שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 26 עד 39 מתוך 39

נושא: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    130
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    נאור האם ניסית להוריד את הסוואש עד התחתית שלו ללא מתח על הסרבואים מכוון שהתקלה לא קרתה באויר וגם לא תקרה עקב הגבלת פעולת הסרבו בכוון הראשוני....אלא תקלה זו נגרמה תרם הדלקת המסוק והשלט

    הכוונה בהורדת הסוואש עד לטבעת של הציר הראשי

    בברכה יוני
    T REX 600 SUPER PRO
    HK450
    JR 9CH 2.4

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    663
    תודה!
    0
    הודה 13 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    ברגע זה קיבלתי שיחת טלפון "נוזפת" משלומי התימני אשר הזכיר לי שפעם גם לנו היתה את הבעיה שהפינים ברחו מה-wash-out.
    יכול להיות שהסטאפ שלנו לא היה תקין.
    אני עדיין טוען שלא מסדרים זאת באמצעות שינוי הגיאומטריה התקינה.
    נערך לאחרונה על ידי nadavbarak; 28-06-2009 בשעה 19:53:51.

  3. #28
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    940
    תודה!
    9
    הודה 14 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    ציטוט נכתב במקור על ידי nadavbarak צפיה בהודעה
    ברגע זה קיבלתי שיחת טלפון "נוזפת" משלומי התימני אשר הזכיר לי שפעם גם לנו היתה את הבעיה שהפינים ברחו מה-wash-out.
    יכול להיות שהסטאפ שלנו לא היה תקין.
    אני עדיין טוען שלא מסדרים זאת באמצעות שינוי הגיאומטריה התקינה.
    נדב ידידי,
    גם אני זוכר אותך בודק שלא ברח הוושאווט

    וגם יצא לנו לדבר על הנושא הזה

    אני עדיין טוען שאין שינוי בגיאומטריה

  4. #29
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    67
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    בניתי המון מסוקים בשנים האחרונות, ובינהם לא מעט טירקסים, מעולם לא קרה דבר כזה לאף אחד מהמסוקים שבניתי. כמובן 60 אחוז מבניית המסוקים של לקוחותיי אני בונה
    בצמוד לחוברת ההוראות ומוסיף, הגיון, ניסיון, ובודק אם כל המיכלולים עובדים בצורה האופטימאלית בעינ כמובן. יש דברים
    בחוברות ההרכבה שהם לא כל כך מובנים לכל אחד לכן הבעיה שהיתה לך ,היא בעייה ספציפית במסוק שלך, ולא בעייה בתיכנון המסוקים של אליין,לדעתי כמובן



    בברכה, אלון-הובי ניטרו
    נערך לאחרונה על ידי אלון-הובי ניטרו; 28-06-2009 בשעה 23:09:15.

