הנה הרשימה המלאה של מה שצריך...
https://sites.google.com/site/sdagan...-new-customers
זו גירסת ה-Arf שבאה כבר עם מנוע בנוי וסרוואים. אל תתן אף אחד להפחיד אותך, המנוע מספיק חזק - אבל יש יותר חזקים ממנו.
הנה הרשימה המלאה של מה שצריך...
https://sites.google.com/site/sdagan...-new-customers
זו גירסת ה-Arf שבאה כבר עם מנוע בנוי וסרוואים. אל תתן אף אחד להפחיד אותך, המנוע מספיק חזק - אבל יש יותר חזקים ממנו.
ושיהיה לכולנו רק טוב
וואלה רשימה ע-נ-ק-י-ת,
מה זה אין משהו מוכן יותר לטיסה - להדביק את החלקים ולעלות לאויר ??
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
המנוע הזה הוא המנוע הכי טוב שניסיתי על הרבה ביקסלרים (1) עם פרופ APC 6X4-6X5.5
מאד נעים ברבע מצערת, מאד חזק במצערת מלאה, לא מתקלקל אף פעם.
עולה באיכות הטיסה ממש בהרבה על הערסי, יושב נכון בביקסלר הראשון ללא כל אמצעי דפינה
אני לא יודע איך הוא יתלבש על ביקסלר 2 כי התושבת שם שונה, אבל אם הוא מתאים פיזית, זה המנוע המושלם למטרות שאתה ציינת:
http://www.leaderhobby.com/product.asp?ID=9394001224085
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
זהו שהביקסל 2 שונה במאפייני הטיסה שלו, יש לו עוד 10 סנטימטר במפתח הכנפים. מאפייני הדאיה שלו, טיסה הפוכה וכו.. הרבה יותר טובים מהראשון.
אישית אני לא אוהב אינרנרים, ופרופים קטנים שצורחים.
הביקסלר 2 מאפשר מיתקון של פרופ 7" שזה משנה לחלוטין את המשחק. יותר כוח, יותר זמן שהייה, פחות מהיר.
תושבת המנוע זהה בקוטר כמו שאר חברי המשפחה, הכל התחיל בספיד 400 שהקוטר שלו 28 מ"מ, וככה יצאו ה EZ* הראשונים ועד לביקסלר 2.
לטיסן הזה תושבת פלסטיק מצויינת בתוך הגוף.
הבוקר הייתה לי קצת עזרה. לקחתי את הRC TIMER הנ"ל שהיה על ביקסל 1 עם פרופ 6X4, וצרח בעיקר, בלי יותר מידי כוח, ובחנו אותו עם פרופ 7X4.
המנוע הקטן הזה, בסה"כ 80 ג"ר נתן 350 ואט. אני חושב שזו בחירה מצויינת.
מדחפיציק
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
זהו שהביקסל 2 שונה במאפייני הטיסה שלו, יש לו עוד 10 סנטימטר במפתח הכנפים. מאפייני הדאיה שלו, טיסה הפוכה וכו.. הרבה יותר טובים מהראשון.
אישית אני לא אוהב אינרנרים, ופרופים קטנים שצורחים.
הביקסלר 2 מאפשר מיתקון של פרופ 7" שזה משנה לחלוטין את המשחק. יותר כוח, יותר זמן שהייה, פחות מהיר.
תושבת המנוע זהה בקוטר כמו שאר חברי המשפחה, הכל התחיל בספיד 400 שהקוטר שלו 28 מ"מ, וככה יצאו ה EZ* הראשונים ועד לביקסלר 2.
לטיסן הזה תושבת פלסטיק מצויינת בתוך הגוף.
הבוקר הייתה לי קצת עזרה ויכולתי למדוד הספקים. לקחתי את הRC TIMER הנ"ל שהיה על ביקסל 1 עם פרופ 6X4, וצרח בעיקר, בלי יותר מידי כוח, ובחנו אותו עם פרופ 7X4.
המנוע הקטן הזה, בסה"כ 80 ג"ר נתן 350 ואט. אני חושב שזו בחירה מצויינת.
מדחפיציק
נערך לאחרונה על ידי איציק רונן; 26-10-2012 בשעה 23:24:18.
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
אז כל בעלי הביקסלר 2 החדשים- תנו איזה רושם מחווית הטיסה שלו... איציק אמרת שמאפייני הטיסה שונים משל הביקסלר 1- איך זה משתמע לFPV? מוצלח יותר או מוצלח פחות? במה זה בא לידי ביטוי? מה היתרונות והחסרונות של הדגם החדש (חוץ מהאף הארוך..)?
אני שוקל לעבור לטיסן fpv ייעודי למטרה זו כי צב״ר עם הפאן קאב מתחיל למצות את עצמו, הוא פשוט לא בנוי למטרה הזו.. וההתלבטות היא בין הביקסלר 2 לבין הfpv raptor 1600mm: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...00mm_PNF_.html
העלויות דומות. הראפטור גדול יותר עם מרחב פנימי ענק לנשיאת ציוד (אני לא מבין איך מכניסים את כל ציוד הfpv בביקסלר 1.. נראה לי כל כך צפוף..) אבל מצד שני טוענים בחו״ל שעם עומס משקל הוא נוטה למהירות היזדקרות גבוהה מה שמפחית מיציבותו במהירות אווירית נמוכה ומחייב לשמור על מנוע פועל כשאין רוח.. שזה פחות או יותר מה שמפריע לי בפאן קאב לfpv... איך הביקסלר 2 בהיבטים אלו, כטיסן fpv? מבחינת יכולת נשיאה, זמן שהייה באוויר, מרחב פנימי לציוד, יציבות באוויר, יכולת דאייה עם משקל וכו׳?
נערך לאחרונה על ידי Friman; 27-10-2012 בשעה 16:59:36.
Gil Friman
-------------------------------
T-rex 600esp FBL
רחפן f450 fpv
MS Composite Swift II
Mountain Models EVA Sport
Hitec Aurora 9
אני מאוד מרוצה.
משקל טיסה (כולל ארדואינו, מצלמה, משדר, טלמטריה וסוללה 2200) סה"כ 1150 גרם. כ +20 דקות טיסה.
אין מספיק שעות אבל נראה שהכיוון טוב.
אתה יכול לקרא בקישור הזה.
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
אני מאוד מרוצה.
משקל טיסה (כולל ארדואינו, מצלמה, משדר, טלמטריה וסוללה 2200) סה"כ 1150 גרם. כ +20 דקות טיסה.
אין מספיק שעות אבל נראה שהכיוון טוב.
אתה יכול לקרא בקישור הזה.
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
Friman (27-10-2012)
תודה איציק
מה גודל הסוללה המירבי שנכנס שם, ושומר על איזון, להערכתך? סוללת 2650 אני יודע שנכנסת בביקסלר 1. האם כאן ניתן להכניס באף הארוך יותר סוללת 3000mAh לדעתך? כי יש לי כמה כאלו.
Gil Friman
-------------------------------
T-rex 600esp FBL
רחפן f450 fpv
MS Composite Swift II
Mountain Models EVA Sport
Hitec Aurora 9
בביקסלר 1 נכנסת לי סוללה 3000mah ומעליה סוללה 1000mah לוידאו![]()
אנחנו הטסנו את ביקסלרי הFPV עם 3S 5000...
.Itay.