שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 39

נושא: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    ציטוט נכתב במקור על ידי yoniaa צפיה בהודעה
    היום בצהריים הטסטי את ה T REX שלי טיסה מסוג שלא שוכחים כל החיים.....
    הכל התחיל ביום נעים כמעט ללא רוח הנעתי את המסוק והטסתי או כ 2 הקפות ע"מ לוודא בשנית שכל ההגאים מתפקדים כראוי (אני מבצע בדיקה זו גם על הקרקע וגם חיזוק ברגים לאחר כל הטסה)
    לאחר 2 ההקפות העברתי את המתג ל IU התייצבתי בריחוף עם זנב אלי ומשכתי את הסטיק הימני ימינה תוך הפיכה מתואמת של המצערת...והמסוק במקום לבצע רול במקום הגיב כאילו משכתי לו פול
    UP מכוון שהפכתי בתאום את המצערת הוא נכנס למצב של NOSE IN הפוך....
    לאחר מס' חלקיקי שניה הבנתי שמשהו לא מתפקד כראוי וכשניסית להפוך את המסוק ע"מ להנחית אותו כמה שיותר מהר הבנתי את הדבר הבא: ימין = UP UP=שמאלה וכו מעיין שינוי לא עקבי ולא מוסבר לחלוטין....במהלך הנסיון להנחית את המסוק הוא טס במהירות שלא משתמעת לשתי פנים לעבר הקרקע ובשניה האחרונה התאמתי את השינוי בסטיקים לפי השיגעון של המסוק והצלחתי לעצור אותו כ חצי מטר מהקרקע.....
    בשלב הזה העברתי את המתג ל נורמל ופתאום הכל חזר לתפקד כרגיל.....
    הנחתתי את המסוק בבטחה (אין לי שמץ של מושג איך הוא לא התרסק כשהיה בIU )
    לאחר שהרוטור נעצר ניגשתי למסוק ובדקתי את כל הלינקים נדנדות וכו' - הכל היה תקין גם הכוון של הסוואש בנורמל וב IU כאשר אני מזיז את הסטיק לצדדים וקדימה אחורה....לא מובן....
    לציין שכל ההתרחשות באויר הייתה בטווח של בין מס' מטרים ל 50 מ' ועם סוללות טעונות (משדר ומקלט ) במהלך הטיסה לא היו שום הפרעות רדיו או ניתוקים וגם לאחר הנחיתה נורות הביקורת של המקלט דלקו קבוע דבר המעיד שלא נותק הקשר עם המסוק בשום שלב.
    - שלט JR 9CH 2.4G

    לאחר שיחת טלפון למסטר הגדול מכולם - ישראל אסולין (הבורר) הוא הפנה אותי ל 2 הפינים שאמורים להכנס ל 2 המגרעות מעל הסוואש פלט וכמו שהוא חשב מראש הפינים לא היו בפנים אלא לייד המגרעות.....ועקב כך הסוואש פלאט הסתובבה בזמן ההיגוי החד ב IU ב 90 מעלות ומכאן נבע השינוי בהיגוי.....
    אני לא מאמין שכמעט ריסקתי את המסוק עקב חוסר תשומת לב רגעי שכזה.
    אני יודע ולא מתחמק מאחריות של בדיקת הפינים במגרעות אבל אני חייב לומר זאת -בוז ענק ל ALIGN על תכנון לקוי שכזה המצריך את הכוון הזה לפני כל הטסה.

    כמובן שמייד כשהגעתי הביתה הכנתי 2 תנינים קטנים עם סרט זוהר ועליו כתוב יש להסיר לפני הטיסה - והתנין הזה יושב לי עכשיו על הפין ע"מ שמקרה זה לא יחזור לעולם. (הסרט השני מתנה צנועה לבורר ***ח...)

