאלה היא האם המסוק יכול לטוס ככה ?
    איך בעצם פועל פאן קופטר ? שם הפיטש קבוע, נכון ?

    האם משנים עקומות בצורה כזאת ?

    איך יטוס ככה למשל הקופטר ?
    תודה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מטעמי סקרנות .. שאלה על הגדרות פיטש וסיבובי מנוע

    תיאוריתית זה אפשרי, אבל לכל דבר יש השלכות
    ועזוב לרגע את הפאן קופטר כי במסוק עם פסיעה קבועה יש ללהבים תיכנון שונה, המסוק כולו שונה.

    כשאתה נמצא בפסיעה קבועה ומעלה סיבובים, לאט לאט נבנה עילוי עד שנוצר יותר עילוי מהמשקל, ואז המסוק מתרומם
    אבל מה נלווה לזה? העילוי נוצר בסיבובי מנוע לא מתואמים עם הצרכים שלך, בדרך כלל איטיים מידי, ואז המסוק עולה, אבל מאד לא יציב
    היציבות מושגת על ידי הכוחות הג'יירוסקופיים של המסוק, ובמספר סיבובים נמוך מדי, חסרה לך יציבות ג'יירוסקופית.

    מה יקרה בכיוון ההפוך? זאת אומרת תוריד פסיעה לטובת צורך בסיבובים מהירים:
    אתה תגיע למהירות ראש גבוהה, אולי המקסימלית, ואז המסוק יתחיל לרחף קלות. אתה תרצה להמשיך לעלות, אבל לא יישארו לך סיבובי מנוע ותתקשה לשלוט ביציבות האנכית
    נערך לאחרונה על ידי wind556; 15-06-2011 בשעה 19:16:55.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מטעמי סקרנות .. שאלה על הגדרות פיטש וסיבובי מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    לא סתם המציאו את ה CCPM
    נכון, באמת לא סתם המציאו את ה CCPM
    רק שבכלל לא המציאו אותו למטרה הזו!
    מה הקשר בין מחט לתחת

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מטעמי סקרנות .. שאלה על הגדרות פיטש וסיבובי מנוע

    אם אני לא טועה, במסוקי 4 ערוצים הלהבים בנויים אחרת - מה שעוזר בעילוי.
    אפשר בהחלט לבצע את מה שאתה אומר אבל צריך למצוא את הזוית המדוייקת כדי למקסם את היעילות, בכל מקרה זה לא ייצא טוב כמו במסוק 4 ערוצים בגלל צורת הלהבים (עד כמה שאני מבין).
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מטעמי סקרנות .. שאלה על הגדרות פיטש וסיבובי מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    נכון, באמת לא סתם המציאו את ה CCPM
    רק שבכלל לא המציאו אותו למטרה הזו!
    מה הקשר בין מחט לתחת


    צודק
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מטעמי סקרנות .. שאלה על הגדרות פיטש וסיבובי מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    ...מה יקרה בכיוון ההפוך? זאת אומרת תוריד פסיעה לטובת צורך בסיסוסים מהירים:
    ....
    מה זה?
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מטעמי סקרנות .. שאלה על הגדרות פיטש וסיבובי מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    מה זה?
    וואללה אלעד,כל הכבוד !
    לא יודע איך החמצתי את זה ?
    זה ידוע שבסיסוסים אפשר לבצע רק עם CCPM.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מטעמי סקרנות .. שאלה על הגדרות פיטש וסיבובי מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    מה זה?

    אתה לא יודע מה זה???
    גם אני לא

    טוב, תוקן, אל תצעק
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מטעמי סקרנות .. שאלה על הגדרות פיטש וסיבובי מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    תיאוריתית זה אפשרי, אבל לכל דבר יש השלכות
    ועזוב לרגע את הפאן קופטר כי במסוק עם פסיעה קבועה יש ללהבים תיכנון שונה, המסוק כולו שונה.

    כשאתה נמצא בפסיעה קבועה ומעלה סיבובים, לאט לאט נבנה עילוי עד שנוצר יותר עילוי מהמשקל, ואז המסוק מתרומם
    אבל מה נלווה לזה? העילוי נוצר בסיבובי מנוע לא מתואמים עם הצרכים שלך, בדרך כלל איטיים מידי, ואז המסוק עולה, אבל מאד לא יציב
    היציבות מושגת על ידי הכוחות הג'יירוסקופיים של המסוק, ובמספר סיבובים נמוך מדי, חסרה לך יציבות ג'יירוסקופית.

