Wondered ..
אני נדחף כאן לדיון מלומד אבל שתי קטנות לטובת העניין:
1. לגבי הטיימר שלך, לדעתי אתה פשוט לא מפעיל אותו. ז"א לא אומר לו להתחיל לספור אחורה.
2. - הרבה יותר חשוב - אני לוקח הימור שבבקר שלך יש הגדרה מתי הוא מחליט שהסוללה חלשה ואז הוא מוריד סל"ד. בדר"כ ישנם שני מתחים שניתן לבחור בינהם (בבקר המקורי של אליין לדוגמה זה משהו כמו 3.8 ו- 3.2 און משהו דומה. אני שולף מהזיכרון)
לעצם העניין, לדעתי הבקר שלך מכוןן כרגע למתט הגבוה ואתה פשוט יורד מוקדם מהר מידיי.
תוריד אותו למתח הנמוך יותר ואז תגלה את ההבדל האמיתי בין חשמל לדלק -
אתה תתחיל להרגיש פתאום שמתחיל להיגמר לך הכח ותוכל להנחית כמו שצריך , עדיין בלי שהבקר יתערב.
ד"א, מי שמתחיל בחשמלי ועובר אח"כ לדלק (כמו עבדך הנאמן) סובל מהעדר האינדיקציה הזו של ירידה בביצועים. בדלק הוא פשוט טס וטס וטס ו......נגמר בלי שום התראה מוקדמת.
My 2 cents

גיל