  5. #30
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    ציטוט נכתב במקור על ידי yoniaa צפיה בהודעה
    היום בצהריים הטסטי את ה T REX שלי טיסה מסוג שלא שוכחים כל החיים.....
    הכל התחיל ביום נעים כמעט ללא רוח הנעתי את המסוק והטסתי או כ 2 הקפות ע"מ לוודא בשנית שכל ההגאים מתפקדים כראוי (אני מבצע בדיקה זו גם על הקרקע וגם חיזוק ברגים לאחר כל הטסה)
    לאחר 2 ההקפות העברתי את המתג ל IU התייצבתי בריחוף עם זנב אלי ומשכתי את הסטיק הימני ימינה תוך הפיכה מתואמת של המצערת...והמסוק במקום לבצע רול במקום הגיב כאילו משכתי לו פול
    UP מכוון שהפכתי בתאום את המצערת הוא נכנס למצב של NOSE IN הפוך....
    לאחר מס' חלקיקי שניה הבנתי שמשהו לא מתפקד כראוי וכשניסית להפוך את המסוק ע"מ להנחית אותו כמה שיותר מהר הבנתי את הדבר הבא: ימין = UP UP=שמאלה וכו מעיין שינוי לא עקבי ולא מוסבר לחלוטין....במהלך הנסיון להנחית את המסוק הוא טס במהירות שלא משתמעת לשתי פנים לעבר הקרקע ובשניה האחרונה התאמתי את השינוי בסטיקים לפי השיגעון של המסוק והצלחתי לעצור אותו כ חצי מטר מהקרקע.....
    בשלב הזה העברתי את המתג ל נורמל ופתאום הכל חזר לתפקד כרגיל.....
    הנחתתי את המסוק בבטחה (אין לי שמץ של מושג איך הוא לא התרסק כשהיה בIU )
    לאחר שהרוטור נעצר ניגשתי למסוק ובדקתי את כל הלינקים נדנדות וכו' - הכל היה תקין גם הכוון של הסוואש בנורמל וב IU כאשר אני מזיז את הסטיק לצדדים וקדימה אחורה....לא מובן....
    לציין שכל ההתרחשות באויר הייתה בטווח של בין מס' מטרים ל 50 מ' ועם סוללות טעונות (משדר ומקלט ) במהלך הטיסה לא היו שום הפרעות רדיו או ניתוקים וגם לאחר הנחיתה נורות הביקורת של המקלט דלקו קבוע דבר המעיד שלא נותק הקשר עם המסוק בשום שלב.
    - שלט JR 9CH 2.4G

    לאחר שיחת טלפון למסטר הגדול מכולם - ישראל אסולין (הבורר) הוא הפנה אותי ל 2 הפינים שאמורים להכנס ל 2 המגרעות מעל הסוואש פלט וכמו שהוא חשב מראש הפינים לא היו בפנים אלא לייד המגרעות.....ועקב כך הסוואש פלאט הסתובבה בזמן ההיגוי החד ב IU ב 90 מעלות ומכאן נבע השינוי בהיגוי.....
    אני לא מאמין שכמעט ריסקתי את המסוק עקב חוסר תשומת לב רגעי שכזה.
    אני יודע ולא מתחמק מאחריות של בדיקת הפינים במגרעות אבל אני חייב לומר זאת -בוז ענק ל ALIGN על תכנון לקוי שכזה המצריך את הכוון הזה לפני כל הטסה.

    כמובן שמייד כשהגעתי הביתה הכנתי 2 תנינים קטנים עם סרט זוהר ועליו כתוב יש להסיר לפני הטיסה - והתנין הזה יושב לי עכשיו על הפין ע"מ שמקרה זה לא יחזור לעולם. (הסרט השני מתנה צנועה לבורר ***ח...)

    מומלץ לכל בעלי ה T REX להכין סרט שכזה ע"מ שלא תחוו את החויה שעברה עלי היום

    יום נפלא לכולם

    שלכם יוני
    היי יוני "תקלה" זו ידועה ממזמן!!!
    הכל עיניין של END POINT כשאתה בIDLE UP, לא בדקתה את זה..
    זה לא פאק בייצור לדעתי, אלא חוסר תשומת לב לפרט הזה, גם אני חטאתי בו, וגם מטיסים מנוסים
    ממני בהרבה!!!!
    מה שכן מגיע לך שאפו על פירסום הממצא ( מה שאני או אחרים לא עשינו בזמנו...)
    אני בטוח שעכשיו כולם ירוצו לבדוק אצלם פרמטר זה וימנעו ממנו!!!
    אני אישית ממליץ לך להכין CHECK LIST של ממש, על דף מודפס לפני שאתה יוצא ליום הטסות
    או ערב לפני כך שאתה עובר על הכל ומסמן לך, אני יודע שזה נשמע מוגזם ויקי אבל אני בתחילת הדרך נהגתי כך עד שהטמעתי אצלי הרגלים אלו... אף פעם לא הגעתי לשטח עם סוללת מקלט לא טעונה!!!
    ואם הייתה לא טוענה ידעתי זאת מראש!!!
    תחשוב על זה.... ואם תרצה יש לי רשימה מפורטת מוכנה, אשמח לשלוח לך אותה למייל...

    שיהיה בהצלחה
    ובברכת הטסות בטוחות!

  6. #31
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    294
    תודה!
    18
    הודה 15 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    ציטוט נכתב במקור על ידי AMIR צפיה בהודעה
    היי יוני "תקלה" זו ידועה ממזמן!!!
    הכל עיניין של END POINT כשאתה בIDLE UP, לא בדקתה את זה..
    זה לא פאק בייצור לדעתי, אלא חוסר תשומת לב לפרט הזה, גם אני חטאתי בו, וגם מטיסים מנוסים
    ממני בהרבה!!!!
    !
    לשם הבהרה- באמת זה סטינג לקוי אם הירידה מעבר לפינים קרתה כשהמערכת פעלה, אם זאת המצב יכול לקרות שהמערכת כבויה- הורדת הסווש ביד עד למיסב תגרום לכך- ויש לשים לב (באותו צ'ק ליסט שדיברת עליו) שזה לא קרה.
    Mikado Logo 6003D 10S, Mikado Logo 600 se "swissrumpf", Tdr, Tdr 600

  7. #32
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    707
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    נבדק מכאנית כאשר השלט כבויי על ה- 700 וה- 500.

    הכל פיקס - שום פין לא בורח.

    ניסן

  8. #33
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    707
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    ציטוט נכתב במקור על ידי AMIR צפיה בהודעה
    היי יוני "תקלה" זו ידועה ממזמן!!!
    הכל עיניין של END POINT כשאתה בIDLE UP, לא בדקתה את זה..
    זה לא פאק בייצור לדעתי, אלא חוסר תשומת לב לפרט הזה, גם אני חטאתי בו, וגם מטיסים מנוסים
    ממני בהרבה!!!!
    מה שכן מגיע לך שאפו על פירסום הממצא ( מה שאני או אחרים לא עשינו בזמנו...)
    אני בטוח שעכשיו כולם ירוצו לבדוק אצלם פרמטר זה וימנעו ממנו!!!
    אני אישית ממליץ לך להכין CHECK LIST של ממש, על דף מודפס לפני שאתה יוצא ליום הטסות
    או ערב לפני כך שאתה עובר על הכל ומסמן לך, אני יודע שזה נשמע מוגזם ויקי אבל אני בתחילת הדרך נהגתי כך עד שהטמעתי אצלי הרגלים אלו... אף פעם לא הגעתי לשטח עם סוללת מקלט לא טעונה!!!
    ואם הייתה לא טוענה ידעתי זאת מראש!!!
    תחשוב על זה.... ואם תרצה יש לי רשימה מפורטת מוכנה, אשמח לשלוח לך אותה למייל...

    שיהיה בהצלחה
    ובברכת הטסות בטוחות!
    אז אני ברגע זה בדקתי גם את ה600 פרו שלי ולא דובים ולא יער !! גם כשאני מתאמץ אני לא מצליח
    להוצא את הפינים!!
    צחי

  9. #34
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת עדה (ליד זכרון)
    הודעות
    249
    תודה!
    6
    הודה 7 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    אפשר להמשיך להתווכח האם ה setup תקין או לא, אבל מה שבטוח שיש בעיה בתחקיר שלך.
    לפי דעתי יש פה נתונים סותרים ולא בטוח בכלל שהסוואש השתחרר בזמן הטיסה או טרם הטיסה - איך יכול להיות שהכיוונים התחלפו? גם אם הסוואש השתחרר עדיין הכיוונים צריך להשמר עם סטייה קלה לאחד הצדדים

    אני היית בודק כיוונים אחרים ולא ננעל על העובדה שהסוואש השתחרר בסוף הטיסה, אולי זאת התנהגות לא תקינה של השלט או המקלט וכך הסוואש הגיע לנקודה הזו בסיום הטיסה

    בהצלחה
    עוז
    נערך לאחרונה על ידי עוז; 02-07-2009 בשעה 20:50:29. סיבה: טעות בהסבר )-:

  10. #35
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    עוז אני מסכים איתך.. זה קצת סוטר אבל, ראיתי במו עיני ( אגב נדב זה היה על המסוק שלך ***ח)
    על הקרקע הכל תקין , פול דאון באיידל והוואש אווט בורח.....
    זה עיניין של סטאפ נטו (לדעתי ומיטב הבנתי...)

    עכשיו בנוגע לצ'ק ליסט, אני לא מוצא את הקובץ, אני ישב היום לכתוב חדש ויפרסם למעוניינים!
    לא שחכתי אתכם....

  11. #36
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת עדה (ליד זכרון)
    הודעות
    249
    תודה!
    6
    הודה 7 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    אמיר אתה צודק בדקתי שוב ואכן אפשר לטוס אם הפינים משוחררים - טעות שלי!
    אבל עדיין לא מסתדר איך ההפוך של הכיוונים ימינה שמאלה קשור לשחרור הזה

  12. #37
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    757
    תודה!
    226
    הודה 142 פעמים ב 66 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    אתה מוזמן לייצור קשר ואסביר לך זה פשוט מאוד ...
    0548087751 ישראל
    בכל אופן אני לא ארחיס פה יותר מדי אני רק יכול לומר שאם כמה וכמה מאיתנו ימדדו במדוייק את אורך הפינים במסוק שלהם ונעשה השוואה בין המסוק של יוני לשלכם אז אני מאוד נוטה עד כמעט בטוח שתמצאו הבדלים באורכים וכאן בעצם הבעיה.

  13. #38
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    607
    תודה!
    6
    הודה 23 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    לפני שאני מתחיל אני חייב לציין שאני לא מתעסק במסוקים ולכן גם לא קראתי את השרשור מתחילתו ועד סופו, כן קראתי כמה מההודעות הראשונות ועליהן אני מגיב.
    יכול בהחלט להיות שהסטאפ שנעשה לקוי, אבל לא ניתן להאשים באופן גורף רק את המשתמש הסופי.
    ידוע הרי לכל בר דעת (ובטח ובטח למהנדסים של ALIGN) שהמסוקים האלה יכולים להיות מסוכנים במידה והם יוצאים משליטה, לכן חלה עליהם החובה לבצע תיכנון מדוקדק ושיהיה fool proof ככל שניתן. כל עוד המשתמש עוקב אחר ההוראות הכתובות במדריך למשתמש, אין שום סיבה בעולם לכך שתהיה יותר מדרך אחת, ודרך אחת בלבד להרכיב הרכבה כלשהיא ואת כל ההרכבות ביחד, ובמיוחד לא בתחום כזה שההרכבה נעשית על ידי המשתמש בבית והכלי הוא בעל פוטנציאל ממשי לגרימת מוות, ובטח שיש לוודא שטעויות כאלה לא יוכלו להתקיים וימנעו את המשך הרכבת המסוק באופן שימנע הטסה לא בטוחה.

  14. #39
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    130
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    היום בצהריים הטסתי את המסוק בפעם הראשונה מאז מטיסה הלא נעימה - כמובן שוודאתי שהפינים במקום ורק לאחר מכן הסרתי את הסרט הזוהר שהוכן מבעוד מועד...
    אז ככה לאחר שטיפסתי קצת לגובה העברתי את הסטיק ל IU והתחלתי להפוך את המסוק לכל הכוונים
    וכשראיתי שאכן הכל תקין והמסוק מגיב בדיוק רב ירדתי בגובה והתחלתי להנות שוב
    אני חייב לציין ש"החוויה" שעברתי בטיסה ההיא הורידה לי מעט את הביטחון אך הוא חזר לקראת סוף הטיסה

    תודה לישראל שכבר מהשלב הראשון זיהה את הכשל (ועוד דרך הטלפון )
    בברכה
    יוני
    T REX 600 SUPER PRO
    HK450
    JR 9CH 2.4

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •