מאוד לא אהבתי את שני המשפתים האחרונים שלהם:
Failure to follow the procedures above will result in a rejection of the claim.

Never accept a parcel that is crushed, damaged or has been left open, possibly allowing contents to fall out.
ואם לא קראתי/ הייתי מודע לנוהל שלהם וזרקתי את האריזה בשלמותה או בחלקה?
ואם המכס פתח את האריזה לבדיקה?
מה אז, הם יכולים לדחות את התלונה?!

בנוסף, הם משאירים לך חלון זמן של 48 שעות לפנות עם כל הצילומים ושקילות לשרות הלקוחות שלהם ואם איחרת את המועד זבש"ך.
ואני אומר, נאה דורש נאה מקיים..
אני רוצה לראות אותם פועלים בכזה סדר ובכאלו זמני תגובה קצרים!

מגיע להם שכל אחד שקיבל חבילה לא נכונה יפתח דיספיוט ב paypal ושהם ירדפו אחרינו.