לפני שבוע וקצת הקופטרX שלי חווה מפגש לא נעים עם אמא אדמה.
אחת מהתוצאות הייתה גג"ש ראשי טחון, כאן עולה השאלה האם זה קרה כתוצאה מההתרסקות ועיקום
הציר הראשי (המנוע המשיך להסתובב אחרי המפגש עם הקרקע, היו כמה שניות עד שעברתי לHOLD)
או שזה כתוצאה ממגע רופף מידי בין פניון לבין גג"ש ...
לאחר התקנת הסרוואים אני לא מצליח לראות את החיבור בינהם והדרך היחידה לבדיקה היא עם דף נייר.
האם יש דרך יעילה יותר בלי הסרה של הסרוואים ?
האם הרס גג"ש ראשי הוא תופעת לוואי מקובלת של התרסקות כזו, בה המנוע ממשיך להסתובב ?
תודה![]()