אז ככה מדובר ברכב הזה: http://www.kyosho.com/eng/products/r...duct_id=106868
אחרי הרבה זמן הסעה הוא צריך טיפול וזה בדוק..
הלכו כמה מייסבים אז צריך להחליף אז אני אחליף את כולם ושמנים כבר עברו הרבה אז גם אני אחליף
רציתי לשאול אם מה שאני אשים פה בסדר..
מייסבים:http://www.amain.com/ProTek-R-C-8x16...rings-10/p5722

בולמים קדמיים:http://www.amain.com/Kyosho-Silicone...350-40cc/p4378

אחוריים:http://www.amain.com/Kyosho-Silicone...550-40cc/p4512

דיפרנציאלים:
http://www.amain.com/Kyosho-Silicone...0wt-40cc/p4391
http://www.amain.com/Kyosho-Silicone...0wt-40cc/p4431
http://www.amain.com/Kyosho-Silicone...0wt-40cc/p4387

הבנתי שיש שיטה מסויימת להוציא את השמנים מהדיפרנציאלים והבולמים בקלות.. אשמח לדעת?

ועכשיו לגבי סוללות.. אני אזמין עוד כמה זמן עוד זוג סוללות אבל הפעם אין הרבה תקציב להם..
אז חשבתי על זה ובמכונית יש בקר 120 אמפר והמנוע אמור לקחת עד 80 משהו כזה.. אז נראלי סוללות כאלה שיתנו בזרם ממושך 100 אמפר ו150 ל20 שניות יתאימו לא? כי זה לא שאני מסיע בדרך כלל במסלול או מתחרה אז לא נראלי שהמכונית ממש צריכה את הזרם הזה.. עכשיו השאלה אם אני צודק?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=36032

תודה רבה!!!