חבר'ה ...
אם חשבנו להצטרף ... זה הפוסט הכי מלחיץ שראיתי בחיים (ועוד הספקתם הכל עד 11:00 )
אתם טובים .. !..
גיל
חבר'ה ...
אם חשבנו להצטרף ... זה הפוסט הכי מלחיץ שראיתי בחיים (ועוד הספקתם הכל עד 11:00 )
אתם טובים .. !..
גיל
השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
מזל שהאולטרה ליט שעבר נמוך כשהטסתי שם בשישי חזר נחת בשלום.
איידל אפ - מאז שריסקתי כך את הפרוטוס לפני כל הפיכה ראשונה אני בודק היטב שאכן המסוק באיידל.
Mikado Logo 6003D 10S, Mikado Logo 600 se "swissrumpf", Tdr, Tdr 600
אני ריסקתי כמה עלים חסרי ישע כשהמסוק התקרב יותר מדי לקו העצים בחצר...אבל החדשות הטובות הן שאני כבר מסוגל לבצע חצי הקפה!
השלב הבא הוא NOSE IN ואז אעשה אחת שלמה! :O
כל הכבוד.
ואם מותר להציע - בין חצי הקפה ל Nose in אתה יכול לעבור עוד תחנה אחת שמקלה הרבה יותר:
תתחיל עם שמיניות.
דומה לתרגיל 5 בלינק הבא - רק שתטוס עם האף ולא Tail in כל הזמן.
http://www.rchelicopterweb.com/Learn...eHoveringM.htm
בהצלחה
גיל
השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן
לדעתי אתה עושה טעות שעלולה לעלות לך במספר לא מבוטל של ריסוקים!
מומלץ ללמוד לפי הסדר הבא שכל שלב מתורגל בקפידה עד להרגשת ביטחון מלאה.
הקפה שלמה.
הקפה לכיוון השני.
שמיניות.
רק כשאתה עושה את כל אלו תוך כדי ניהול שיחה שוטפת עם אדם שעומד לידך תתחיל לבצע את השמיניות באופן פחוס יותר ואיטי יותר כדי להביא את המסוק לטיסה קרובה ככל הניתן ל NOSE IN עדיין בתנועה רציפה ללא עצירה.
בסוף תיווכח שאתה יודע לעשות NOSE IN ללא כל בעיה או תירגול מיוחד.
ציקי
ציקי,
אני מסוגל לעשות חצי הקפה לשני הכיוונים בלי שום בעיה, אבל יש לי הרגשה שכשהאף של המסוק יפנה לעברי לפני שהוא יסתובב לצד השני של ההקפה משהו נוראי יקרה.
לכן אני רוצה לנסות קודם ריחוף נמוך ב NOSE IN רק בכדי לראות איך זה מרגיש...ממש כמו בטיסה ראשונה להתחיל מקפיצות על האספלט ורק אז להרים אותו טיפה.
אח"כ אשלים הקפה - ומקווה שיעבור בשלום.
לדעתי אתה עושה טעות שבשלב זה אתה ניגש לתירגול NOSE IN אבל שיהיה בהצלחה.
בקשר להפניית האף תוך כדי הקפה מדובר באקט פשוט הרבה יותר מאשר NOSE IN משום שבעת ההקפה המסוק בתנועה ואתה זורם ביחד איתו להשלים את ההקפה תוך שמירה על כיוון,תנועה קדימה וגובה.
כל זה בניגוד לריחוף ב NOSE IN ששם המסוק עומד והבילבול בתנועות אפשרי על יותר צירי תנועה,כיוונים ימינה ושמאלה + קדימה אחורה ששם בד"כ הבעיה הגדולה, הכל פשוט הפוך.
תחשוב על זה שוב.
ציקי
נערך לאחרונה על ידי ziki; 07-11-2009 בשעה 22:32:40.
ככלל
תמיד לאחר מעבר לאיידל אפ מומלץ לעלות את המסוק ולהוריד אותו (לתת ניעור קטן) על מנת להרגיש שהוא מגיב כמו שצריך.
מעבר לבדיקה שהמסוק נכנס לאיידל אפ חשוב לבדוק את התגובות משום שקורה לא פעם שמתעסקים עם עקומות הפי'צ והמצערת כשהמסוק אינו בטיסה וטועים בעקומה (בעיקר בשלטים ללא הדמיה גרפית).
ציקי
עודדי,
העלת חיוך על שפתיי ..
טוב לדעת שהברנריסטים מחוסנים (לפחות כנקודת פתיחה)..
וזה שזה הסתיים על 10:00 בהחלט מרגיע אותי ..
מזכיר לי את הבדיחה על זה שבא לרופא ומספר לו שכל יום בשבע בבוקר יש לו יציאה....
הרופא שואל אותו "נו- ומה הבעיה עם זה ? "
"שאני קם בשמונה .. "
אז - לבוא אחרי 10 ?
והאמת ? הדייגים האלה עם ה- Easy star הכיסאות המתקפלים והאנטנות של ה- 72Mhz זה הדבר הכי מצחיק שיש ..
אולי נגיע לשם
גיל
השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן