שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 49

נושא: בז bazzz שירשור בניה ותכנית

תצוגה בשכבות

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בז bazzz שירשור בניה ותכנית

    סוף סוף לאחר עיכובים, הבז טס את טיסת המבחן
    תמיד זה פלא שמשולחן השירטוט ישר לאויר במכה ראשונה ללא כל בעייות, ממריא ישר וחלק. הרעיון מתממש לטיסה נפלאה.

    כושר דאיה מפתיע ביותר, ממש כמו דאון, הפרופיל מוכיח את עצמו פעם נוספת כדבר נחוץ שאי אפשר לוותר עליו

    אתמול בטיסה היה רגע שהגיעו שני בזים (אמיתיים- לא מפוליגל) בטרמיקה, והטיסן חגג איתם משהו כמו רבע שעה טיסה במנוע סגור בתוך טרמיקה

    יציבות טובה ביותר הושגה לאחר תיקון המרכז כובד והמיקום נרשם בתכניות

    זה המנוע: (חזק בטירוף, עושה את העובודה נפלא)

    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dproduct=11179

    פרופ תואם APC מהסיני מספיק טוב. ממילא נשברים פרופים לעיתים קרובות ואין טעם בפרופ APC מקורי עקב המחיר
    כמובן שצריך פרופ סייבר ולא חיבור קשיח.
    את הפרופ יש לחבר לפרופ סייבר רק עם שתי גומיות רגילות ולא עם האורינג השחור.
    המידה של הפרופ:7X6 אפשר גם 6X5.5 לטיסה חסכונית יותר אבל עם פחות מומנט, מה שיקשה על ההמראה (באויר לא תהיה שום בעייה)


    סוללת 2650 3 תאים- אפשר לעלות גם עד 3300 . ממילא יש לי משקולת בחרטום עם הסוללה הזאת:

    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idproduct=9947

    בקר 60A

    הבקר מגיע עם צלעות קירור. עשיתי חלון בפוליגל בדיוק בגודל הצלעות והבקר חובר מבפנים אל חתיכת פוליגל שחוזקה בשתי קורות עץ ושולבה בתוך הכיסוי העליון. שיפור משמעותי גם בקירור וגם (ובעיקר) בהקטנת המערבולות וההתנגדות.
    (אנשים שכחו שגם כלי טייס מפוליגל כפוף לאותם חוקים כמו כל כלי טייס אחר וחשיבה על זרימה חלקה והקטנת התנגדות משפרת פלאים את יכולות הטיסה)

    סרוואים מיקרו, חובה גיר מתכתי,

    תיקון קל בזוית תושבת המנוע הביאה אותו לטיסה ללא הרמת חרטום במצערת מלאה.

    על המאזנות להיות בUP התחלתי , אחרת הטיסן צולל מיד.

    הטיסה התבצעה בDR 50% - נראה שזה המצב הרגיל והנכון . מה שמאפשר להוריד תנועת סרוו דרך קיצור מנופים. התנועה הנדרשת למאזנות היא די קטנה

    המאזנות נבנו מבלזה קשה ושוייפו כמו שצריך עם הזוית הדרושה לשפת זרימה נכונה. מאזנות הפוליגל תמיד איכזבו במהירויות גבוהות.

    שילוב הצבעים שבא מאין סוף התנסויות מלמד שכהה למטה ובהיר למעלה נראים הכי טוב.

    מייצבי הכיוון שנמצאים בקצה הכנף ולא במרכז גם הם בצבע הבהיר וזה משפר פלאים את הנראות של הטיסן

    כל ההדבקות ללא יוצא מין הכלל בדבק חם. ההיסטוריה והנסיון הוכיחו שזה הדבק המושלם לפוליגל. נוח ביותר לעבודה ובלתי שביר.
    ומצד שני, כבד מדי. אני מציע לעשות את רוב ההדבקות, בעיקר את הפרופילים לציפויים שלהם ואת הסגירה מאחור של קו המאזנות עם דבק פוליאוריטאני כדי לחסוך משקל מאחור. כל מה שבחרטום ובקרבתו יכול להישאר עם דבק חם.

    הפרופילים עשויים גם הם מפוליגל, שתי שכבות שתי וערב המודבקות בדבק מגע או פוליאוריטאן (גורילה למשל)

    הפושרודים מפלדה 0.8 מ"מ שעליה מודבק שיפוד עץ והכל עטוף בשרינק. יוצר קשיחות מתאימה, ואפילו נראה טוב. ניתן כמובן לעשות את זה מפלדה 1.2 (לא היה לי בית) אבל עם השיפוד זה קשיח יותר

    סך כל הפרוייקט (כולל זמן תיכנון) 20 שעות

    חשוב מאד לנסות לחסוך משקל איפה שרק ניתן, בעיקר בנושא ההצפות בדבק מיותר.

    במצגת נשכח פרט קטן:
    בתחתית הטיסן ישנה חתיכת פוליגל בצבע אדום. אפשר לראות בבירור בתמונת הבז באויר
    המטרה היא להקשיח את האיזור שנחבט בקרקע בנחיתות, אין משמעות לצורה, כל פס פוליגל יתאים
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_6124 (Medium).jpg‏ 
Views:	509 
Size:	51.1 קילובייט 
ID:	36546   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6125 (Medium).jpg‏ 
Views:	449 
Size:	58.1 קילובייט 
ID:	36547   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6131 (Medium).jpg‏ 
Views:	416 
Size:	60.4 קילובייט 
ID:	36548   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6136 (Medium).jpg‏ 
Views:	508 
Size:	43.6 קילובייט 
ID:	36549   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6174 (Medium).jpg‏ 
Views:	395 
Size:	44.0 קילובייט 
ID:	36550  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_6175 (Medium).jpg‏ 
Views:	359 
Size:	46.8 קילובייט 
ID:	36551   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6176 (Medium).jpg‏ 
Views:	338 
Size:	33.4 קילובייט 
ID:	36552   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6177 (Medium).jpg‏ 
Views:	367 
Size:	41.8 קילובייט 
ID:	36553   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6178 (Medium).jpg‏ 
Views:	336 
Size:	43.4 קילובייט 
ID:	36554   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6179 (Medium).jpg‏ 
Views:	382 
Size:	45.8 קילובייט 
ID:	36555  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_6180 (Medium).jpg‏ 
Views:	354 
Size:	33.9 קילובייט 
ID:	36556   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6181 (Medium).jpg‏ 
Views:	377 
Size:	72.8 קילובייט 
ID:	36557   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6182 (Medium).jpg‏ 
Views:	337 
Size:	63.4 קילובייט 
ID:	36558   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6183 (Medium).jpg‏ 
Views:	350 
Size:	40.8 קילובייט 
ID:	36559   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6184 (Medium).jpg‏ 
Views:	351 
Size:	36.0 קילובייט 
ID:	36560  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_6185 (Medium).jpg‏ 
Views:	358 
Size:	49.7 קילובייט 
ID:	36561   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6186 (Medium).jpg‏ 
Views:	319 
Size:	47.0 קילובייט 
ID:	36562   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6187 (Medium).jpg‏ 
Views:	378 
Size:	44.5 קילובייט 
ID:	36563   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6188 (Medium).jpg‏ 
Views:	346 
Size:	50.0 קילובייט 
ID:	36564   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6189 (Medium).jpg‏ 
Views:	357 
Size:	49.0 קילובייט 
ID:	36565  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_6191 (Medium).jpg‏ 
Views:	423 
Size:	40.3 קילובייט 
ID:	36566   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6193 (Medium).jpg‏ 
Views:	355 
Size:	52.1 קילובייט 
ID:	36567   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6194 (Medium).jpg‏ 
Views:	378 
Size:	60.1 קילובייט 
ID:	36568   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6195 (Medium).jpg‏ 
Views:	323 
Size:	51.0 קילובייט 
ID:	36569   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6196 (Medium).jpg‏ 
Views:	314 
Size:	56.7 קילובייט 
ID:	36570  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_6197 (Medium).jpg‏ 
Views:	334 
Size:	60.0 קילובייט 
ID:	36571   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6198 (Medium).jpg‏ 
Views:	368 
Size:	57.0 קילובייט 
ID:	36572   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6192 (Medium).jpg‏ 
Views:	607 
Size:	51.7 קילובייט 
ID:	36580  
    קבצים מצורפים קבצים מצורפים
    נערך לאחרונה על ידי wind556; 01-11-2011 בשעה 22:39:55.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

נושאים דומים

  1. F15 JetLegend שירשור בניה
    על ידי טיסני אילת בפורום פורום JET-ים
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 27-03-2013, 17:35:30
  2. פוגי, שירשור בניה
    על ידי wind556 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 54
    הודעה אחרונה: 18-01-2011, 15:48:06
  3. בולרו שירשור בניה
    על ידי wind556 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 25-10-2010, 15:32:35
  4. [שרשור בניה] שירשור בניה- extra 300 35% 100cc AW
    על ידי ram130111 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 29-07-2010, 21:43:11
  5. שירשור בניה הערות/הארות/עצות
    על ידי murtk בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 05-08-2008, 20:25:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •