בגדול מה שהומלץ הוא דבר כזה;
1. לכוון את הסיכות כך שהמסוק יטוס טיפה יותר עשיר ממצבו הרגיל (באזור ה1.75~1.5 סיבובים).
2. לטוס בסגנון F3C (לופים, פסים ארוכים ולא מעמיסים)
3. שסיבובי המנוע לא יעברו 15000 סלד (שכל אחד יחשב לפי סוג המסוק ויחס הגיר שלו)
4. חשוב לא להגיע לoverspeed וגם לא לטמפרטורות חמות יותר מ85-90 מעלות צלזיוס לכן מומלץ את ההרצות לעשות בתקופת החורף או בבקרים ולא להתפטות להמשיך את ההרצה בכל מחיר.
5. שומרים על טמפרטורת העבודה של המנוע כך- לאחר כל שלוש דקות טיסה בחוץ לרחף בסלד נמוך כשתי דקות בשביל הקירור.
6. חשוב מאוד לשים לב שלא עובדים עני כבר במיכל הראשון.
7. ההרצה נגמרת כאשר לאחר מספר מיכלי דלק (4-7) המנוע נשמע עני פתאום. זה אומר שהרינג והסליב יושבים בדיוק אחד על השני, פותחים שלושה קליקים בסיכה ותראו איך המנוע עובד חלק חזק עם הרבה עשן.
8. לשים לב לא להעמיס מאוד על המנוע מיד לאחר ההרצה, עשו זאת אחרי גלון- בשביל לא לחמם יותר מדי את המנוע.
9. להחליף את הפלאג איתו הרצתם לאחר גלום וחצי.

ההרצה הזאת תופסת לגבי כל מנועי OS.
לשים לב שההרצה הנ"ל היא לא פשוטה ומסוכנת לאנשים לא מנוסים מכיוון שאם לא יודעים את הכיוון הראשוני הנכון ניתן להגיע למצב עני בהרצה שגורם לאיבוד קומפרסיה ואורך חיים קצר בהמשך. במקום ההרצה הנ"ל ניתן לעשות את הפשוטה בה פותחים 2 סיבובים את הסיכות, מטיסים בעדינות כגלון-שניים ומתחילים לסגור.