שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 23 מתוך 23

מאמר: Align TREX-550e 3G

תצוגה בשכבות

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    לב השרון
    הודעות
    2,469
    תודה!
    864
    הודה 541 פעמים ב 361 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    5 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Post Align TREX-550e 3G

    אני לא בא להחליף את חוברת ההדרכה המקורית, את פיינלס בוב או הגיון בריא.
    רק כמה טיפים מהבניה שלי, כמובן שיש מי שיגיד ש"את זה" לא צריך, שהוא מעדיף ככה וזה לא מתאים ל... אז בבקשה הארות והערות בונות.

    הקדמה
    עקב גירוד בכפות הידיים והרצון להגדיל (הגודל כן קובע!) החלטתי להתחשב בביתי השלישית שרק נולדה וללכת על Trex 550e 3G במחשבה להתחיל בלהבים 520 המקוריות ולעלות עד ל 550 בעתיד.
    מי שעבר לפלייברלס כבר יודע שאין דרך חזרה וה3G של אליין יספיק בינתיים, שאר התוספות יפורטו בהמשך והן תוצאה של קריאה בפורומים, הרגלים ישנים וסתם שעמום בהמתנה לקיט.
    הקיט הוזמן מ http://www.performanceplusrc.com/ser...550E-3G/Detail, המחיר והשרות לקוחות המעולים של קירק בהחלט יגרמו לי לחזור אליו כשנתאושש כלכלית.


    הרגלי עבודה
    חוק ראשון הוא לא לסמוך על הסיני במפעל, אני לא יודע מה עבר עליו באותו יום או אם יש לו משהוא אישי נגדי ולכן כל בורג, ציר או/ו מיסב מפורקים ומחוברים מחדש.
    בפתיחת שקית ברגים אני נוהג להסיר את השימון מההברגה ע"י חימום באש והשריה באלכוהול.


    בכל בורג למתכת אני משתמש בלוקטייט (בזהירות עם יש מיסבים) ובהברגה לפלסטיק רצוי להשתמש בCA,
    באומים משולבים כמו אלה המחזיקים את הלהבים אסור להשתמש בחומר נוסף!
    כל זה במקביל לשאיפה לדיוק, סימטריות, הבנת השלב לפני הביצוע שלו וכמובן הקפדה על כל הפרטים.

    שדרוגים ושאר ירקות
    למרות ששמעתי על ההוא שהטיס 200 טיסות עם האלקטרוניקה המקורית בלי שום בעיות גם ראיתי אותה כושלת אחרי טיסות ספורות, מניסיון של שנים עם גורילה מקס החלפתי את המנוע והESC בהתאם


    להניע את כל האלקטרוניקה חובה להשתמש בלפחות 10A BEC ולכן השתמשתי ב Castle Creations CC BEC Pro 20A 12S Switching Regulator


    גם הסרוואים לסייקליק שודרגו לSAVOX SC-1258TG(לא, הם לא מיצרים את אליין!)
    וסרוו הזנב ל SAVOX SH-1290, מומלץ להחליף את ה620 בכל מקרא כי הוא לא מספיק לזנב.


    למניעת השתפשפות החופה בגלגל השיניים הראשי הוזמנו דמפרים מה600 Canopy Support HN6016
    עקב ירידה בKV פיניון RevCo "Hard One" 0.7M Hardened Pinion Gear, 6mm Shaft Diameter 18T
    כתושבת לחיישן ה3G שדרגתי לMetal Anti Rotation Bracket
    לצידו לצורך נוחות EQRCM RC Booya Trex 550 Quick Release Canopy Mounts
    לכיוון מדויק של להבי הראש (ניסיון ראשון) Two-way fine adjustable linkage rods w/tool M2.5x60mm x2 (00890117)
    לבטל גמישות של תושבת הסרוו זנב Metal Rudder Servo Mount H55023
    למנוע פיתול ורעידות מהטורק טיוב הוספתי Align Torque Tube Bearing Holder Set H60124
    נשבר לי פעם בטיסה אז החלפתי ל Align Metal Tail Rotor Control Arm Set H60186
    קראתי שנגזר לכמה חברה אז שידרגתי ל 550E Metal Vertical Stabilizer Mount
    לדיוק והורדת הלחץ מהגריפים לזנב KDE Performance Tail Upgrade V2 for Align T-Rex 550
    לחיזוק אחרון כפי שעזר לי בעבר מומלץ Adjustable CF Tail Boom Support Brace
    סוללות Gorilla Max 4750 mAh 30C 6s1p
    אם שכחתי משהו או הזמנתי אחרי הכתיבה נספר בהמשך...


    אין קישורים כי חיפוש מהיר יגלה מאיפה אפשר להזמין, בכל מקרא חילקתי לכמה אתרים בחבילות של פחות מ 50$

    רצינו היי-טק
    התחלתי בעדכון כל הרכיבים דרך המחשב - 3G Flybarless System, Hitec Optima 9 Receiver, CC BEC Pro


    השלדה
    לפי המדריך מתחילים בראש אבל אני משתמש בציר הראשי לבדיקת מקבילות המייסבים, בנוסף, לשלדה יש רגליים לעמוד עליהם בזמן ההמתנה ולשאר החלקים אין.


    בשלב הראשון כדאי לשייף בעזרת נייר מים למנוע פינות חדות או פגיעה בחיווט או בידיים


    את הבלוקים ניתן כבר לסגור עם לוקטייט


    בינתיים מחברים רק צד אחד של השלדה ללא לוקטייט וללא הידוק
    את תושבת הג'ירו החלטתי למקם למטה ולא מעל תושבת הזנב
    את מוט המתכת הקדמי אני מחבר רק בסוף, הוא סתם מפריע בהרכבה
    !!! בתמונות הבאות החלק התחתון הפוך המגרעת מקומה בחלק הקדמי של המסוק !!!


    יש לשים לב לכיוון המייסבים בעליון הצד הפתוח כלפי מעלה ובתחתון הפוך


    אחרי חיבור שני הצדדים יש לבדוק עם סרגל 90 מעלות כי השלדה ישרה לחלוטין משני הצדדים
    בנוסף יש לבדוק כי הציר הראשי עובר חלק במייסבים ומסתובב ללא התנגדות


    רק עכשיו אני מוציא בורג יחיד כל פעם ומחזיר אותו עם לוקטייט בכדי לשמור על השלדה ישרה


    המחליקים (skids) מחוברים עם נטייה קדימה בעזרת לוקטייט כמובן (זוכרים מתכת למתכת)


    הדבק R48 הוא איטי ובהחלט מספיק לקצה הפייפ, אם יש בעיה להרכיב את הצד השני ניתן לחמם את הצינור בעזרת מפוח (blower) ואז ההתקררות יוצרת יניקה שמחזיקה את הפקק עד שהדבק מתייבש


    הגומיות מונעות את ההחלקה של המסוק בהמראה לא ישרה ויכולות לגרום לבעיות אצל מטיסים מתחילים, אני מעדיף את השיכוך הנוסף ומתקין את הגומיות מבפנים כדאי שלא ייעלמו


    מדידה של שני הצדדים וצידוד תואם לפני נעילה


    את הברגים הקטנים כדאי להתחיל להבריג עם זווית ורק אחרי סיבוב לישר כלפי מטה ולהבריג תוך כדי הפעלת לחץ קבוע


    לזרועות הסרוואים מתחברים שני בואלינקים ארוכים ואחד קצר לאחורי (Elevator)
    למערכת הפלייברלס נשתמש בזרועות קצרות יותר ולכן נחבר לחור הפנימי מבין השניים


    לשלושת הסרואים של השלדה (Cyclic), כמו לסרוו הזנב יש לחבר את הגומיות ולתוכן להשחיל את הצינור מתכת


    לפי הסדר, בורג --> פלטת פייבר --> סרבוו --> שילדה --> פלסטיק
    כאשר יש מבנה עם כמה ברגים יש לחזק את הברגים בהצלבה כל פעם קצת!


    לפי הספר, בסרוו האחורי מבקשים להשתמש בספייסר נוסף, אצלי לא היה צורך
    לשים לב כי הכדור בקצה זרוע הסרוו האחורי הוא בדיוק במרכז השלדה!


    לאחר שסימנתי את הסרוואים במחשבה לעתיד


    הגנתי על החוטים ע"י הורדת המחבר (מסוכן!!! לבעלי ניסיון בלבד), הלבשת המגן וסגירתו בעזרת בידוד מתכווץ


    ליופי ומניעת שרכים מיותרים שייפתי מעבר לחוטים המוגנים של הסרוו האחורי והעברתי אותם לתוך השלדה


    הראש
    אין יותר כיף מראש של פלייברלס, מיעוט החלקים ופשטות המכניקה.
    שלושת המוטות של 40 מילימטר


    להבריג עד לגודל המבוקש, רצוי לדייק בשלושתם


    לפני הלבשת הציר הראשי נשתמש בשתי הטבעות


    לסוואש פלייט נחבר בלוקטייט את כל הכדורים, לחלק הפנימי יש לחבר כדור קצר מול קצר וכדור גבוה מול גבוה


    ישור מדויק של שלושת הסרוואים (Sub-Trim) וחיבור הזרועות


    וה"משען מונע סיבוב" (Anti Rotation Bracket) המשודרג שלי


    הברגה עם לוקטייט רק אחרי שהסוואש פלייט בפנים


    ואין כמו RC Booya להשלמת התמונה


    בדיקת כיוונים תשמור עלינו בהמשך, אני אוהב לחבר למקלט ולבדוק שהסוואש פלייט ישר בכל גובה


    לראש עצמו נתחיל בניקוי ההברגות, לפנימיות השתמשתי במקל אוזניים


    חובה הרבה גריז במייסב והקפדה שהפתח יהיה לכיוון מרכז הראש כך שהגריז נשמר בתוך השקע בעזרת הכוח הצנטריפוגלי, שים לב לדסקיות המסומנות כ IN ו OUT


    הדגמה לכיוון


    גירוז הציר לפני הכנסה (מרחתי אחרי התמונה)


    שימו לב לכיוון הדמפרים ולזווית הקטנה שאמורה לפנות כלפי חוץ, הבורג שומר על ההברגה מפני גריז


    מכיוון שמדובר בשני צדדים ולוקטייט אני מכין את הרכיבים בצורה הכי נוחה לפעולה מהירה כולל שני המברגים


    להיזהר לא לגעת במייסבים עם לוקטייט או בבורג עם גריז, ניתן להשתמש בקיסם ולמרוח לוקטייט בהברגה הפנימית של הציר.
    לפי הסדר ולסגור חזק משני הצדדים
    אם הגריפים לא מסתובבים חופשי יש לפרק ולמצוא את הבעיה


    לא מצאתי שם ל ball link בעברית, לחבר את השני רק אחרי שיישרנו אחרת נצטרך לפרק


    בנדנדה נשאיר את הבורג המהדק ללא לוקטייט עד סיום הכיוונים ובשני נזהר לא להדביק את המייסב


    נלביש על הציר הראשי (מתחבר לכדורים הנמוכים)


    נסגור את הראש בבורג משה רבנו ללא לוקטייט (האום ננעל) לפי השקע של האום


    נכין בצורה מדויקת את המוטות העליונים, בשדרוג שהחלטתי לנסות יש להקפיד על כיוון ההברגה


    שימוש בכלים מתאימים תמיד עוזר


    עכשיו יותר קל לדייק באורך


    איזה יופי שכל הקומות ישרות לחלוטין, זה הזמן לסגור בלוקטייט את בורג הנדנדה


    נגרז את המייסב החד כיווני


    לא לשכוח את הטבעת בין גלגלי השיניים


    מיקום ויישור חורים לציר הראשי


    סגירת בורג משה רבנו התחתון ללא לוקטייט
    שימו לב, סגירה חזקה מדי יכולה לעוות את גלגל השיניים התחתון וליצור בעיות בהמשך!!!


    הלבשת הפיניון המוקשח על ציר המנוע אבל עדיין לא לקבע


    מיקום המנוע כך שנייר דק יכול לעבור בין הפיניון לגלגל השיניים אך לא רחוק יותר


    מיקום הפיניון כמילימטר גבוה מהגלגל שיניים הראשי וסגירה עם לוקטייט


    הזנב
    נתחיל מפתיחת הבלוק


    בדיקת תקינות החלקים ותיקונים אם צריך, הורדתי את הגרד שלא יפריע בעתיד


    בדיקה גם של החלק הפנימי


    טיפת CA להחזיק את הבורג הפנימי


    לא להתעצל, לפתוח, לנקות ולהחזיר את הברגים עם לוקטייט לחלק האחורי
    אחד מתוך 4 ברגים חסר לוקטייט!


    למנוע עיוותים בTT ( כלומר Torque Tube) הזמתי סט נוסף למחזיקים


    מיקום המייסבים


    טיפה אבל ממש רק טיפה של CA על המוט ולהסיע את המייסב מעל הדבק


    הלבשת הגומייה


    גירוז פנימי של הבוום למנוע התנגדות בהכנסה אחרת המייסב יברח או שהגומייה תרד ממנו


    גירוז של הגומייה גם עוזר


    והופ הציר בפנים


    חיבור החלק האחורי בהתאמת הפין לשקע בצינור, הנה המתכת מול הפלסטיק


    להבריג עם המייצב ולוקטייט, סיבוב אחד ומעבר לבורג השני ע"מ לא ליצור לחץ אלכסוני


    פירוק הזנב מגלה מחסור בגריז


    גירוז והתוספת של KDE מוכנים להברגה


    אין מקום בקצה הבורג לשים לוקטייט בלי לפגוע במייסב לכן השתמשתי בקיסם


    גם כאן חסר לוקטייט אבל פה רצוי בקמצנות


    החלפה לזרוע מתכת


    דסקית בכל צד וחיזוק הכדור עם לוקטייט


    שימוש בקיסם שוב למניעת פגיעה במייסב


    הרכבה של אוחזי הלהבים, הבורג חייב להיכנס לחריץ ולא לאפשר תזוזה!


    התוצאה עם התוספת של KDE


    לא לשכוח את המובילים


    להכניס לבלוק הקדמי
    למנוע פיתול במוט הפנימי חשוב למנוע לחץ בין הקורונות! פשוט להכניס עד הסוף ולהוציא מילימטר!


    אם אין לחץ על המוט והכול מסתובב חופשי אז נועלים ומחברים לשלדה


    הכנת התושבת למייצב הקדמי, לשים לב לכיוון


    הכנת המייצב


    חיבור התומכים לשלדה


    הידוק כל הברגים תוך כדי בדיקה שהמייצב ישר


    תושבת הסרוו זנב, מצא את ההבדלים


    בניגוד להוראות אני מאמין שהזרוע האחורית חייבת להיות קצרה מ13 המילימטר שאליין רוצים ולכן חיברתי את הסרוו מלמטה ואת הכדור מלמעלה


    הכנסתי את התושבת לשלדה אבל חיזקתי רק אחרי חיבור המוט לכדור


    שוב, שימוש בכלים הנכונים הוא חובה, רצוי להבריג את המוט האחורי כמעט עד הסוף


    להעביר במחזיקים ולהבריג צד שני


    אחרי חיבור המוט וחיבור התושבת לשילדה נשאר רק לקבע את המובילים למניעת לחץ על המוט


    השלמות
    למניעת פגיעת החופה בזרוע הסרוו או בגלגל השיניים הראשי הוספתי דמפרים של 600


    המיקום לא סגור סופית, אחרי כמה הטסות נראה אם צריך להזיז


    חיבור נועל החופה התחתון


    והכנסת הגומיות, טיפה דבק CA בין הגומיות לחופה יכול לשמור עליהן לאורך זמן (התוספת זה שידרוג)


    וחיזוק אחרון לזנב


    אלקטרוניקה
    המיקום של החיישן חשוב, ההפרדה בין החשמל לחוטי המידע גם חשובה, הסדר וההגנה על החוטים באמת חשובים וגם הגישה לכפתורים חשובה!
    בקיצור, משחקים עד שיוצא האיזון בין הדרישות
    אצלי זה נראה כך





    לנוחיות מומלץ להצמיד את הצד הרך של הוולקרו לסוללות


    לסיכום
    חוויה מומלצת לאוהבי הז'אנר,
    הכול התחיל בקריאה של הרבה פורומים, סינון המידע הלא רציני וחיפושים כללים ברשת
    קריאת ההוראות מכל כיוון וחיפוש נקודות כשל גם עזרה,
    יש הרבה דברים ששכחתי או נראים לי טריוויאליים וכן לא רשמתי כאן,
    בתקווה שתרמתי לכם
    חגי

    התוצאה הסופית


    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_31.jpg‏ 
Views:	1661 
Size:	50.5 קילובייט 
ID:	37128   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_32.jpg‏ 
Views:	1667 
Size:	74.7 קילובייט 
ID:	37129   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_33.jpg‏ 
Views:	1643 
Size:	70.7 קילובייט 
ID:	37130   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_34.jpg‏ 
Views:	1672 
Size:	48.7 קילובייט 
ID:	37131   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_35.jpg‏ 
Views:	1658 
Size:	55.7 קילובייט 
ID:	37132  

    Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_36.jpg‏ 
Views:	1653 
Size:	73.7 קילובייט 
ID:	37133   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_37.jpg‏ 
Views:	1625 
Size:	59.7 קילובייט 
ID:	37134   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_38.jpg‏ 
Views:	1630 
Size:	74.4 קילובייט 
ID:	37135   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_39.jpg‏ 
Views:	1640 
Size:	59.7 קילובייט 
ID:	37136   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_40.jpg‏ 
Views:	1638 
Size:	73.9 קילובייט 
ID:	37137  

    Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_41.jpg‏ 
Views:	1630 
Size:	55.1 קילובייט 
ID:	37138   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_42.jpg‏ 
Views:	1679 
Size:	83.5 קילובייט 
ID:	37139   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_43.jpg‏ 
Views:	1635 
Size:	123.4 קילובייט 
ID:	37140   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_44.jpg‏ 
Views:	1655 
Size:	90.5 קילובייט 
ID:	37141   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_45.jpg‏ 
Views:	1644 
Size:	82.9 קילובייט 
ID:	37142  

    Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_46.jpg‏ 
Views:	1624 
Size:	65.4 קילובייט 
ID:	37143   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_47.jpg‏ 
Views:	1640 
Size:	63.1 קילובייט 
ID:	37144   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_48.jpg‏ 
Views:	1625 
Size:	52.4 קילובייט 
ID:	37145   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_49.jpg‏ 
Views:	1634 
Size:	64.0 קילובייט 
ID:	37146   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_50.jpg‏ 
Views:	1631 
Size:	56.2 קילובייט 
ID:	37147  

    Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_51.jpg‏ 
Views:	1616 
Size:	45.3 קילובייט 
ID:	37148   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_52.jpg‏ 
Views:	1674 
Size:	34.9 קילובייט 
ID:	37149   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_53.jpg‏ 
Views:	1621 
Size:	47.3 קילובייט 
ID:	37150   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_54.jpg‏ 
Views:	1624 
Size:	34.2 קילובייט 
ID:	37151   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_55.jpg‏ 
Views:	1640 
Size:	52.8 קילובייט 
ID:	37152  

    Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_56.jpg‏ 
Views:	1622 
Size:	47.0 קילובייט 
ID:	37153   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_57.jpg‏ 
Views:	1631 
Size:	38.4 קילובייט 
ID:	37154   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_58.jpg‏ 
Views:	1647 
Size:	69.6 קילובייט 
ID:	37155   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_59.jpg‏ 
Views:	1602 
Size:	93.8 קילובייט 
ID:	37156   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_60.jpg‏ 
Views:	1609 
Size:	56.7 קילובייט 
ID:	37157  

    Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_61.jpg‏ 
Views:	1649 
Size:	62.5 קילובייט 
ID:	37158   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_62.jpg‏ 
Views:	1632 
Size:	89.3 קילובייט 
ID:	37159   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_63.jpg‏ 
Views:	1633 
Size:	70.4 קילובייט 
ID:	37160   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_64.jpg‏ 
Views:	1687 
Size:	50.6 קילובייט 
ID:	37161   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_65.jpg‏ 
Views:	1604 
Size:	45.7 קילובייט 
ID:	37162  

    Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_66.jpg‏ 
Views:	1641 
Size:	42.2 קילובייט 
ID:	37163   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_67.jpg‏ 
Views:	1612 
Size:	55.4 קילובייט 
ID:	37164   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_68.jpg‏ 
Views:	1622 
Size:	43.1 קילובייט 
ID:	37165   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_69.jpg‏ 
Views:	1631 
Size:	58.9 קילובייט 
ID:	37166   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_70.jpg‏ 
Views:	1613 
Size:	63.1 קילובייט 
ID:	37167  

    Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_71.jpg‏ 
Views:	1589 
Size:	42.1 קילובייט 
ID:	37168   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_72.jpg‏ 
Views:	1605 
Size:	62.6 קילובייט 
ID:	37169   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_73.jpg‏ 
Views:	1591 
Size:	69.8 קילובייט 
ID:	37170   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_74.jpg‏ 
Views:	1580 
Size:	57.1 קילובייט 
ID:	37171   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_75.jpg‏ 
Views:	1622 
Size:	53.0 קילובייט 
ID:	37172  

    Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_76.jpg‏ 
Views:	1608 
Size:	53.3 קילובייט 
ID:	37173   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_77.jpg‏ 
Views:	1586 
Size:	53.6 קילובייט 
ID:	37174   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_78.jpg‏ 
Views:	1593 
Size:	45.7 קילובייט 
ID:	37175   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_79.jpg‏ 
Views:	1590 
Size:	41.2 קילובייט 
ID:	37176   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_80.jpg‏ 
Views:	1585 
Size:	119.6 קילובייט 
ID:	37177  

    Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_81.jpg‏ 
Views:	1603 
Size:	70.3 קילובייט 
ID:	37178   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_82.jpg‏ 
Views:	1585 
Size:	34.5 קילובייט 
ID:	37179   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_83.jpg‏ 
Views:	1595 
Size:	42.3 קילובייט 
ID:	37180   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_84.jpg‏ 
Views:	1584 
Size:	85.2 קילובייט 
ID:	37181   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_85.jpg‏ 
Views:	1573 
Size:	64.2 קילובייט 
ID:	37182  

    Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_86.jpg‏ 
Views:	1596 
Size:	54.0 קילובייט 
ID:	37183   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_87.jpg‏ 
Views:	1585 
Size:	49.6 קילובייט 
ID:	37184   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_88.jpg‏ 
Views:	1583 
Size:	60.4 קילובייט 
ID:	37185   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_89.jpg‏ 
Views:	1577 
Size:	66.0 קילובייט 
ID:	37186   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_90.jpg‏ 
Views:	1570 
Size:	49.2 קילובייט 
ID:	37187  

    Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_91.jpg‏ 
Views:	1562 
Size:	53.3 קילובייט 
ID:	37188   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_92.jpg‏ 
Views:	1562 
Size:	50.1 קילובייט 
ID:	37189   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_93.jpg‏ 
Views:	1523 
Size:	56.3 קילובייט 
ID:	37190   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_94.jpg‏ 
Views:	1503 
Size:	88.0 קילובייט 
ID:	37191   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_95.jpg‏ 
Views:	1497 
Size:	72.4 קילובייט 
ID:	37192  

    Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_96.jpg‏ 
Views:	1501 
Size:	38.1 קילובייט 
ID:	37193   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_97.jpg‏ 
Views:	1490 
Size:	75.7 קילובייט 
ID:	37194   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_98.jpg‏ 
Views:	1491 
Size:	66.0 קילובייט 
ID:	37195   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_99.jpg‏ 
Views:	1508 
Size:	54.6 קילובייט 
ID:	37196   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_100.jpg‏ 
Views:	1534 
Size:	66.1 קילובייט 
ID:	37197  

    Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_101.jpg‏ 
Views:	1487 
Size:	52.6 קילובייט 
ID:	37198   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_102.jpg‏ 
Views:	1488 
Size:	60.4 קילובייט 
ID:	37199   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_103.jpg‏ 
Views:	1588 
Size:	69.9 קילובייט 
ID:	37200   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_104.jpg‏ 
Views:	1485 
Size:	58.6 קילובייט 
ID:	37201   Click image for larger version. 

Name:	trex550e3g_105.jpg‏ 
Views:	1495 
Size:	271.1 קילובייט 
ID:	37202  

    נערך לאחרונה על ידי Hagay; 09-01-2011 בשעה 11:20:08. סיבה: The missing pictures

  2. המשתמשים הבאים אמרו תודה לHagay על הודעתו:

    yossis (24-10-2011)

Similar Articles

  1. trex 550e תמונות לאחר סיום בניה
    על ידי mr_mor בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 25-09-2010, 12:20:48
  2. איפה ניתן לקנות FEATERING SHAAFT ל TREX 550E 3G ?
    על ידי Arman בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-09-2010, 08:11:24
  3. אשדוד והסביבה Align Trex 600ESP FBL
    על ידי ערן אפרייאט בפורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-07-2010, 02:51:29
  4. trex 550e...
    על ידי 3Dor.b בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 27-05-2010, 11:11:05
  5. [מוצר חדש] Alan Szabo Jr. ALIGN Trex 550E 3G Flybarless
    על ידי bgrg בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 05-04-2010, 06:43:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •