שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: נושא למחשבה , קיבולת אמיתית של סוללות

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2011
    הודעות
    50
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Lightbulb נושא למחשבה , קיבולת אמיתית של סוללות

    יש לי מספר סוללות מסוגים שונים ויצרנים שונים (ZIPPY ו GORILLA MAX ).
    שמתי לב שסוללות של ZIPPY שיש לי אינם עומדות בקיבולת הרשומה עליהם.
    פרופיל הטעינה שלי הינו 2AMP טעינה במטען B8 (מקורי) לכל הסוללות שלי (3 תאים , 4 תאים ,5 תאים ו 6 תאים).
    סוללות זיפי אשר הקיבולת הרשומה הינו 2200 ו 2650 נטענות בתוך 45-55 דקות בפרופיל האמור לעיל.
    משמע בהערכה גסה , אני מטעין כ 1900 mAH בלבד
    סוללות של גורילה מקס (תוצרת הארץ) אשר יש לי בקיבולת 2200 נטענות ב 70 - 80 דקות באותו פרופיל.
    משמע ,הסוללה נטנעת באופן מלא במטען שלה .

    עכשיו לעניין המחירים , לצערי סוללות הגורילה מקס עולות סדר גודל של כפול לעומת הZIPPY שאני קונה.
    הזמנתי עכשיו גם סוללות של טורנג'י NANO TECH שעולות יותר מה ZIPPY בכדי לבדוק עוד חברת סוללות.
    מה המצב אצלכם (בעיקר אנשי המסוקים שעובדים על IDLE UP ) , מה פרופיל הטעינה ומה הקיבולת של הסוללה שלכם ?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נושא למחשבה , קיבולת אמיתית של סוללות

    קודם כל, זמן טעינה ארוך יותר יכול לנבוע מאיזון תאים ארוך, כלאמר אם למטען קשה לאזן סוללה מסויימת אז זמן הטעינה יהיה ארוך יותר.
    במטען B8 אמורה להיות לך גם תצוגה של כמה מיליאמפר נכנסו לסוללה, ככה שאין צורך לנחש.
    אני משתמש כבר הרבה זמן בכל טווח הסוללות של הסיני. סוללות זיפי וסוללות ננו טק הן הכי טובות שלו.
    ובכל הסוללות שלי אני 80% מהקיבולת קבוע, בנוסף יש לי גם סוללת V-PLUS ששווה X3 (מבחינת מחיר) מהסוללות הסיניות
    אבל זמן הטעינה דווקא זהה או קצר יותר, מכיוון שהיא מתאזנת יותר בקלות.
    את כל הטעינות של אני מבצע ב-1C בבפרופיל BALANCE. משתמש במטען VOLTZ 6250 (מטען ICHARGER באריזה שונה) מטען שידוע בדיוק הרב שלו
    ומהנתונים שמגיעים מהמטען אני תמיד משתמש בקיבולת המותרת (80%) מהסוללה, בסוגי סוללות שונים.
    אני טוען סוללות 6S 2650MA בעיקר.
    2 של זיפי 40C, סוללה 1 של V-PLUS בעלת 45C, ו-2 סוללות טורנג'י 30C (שהתפגרו אחרי 20 מחזורים כל אחת )
    כל הסוללות נטענות בזמנים דומים מאוד.
    בנוסף גם יש לי סוללות 3 תאים 2200MA מכל מיני סוגים
    סוללות רינו,טורנג'י רגילה 20C, טורנג'י ננו-טק 45C וזיפי 40C גם כאן זמני הטעינה דומים מאוד
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נושא למחשבה , קיבולת אמיתית של סוללות

    קודם כל, זמן טעינה ארוך יותר יכול לנבוע מאיזון תאים ארוך, כלאמר אם למטען קשה לאזן סוללה מסויימת אז זמן הטעינה יהיה ארוך יותר.
    במטען B8 אמורה להיות לך גם תצוגה של כמה מיליאמפר נכנסו לסוללה, ככה שאין צורך לנחש.
    אני משתמש כבר הרבה זמן בכל טווח הסוללות של הסיני. סוללות זיפי וסוללות ננו טק הן הכי טובות שלו.
    ובכל הסוללות שלי אני 80% מהקיבולת קבוע, בנוסף יש לי גם סוללת V-PLUS ששווה X3 (מבחינת מחיר) מהסוללות הסיניות
    אבל זמן הטעינה דווקא זהה או קצר יותר, מכיוון שהיא מתאזנת יותר בקלות.
    את כל הטעינות של אני מבצע ב-1C בבפרופיל BALANCE. משתמש במטען VOLTZ 6250 (מטען ICHARGER באריזה שונה) מטען שידוע בדיוק הרב שלו
    ומהנתונים שמגיעים מהמטען אני תמיד משתמש בקיבולת המותרת (80%) מהסוללה, בסוגי סוללות שונים.
    אני טוען סוללות 6S 2650MA בעיקר.
    2 של זיפי 40C, סוללה 1 של V-PLUS בעלת 45C, ו-2 סוללות טורנג'י 30C (שהתפגרו אחרי 20 מחזורים כל אחת )
    כל הסוללות נטענות בזמנים דומים מאוד.
    בנוסף גם יש לי סוללות 3 תאים 2200MA מכל מיני סוגים
    סוללות רינו,טורנג'י רגילה 20C, טורנג'י ננו-טק 45C וזיפי 40C גם כאן זמני הטעינה דומים מאוד
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נושא למחשבה , קיבולת אמיתית של סוללות

    ציטוט נכתב במקור על ידי bendisar צפיה בהודעה
    משתמש במטען VOLTZ 6250 (מטען ICHARGER באריזה שונה) מטען שידוע בדיוק הרב שלו
    אתה טוען שמטעני ICHARGER הם למעשה מטעני VOLTZ באריזה שונה ?
    יש לך סימוכין לנושא ?
    נשמע מסקרן מאוד - למרות שאני סקפטי

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נושא למחשבה , קיבולת אמיתית של סוללות

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    אתה טוען שמטעני ICHARGER הם למעשה מטעני VOLTZ באריזה שונה ?
    יש לך סימוכין לנושא ?
    נשמע מסקרן מאוד - למרות שאני סקפטי
    יוסי,


    חיפוש קצר באינטרנט העלה את הדף הזה.

    אני מניח שיש רבים אחרים.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    מיקום
    Mazkeret Batia
    הודעות
    475
    תודה!
    49
    הודה 10 פעמים ב 9 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נושא למחשבה , קיבולת אמיתית של סוללות

    voltz נחשבת חברה איכותית ? יש לי רק 3 סוללות חשמליות, שלושתם וולטז 850 מיל אמפר 11.1 וולט 35 C,
    אפעם לא ניסיתי את הסוללות של הסיני למיניהן,
    Tx - Futaba 8FG
    Multiplex ParkMaster 3D
    Align Trex500e

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נושא למחשבה , קיבולת אמיתית של סוללות

    מפיסטו
    אתה מציין כל מיני נתונים לצורך מעקב אחרי הטעינה. לא ציינת בשום מקום שהתחלת את הטעינה ממצב קיבוליות זהה בשתי הסוללות.
    אני מניח שגם לך ברור שכמות האנרגיה שהמטען יעביר לסוללה תלויה מאד במקום הפנוי המיועד לאנרגיה זו בתוך הסוללה. יותר מקום פנוי - יותר מיליאמפרים בטעינה.
    נערך לאחרונה על ידי flatspin; 09-07-2011 בשעה 11:21:38.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נושא למחשבה , קיבולת אמיתית של סוללות

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    יוסי,


    חיפוש קצר באינטרנט העלה את הדף הזה.

    אני מניח שיש רבים אחרים.
    אופס טעות שלי התכוונתי כמובן למטעני schulze-elektronik כמובן שאינם ברי השוואה ל- VOLTZ.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jun 2011
    הודעות
    50
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נושא למחשבה , קיבולת אמיתית של סוללות

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    מפיסטו
    אתה מציין כל מיני נתונים לצורך מעקב אחרי הטעינה. לא ציינת בשום מקום שהתחלת את הטעינה ממצב קיבוליות זהה בשתי הסוללות.
    אני מניח שגם לך ברור שכמות האנרגיה שהמטען יעביר לסוללה תלויה מאד במקום הפנוי המיועד לאנרגיה זו בתוך הסוללה. יותר מקום פנוי - יותר מיליאמפרים בטעינה.
    אני משתמש בכל הסוללה ( 5 תאים ו 3 תאים) בסוג אחד של צרכן , סירה ומסוק (בהתאמה) ומפסיק להשתמש בהם כאשר הבקרים נכנסים להגנה על הסוללה ( 3.6 וולט לתא) , וגם נבדק בסיום השימוש עם מד תאים (של הסיני).
    כל הסוללות מתחילות בכמעט אותו מצב.
    שוב אני מניח סטיה של עד 10 אחוז במצב ההתחלתי ,אבל זה לא מסביר 30 אחוז סטיה בחישוב המטען השמיש בסוללה.
    אם יהיה לי זמן בעבודה החודש אני יעשה סייקל פריקה וטעינה מלא לכל סוג סוללה ואקבל תשובה מדוייקת.אבל נראה שאין מנוס והסוללות של הסיני (במקרה שלי) פשוט אינן נותונות עבודה .

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    502
    תודה!
    46
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נושא למחשבה , קיבולת אמיתית של סוללות

    ציטוט נכתב במקור על ידי bendisar צפיה בהודעה
    קודם כל, זמן טעינה ארוך יותר יכול לנבוע מאיזון תאים ארוך, כלאמר אם למטען קשה לאזן סוללה מסויימת אז זמן הטעינה יהיה ארוך יותר.
    במטען B8 אמורה להיות לך גם תצוגה של כמה מיליאמפר נכנסו לסוללה, ככה שאין צורך לנחש.
    אני משתמש כבר הרבה זמן בכל טווח הסוללות של הסיני. סוללות זיפי וסוללות ננו טק הן הכי טובות שלו.
    ובכל הסוללות שלי אני 80% מהקיבולת קבוע, בנוסף יש לי גם סוללת V-PLUS ששווה X3 (מבחינת מחיר) מהסוללות הסיניות
    אבל זמן הטעינה דווקא זהה או קצר יותר, מכיוון שהיא מתאזנת יותר בקלות.
    את כל הטעינות של אני מבצע ב-1C בבפרופיל BALANCE. משתמש במטען VOLTZ 6250 (מטען ICHARGER באריזה שונה) מטען שידוע בדיוק הרב שלו
    ומהנתונים שמגיעים מהמטען אני תמיד משתמש בקיבולת המותרת (80%) מהסוללה, בסוגי סוללות שונים.
    אני טוען סוללות 6S 2650MA בעיקר.
    2 של זיפי 40C, סוללה 1 של V-PLUS בעלת 45C, ו-2 סוללות טורנג'י 30C (שהתפגרו אחרי 20 מחזורים כל אחת )
    כל הסוללות נטענות בזמנים דומים מאוד.
    בנוסף גם יש לי סוללות 3 תאים 2200MA מכל מיני סוגים
    סוללות רינו,טורנג'י רגילה 20C, טורנג'י ננו-טק 45C וזיפי 40C גם כאן זמני הטעינה דומים מאוד
    100+

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נושא למחשבה , קיבולת אמיתית של סוללות

    התאוריה שלך מנותקת מהמציאות ועל בסיס הנתונים שלך לא ניתן להגיע למסקנות כלשהן.

נושאים דומים

  1. תל אביב והסביבה מחפש סוללות 4S1P קיבולת 4-5A
    על ידי mixerfix בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-03-2011, 10:27:38
  2. [שאלה] קיבולת מיכל דלק טריינר 46
    על ידי tamos בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 18-01-2011, 18:23:40
  3. למטיסי געש חומר למחשבה
    על ידי drgabbay בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 23-05-2010, 17:48:37
  4. נקודה למחשבה
    על ידי אריה הלפרין בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 25-07-2009, 08:54:25
  5. מחפש לקנות סוללות 3\2 aaa בעלת קיבולת של כ300 מילי, ולא מאמיסל
    על ידי eitan-ro בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 28-07-2008, 21:01:26

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •