איך רחפן טס ?
בריחוף ה FC שומר את הגוף והמנועים בזווית פחות או יותר אפס
בטיסה קדימה ה FC מוריד אף בזווית של 20-30 מעלות כך שחלק מדחף המנועים יגרום לרחפן להתקדם, הבעיה שכל גוף הרחפן עכשיו הוא בזווית שלילית של 20-30 מעלות כלומר ב DOWN שגם מייצר עילוי שלילי וגרוע עוד יותר מייצר גרר וככל שנרצה לטוס מהר יותר הזווית תיהיה שלילית עוד יותר ונקבל עוד יותר DOWN ועוד יותר גרר.
מה שאני עשיתי הוא לשים את הFC והמנועים ב מינוס 20 מעלות ואז בריחוף הגוף הוא ב פלוס 20 כי ה FC רוצה להיות ב 0
ואז כדי לטוס קדימה ה FC מוריד אף (שהיה ב +20) כשהכוונה שבטיסה קדימה הגוף יהיה בערך ב 0 ואז המנועים יהיו במינוס 20 כך שחלק מהדחף יגרום לרחפן לטוס קדימה בידיוק כמו קודם אבל הפעם הגוף יהיה ב 0 מעלות ולא בDOWN כך שייווצר פחות גרר ופחות עילוי שלילי.
היתרון הוא כמובן שאין שום מכניקה הפוגעת באמינות ומעלה משקל, החסרון הוא שעכשיו בזמן ריחוף הגוף הוא בזווית ובטיסה הגוף הוא אופקי
בניגוד לכלי קונבנציאולי שבו בריחוף הכלי ישר ובטיסה הגוף בזווית.