    מומלץ לכל בעלי ה T REX להכין סרט שכזה ע"מ שלא תחוו את החויה שעברה עלי היום

    יום נפלא לכולם

    שלכם יוני
    היי יוני "תקלה" זו ידועה ממזמן!!!
    הכל עיניין של END POINT כשאתה בIDLE UP, לא בדקתה את זה..
    זה לא פאק בייצור לדעתי, אלא חוסר תשומת לב לפרט הזה, גם אני חטאתי בו, וגם מטיסים מנוסים
    ממני בהרבה!!!!
    מה שכן מגיע לך שאפו על פירסום הממצא ( מה שאני או אחרים לא עשינו בזמנו...)
    אני בטוח שעכשיו כולם ירוצו לבדוק אצלם פרמטר זה וימנעו ממנו!!!
    אני אישית ממליץ לך להכין CHECK LIST של ממש, על דף מודפס לפני שאתה יוצא ליום הטסות
    או ערב לפני כך שאתה עובר על הכל ומסמן לך, אני יודע שזה נשמע מוגזם ויקי אבל אני בתחילת הדרך נהגתי כך עד שהטמעתי אצלי הרגלים אלו... אף פעם לא הגעתי לשטח עם סוללת מקלט לא טעונה!!!
    ואם הייתה לא טוענה ידעתי זאת מראש!!!
    תחשוב על זה.... ואם תרצה יש לי רשימה מפורטת מוכנה, אשמח לשלוח לך אותה למייל...

    שיהיה בהצלחה
    ובברכת הטסות בטוחות!

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    294
    תודה!
    18
    הודה 15 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    ציטוט נכתב במקור על ידי AMIR צפיה בהודעה
    היי יוני "תקלה" זו ידועה ממזמן!!!
    הכל עיניין של END POINT כשאתה בIDLE UP, לא בדקתה את זה..
    זה לא פאק בייצור לדעתי, אלא חוסר תשומת לב לפרט הזה, גם אני חטאתי בו, וגם מטיסים מנוסים
    ממני בהרבה!!!!
    !
    לשם הבהרה- באמת זה סטינג לקוי אם הירידה מעבר לפינים קרתה כשהמערכת פעלה, אם זאת המצב יכול לקרות שהמערכת כבויה- הורדת הסווש ביד עד למיסב תגרום לכך- ויש לשים לב (באותו צ'ק ליסט שדיברת עליו) שזה לא קרה.
    Mikado Logo 6003D 10S, Mikado Logo 600 se "swissrumpf", Tdr, Tdr 600

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    707
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    ציטוט נכתב במקור על ידי AMIR צפיה בהודעה
    היי יוני "תקלה" זו ידועה ממזמן!!!
    הכל עיניין של END POINT כשאתה בIDLE UP, לא בדקתה את זה..
    זה לא פאק בייצור לדעתי, אלא חוסר תשומת לב לפרט הזה, גם אני חטאתי בו, וגם מטיסים מנוסים
    ממני בהרבה!!!!
    מה שכן מגיע לך שאפו על פירסום הממצא ( מה שאני או אחרים לא עשינו בזמנו...)
    אני בטוח שעכשיו כולם ירוצו לבדוק אצלם פרמטר זה וימנעו ממנו!!!
    אני אישית ממליץ לך להכין CHECK LIST של ממש, על דף מודפס לפני שאתה יוצא ליום הטסות
    או ערב לפני כך שאתה עובר על הכל ומסמן לך, אני יודע שזה נשמע מוגזם ויקי אבל אני בתחילת הדרך נהגתי כך עד שהטמעתי אצלי הרגלים אלו... אף פעם לא הגעתי לשטח עם סוללת מקלט לא טעונה!!!
    ואם הייתה לא טוענה ידעתי זאת מראש!!!
    תחשוב על זה.... ואם תרצה יש לי רשימה מפורטת מוכנה, אשמח לשלוח לך אותה למייל...

    שיהיה בהצלחה
    ובברכת הטסות בטוחות!
    אז אני ברגע זה בדקתי גם את ה600 פרו שלי ולא דובים ולא יער !! גם כשאני מתאמץ אני לא מצליח
    להוצא את הפינים!!
    צחי

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •