ציטוט נכתב במקור על ידי nlior צפיה בהודעה
עודד ידידי
אני חולק עליך , קודם כל KDS לא מסוק ירוד בכלל
אני חשבתי שהוא ירוד כל הזמן כי ככה רשמת תמיד, אני גליתי שהוא לא ירוד אחרי שקנתי קיט של קופטר איכס , (שמימנו עשית וואאו ).
אנשים יוצאים מהתחביב לא בגלל המסוק אלה בגלל שהם לא מתחברים לזה.
עובדה אני התחלתי עם KDS והיום אני עדיין בתחביב הוספתי את ההוריקן אבל עדיין נהנה יותר מה 450 ,
מה לעשות כל אחד והסטיות שלו .
מה שאני רוצה להגיד זה שכל אחד וההנהות שלו כל אחד והדרישות שלו מהמסוק ולא כולם חייבים טירקס או ספרטן.
50% בערך מהמטיסים לא מגיעים לרמה שצריך ספרטן .
אז תפסיקו כל הזמן לרשום מסוק זבל או ירוד .
אחרי שיהיה לך מסוק טוב אז תהנה לשלם כפול על התיקונים שבטוח יהיו
המשך יום טוב






תגיד, זה לא אתה ששמת ראש של קופטר על הKDS?
אני כבר לא זוכר מי זה היה, אבל זה היה שידרוג משמעותי ביותר (ועדיין לא מספיק)
עברו תחת ידי כמה וכמה KDSים , כולם (כולל שלך) היו מאד רחוקים מלהיות רכישה נבונה, והמילה "טוב" תמיד היתה יחסית לבני מינו (ונתקלתי בכמה שהצליחו לטוס "סביר")
מסוק יקר בטירוף שנותן כל כך מעט
לעומת זאת עברו תחת ידי כמעט כל הקופטרים בארץ, וכל אחד שהיה מורכב נכון ומכוון נכון, ועם אלקטרוניקה סבירה, עבדו בין סביר לטוב מאד, כתלות באיכות האלקטרוניקה
ה KDS ממוקם אצלי קצת מתחת ל HK, קצת מעל BELT CP והרבה מתחת לקופטר איקס או טארוט, שלא לדבר על טי רקס.
הבעייה העיקרית שלו זה שהמחיר הוא כמו ההוריקאן, והתמורה היא קצת יותר מBELT
לגבי הספרטן, אתה טועה בהבנת העניין:
ככל שהמטיס פחות מנוסה, כך הוא זקוק לג'יירו טוב יותר. מטיס סופר מקצועי יכול להסתדר גם עם מסוק ירוד וג'יירו ירוד (לא שהוא יהנה, אבל יצליח).
ותתפלא כמה אנשים יצאו מהתחביב בגלל רכישות לקויות, אין לך קנה מידה לזה, אבל זה הרבה יותר ממה שאתה יודע.
ואחרון חביב: תחזוקה של מסוק טוב היא תמיד יותר זולה מתחזוקה של מסוק "זול"
אחד המסוקים הכי יקרים שהיו בארץ היה ה BELT CP שנרכש מאד בזול, אבל אחרי שנה הוא עלה כמו טי רקס 600 אצל מי שלא שפר עליו מזלו (היה צריך גם מזל במסוק הנ"ל).
ולסיכום: במחירים ובאפשרויות של היום כל רכישת 450 היא רכישה לא נבונה, גם של הטובים ביותר בקטגוריה , למעט מי שרוכש מתוך הבנה ובחירה מודעת (משמע, לא מתחיל)