    מה יקרה בכיוון ההפוך? זאת אומרת תוריד פסיעה לטובת צורך בסיסוסים מהירים:
    אתה תגיע למהירות ראש גבוהה, אולי המקסימלית, ואז המסוק יתחיל לרחף קלות. אתה תרצה להמשיך לעלות, אבל לא יישארו לך סיבובי מנוע ותתקשה ללוט ביציבות האנכית

    לא סתם המציאו את ה CCPM
    עודד, נראה לי שאתה קצת מבולבל לגבי מהות תפקיד ה-CCPM

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מטעמי סקרנות .. שאלה על הגדרות פיטש וסיבובי מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    תיאוריתית זה אפשרי, אבל לכל דבר יש השלכות
    ועזוב לרגע את הפאן קופטר כי במסוק עם פסיעה קבועה יש ללהבים תיכנון שונה, המסוק כולו שונה.

    כשאתה נמצא בפסיעה קבועה ומעלה סיבובים, לאט לאט נבנה עילוי עד שנוצר יותר עילוי מהמשקל, ואז המסוק מתרומם
    אבל מה נלווה לזה? העילוי נוצר בסיבובי מנוע לא מתואמים עם הצרכים שלך, בדרך כלל איטיים מידי, ואז המסוק עולה, אבל מאד לא יציב
    היציבות מושגת על ידי הכוחות הג'יירוסקופיים של המסוק, ובמספר סיבובים נמוך מדי, חסרה לך יציבות ג'יירוסקופית.

    מה יקרה בכיוון ההפוך? זאת אומרת תוריד פסיעה לטובת צורך בסיסוסים מהירים:
    אתה תגיע למהירות ראש גבוהה, אולי המקסימלית, ואז המסוק יתחיל לרחף קלות. אתה תרצה להמשיך לעלות, אבל לא יישארו לך סיבובי מנוע ותתקשה ללוט ביציבות האנכית

    לא סתם המציאו את ה CCPM
    עודד, נראה לי שאתה קצת מבולבל לגבי מהות תפקיד ה-CCPM

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מטעמי סקרנות .. שאלה על הגדרות פיטש וסיבובי מנוע

    או קיי

    תודה על הסבר

    אז מה שונה במסוק פסיעה קבועה ?

    האם יש מסוקים אמתיים עם פסיעה קבועה ?

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מטעמי סקרנות .. שאלה על הגדרות פיטש וסיבובי מנוע

    למיטב ידיעתי לא..
    הסיבה לכך היא שככל שהרוטור גדול יותר וכבד יותר קשה יותר לבצע שינויי סלד פתאומיים הדרושים במסוקים בעלי פסיעה קבועה, שכן זה הדבר היחיד שיגרום למסוק להמריא או לנחות..
    וגם אם תמציא מנוע שיכול לבצע שינויים מהירים בסלד גם ברוטור גדול, הרי שהקטנת מהירות ראש בפתאומיות כמעט בלתי אפשרית, ראה מסוק אמיתי כמו יסעור.. גם אחרי כיבוי המנוע הרוטור ממשיך להסתובב עוד דקות ארוכות ודרוש מעצור רוטור כדי לעצור אותו בזמן סביר.
    הדוגמא הנ"ל, מסבירה למה במסוקים בעלי פסיעה קבועה (עם שלט כמובן) אין ולא יכול להיות מנגנון אוטורוטציה כי רק כך האטת המנוע תאיט באופן מיידי את הרוטור דבר שמסוקים גדולים לא יכול להיות.
    בנוסף, כנראה שהמסוקים בעלי הפסיעה הקבועה הופיעו עם כנסיתם של החשמליים לתחום שכן במנוע חשמלי ניתן לקבל קפיצות מהירות יחסית בסל"ד דבר שמנוע בנזין או סילון מהסוג שקיים במסוקים אמיתיים יתקשה לעשות.
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מטעמי סקרנות .. שאלה על הגדרות פיטש וסיבובי מנוע

    ואם לצורך העניין אני מרכיב להבים של פסיעה קבועה ? ( להבים של FUNCOPTER נגיד )

    אני מנסה לחשוב על פלטפורמת FPV מסוקית ...

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מטעמי סקרנות .. שאלה על הגדרות פיטש וסיבובי מנוע

    אתה רוצה לסרס מסוק 6 ערוצים!!
    תביא להבים גדולים כאלה, אני אעזור לך לנסות. אבל חלקים עליך..
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מטעמי סקרנות .. שאלה על הגדרות פיטש וסיבובי מנוע

    כמה שאני חושב על זה יותר
    הוא ניראה לי יותר מתאים

    אבל הבחור ביטל את המכירה
    אז זה ידחה ...


    קבל בנתיים פאן קופטר לילה

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    הודעות
    1,132
    תודה!
    271
    הודה 112 פעמים ב 65 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מטעמי סקרנות .. שאלה על הגדרות פיטש וסיבובי מנוע

    מזה CCPM מזה עושה ומזה בכלל?

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מטעמי סקרנות .. שאלה על הגדרות פיטש וסיבובי מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי Ts7 צפיה בהודעה
    מזה CCPM מזה עושה ומזה בכלל?
    Cyclic Collective Pitch Mixing
    בעבר, למסוקים היתה מערכת של מנופים מיכניים שניהלה את הקולקטיב והסייקליק כאשר הקולקטיב נשלט ע"י סרוו בודד והסייקליק ע"י שניים נוספים בהתאמה (כל אחד על ציר התנועה שלו).
    CCPM הינו מעבר לניהוג מתואם (מיקסים) בין הסרוואים של הסוואש לביצוע עבודת הקולקטיב והסייקליק באינטגרציה מלאה בתנועה בינהם.
    היתרונות:
    1.מכניקה פשוטה יותר בין הסרוואים של הסייקליק לסוושפלייט.
    2.שלושה סרוואים שנושאים בעומס הקולקטיב והסייקליק מה שמאפשר דיוק, מהירות וכוח רב יותר בקולקטיב ובסייקליק.

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מטעמי סקרנות .. שאלה על הגדרות פיטש וסיבובי מנוע

    במילים פשוטות
    מיקסר תכנה בשלט שמאפשר להשתמש ב 3 סרבואים גם לפיטש - כל הסואש עולה ויורד בדיוק באותה זוית שהוא נימצא על מנת לשנות את זוית התקיפה של הלהבים וגם לסייקליק - שינוי הזוית של הסואש על מנת לנהג את המסוק לצדדים וקדימה אחורה.

    cyclic - collective - pitch - mixing

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    הודעות
    1,132
    תודה!
    271
    הודה 112 פעמים ב 65 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מטעמי סקרנות .. שאלה על הגדרות פיטש וסיבובי מנוע

    אחלה תודה על ההסבר

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    כרמיאל\צפת
    הודעות
    648
    תודה!
    47
    הודה 43 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מטעמי סקרנות .. שאלה על הגדרות פיטש וסיבובי מנוע

    כוח רב שיועבר דרך גלגלי שיניים על מנת להאיץ את הלהבים
    במהירות הנדרשת, על מנת לצבור גובה
    או כוח נגדיי רב על מנת להאט אותם
    יקצר את חייהם של כל גלגלי השיניים במערכת
    לכן השיטה הנהוגה כיום הינה שימוש בפלטת סוואש, שלא משנה את מהירות הסיבוב משמעותית
    אלא רק את זווית התקיפה שלהם
    זאת ועוד, שתאוצה זוויתית גדולה של מסה תדרוש כוח נגד רב יותר על מנת לשמור את הכיוון של האף יציב .
    T-rex 700e V2
    T-rex 450 V2

    מיכאל,
    0526-10-11-42.

נושאים דומים

  1. הגדרות בקר מנוע עבור רחפן
    על ידי dror בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 06-02-2011, 14:56:01
  2. [עזרה!] שאלה לגבי ג'ירו GP750 וסרבו פוטבה (הגדרות)
    על ידי paniry בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 10-01-2010, 11:44:14
  3. [שאלה] מד פיטש דיגיטלי
    על ידי דור בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 11-07-2009, 15:16:41
  4. סתם מתןך סקרנות
    על ידי shirans בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 04-01-2009, 20:12:54
  5. הגדרות בקר טורניג'י - שאלה
    על ידי rhayun בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 28-11-2008, 09:40:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •