קודם כל, זמן טעינה ארוך יותר יכול לנבוע מאיזון תאים ארוך, כלאמר אם למטען קשה לאזן סוללה מסויימת אז זמן הטעינה יהיה ארוך יותר.
במטען B8 אמורה להיות לך גם תצוגה של כמה מיליאמפר נכנסו לסוללה, ככה שאין צורך לנחש.
אני משתמש כבר הרבה זמן בכל טווח הסוללות של הסיני. סוללות זיפי וסוללות ננו טק הן הכי טובות שלו.
ובכל הסוללות שלי אני 80% מהקיבולת קבוע, בנוסף יש לי גם סוללת V-PLUS ששווה X3 (מבחינת מחיר) מהסוללות הסיניות
אבל זמן הטעינה דווקא זהה או קצר יותר, מכיוון שהיא מתאזנת יותר בקלות.
את כל הטעינות של אני מבצע ב-1C בבפרופיל BALANCE. משתמש במטען VOLTZ 6250 (מטען ICHARGER באריזה שונה) מטען שידוע בדיוק הרב שלו
ומהנתונים שמגיעים מהמטען אני תמיד משתמש בקיבולת המותרת (80%) מהסוללה, בסוגי סוללות שונים.
אני טוען סוללות 6S 2650MA בעיקר.
2 של זיפי 40C, סוללה 1 של V-PLUS בעלת 45C, ו-2 סוללות טורנג'י 30C (שהתפגרו אחרי 20 מחזורים כל אחת

)
כל הסוללות נטענות בזמנים דומים מאוד.
בנוסף גם יש לי סוללות 3 תאים 2200MA מכל מיני סוגים
סוללות רינו,טורנג'י רגילה 20C, טורנג'י ננו-טק 45C וזיפי 40C גם כאן זמני הטעינה דומים מאוד