שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 30

נושא: כולם אומרים שהמונח C בסוללות ליפו הוא למעשה

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כולם אומרים שהמונח C בסוללות ליפו הוא למעשה

    תודה על ההסברים הממצים!!

    עכשיו לשיעורי הבית ודוגמה מעשית לבוני המוגי.... כן כן מזמן לא דשנו בהם...

    נתוני המנוע שהומלץ ע"י דוד (הפנמתי יוסי...) הם:
    Current :1.4 A
    Peak.Amps :14-22 A
    (אשמח להסבר על ההבדל בין הנתונים)


    הבקר
    :
    ltems : 30A
    Current(A) : 30-40
    BEC : 3A
    PWM: N/A
    (אשמח גם פה לביאורים)

    הסוללה - 2200mAh 3S1P 20C
    Discharge: 20C Constant / 25-30C Burst

    תוצאה:__________________________



    תודה!

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כולם אומרים שהמונח C בסוללות ליפו הוא למעשה

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    נ.ב
    אתה יכול לתת דוגמה לבקר שיודע להגביל זרם ?
    כל הבקרים של CC ועוד בקרים מבית טוב

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    תודה על ההסברים הממצים!!

    עכשיו לשיעורי הבית ודוגמה מעשית לבוני המוגי.... כן כן מזמן לא דשנו בהם...

    נתוני המנוע שהומלץ ע"י דוד (הפנמתי יוסי...) הם:
    Current :1.4 A זרם בהפעלת מנוע ללא עומס
    Peak.Amps :14-22 A מכסימום זרם המותר לפני שעשן קל מתחיל לעלות (למה נתנו טווח? כי הם לא בטוחים איזה מנוע תקבל )
    (אשמח להסבר על ההבדל בין הנתונים)


    הבקר
    :
    ltems : 30A זרם נומינלי
    Current(A) : 30-40 משיכות זרם לזמן קצר בד"כ עד דקה או במילים אחרות הזמן שלוקח לטמפרטורה לעלות בשל משיכת היתר
    BEC : 3A
    PWM: N/A
    (אשמח גם פה לביאורים)

    הסוללה - 2200mAh 3S1P 20C
    Discharge: 20C Constant / 25-30C Burst
    משיכת זרם קבוע של 20C ומשיכות מתפרצות של עומס יתר בגודל של 25-30C (בד"כ החשה של המנוע מושכת זרם גבוה יותר מהמכסימום)

    תוצאה:__________________________
    1:1


    תודה!
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כולם אומרים שהמונח C בסוללות ליפו הוא למעשה

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    פורסם במקור על ידי guyst


    נתוני המנוע שהומלץ ע"י דוד (הפנמתי יוסי...) הם:
    Current :1.4 A זרם בהפעלת מנוע ללא עומס
    Peak.Amps :14-22 A מכסימום זרם המותר לפני שעשן קל מתחיל לעלות (למה נתנו טווח? כי הם לא בטוחים איזה מנוע תקבל )
    (אשמח להסבר על ההבדל בין הנתונים)


    הסוללה - 2200mAh 3S1P 20C
    Discharge: 20C Constant / 25-30C Burst
    משיכת זרם קבוע של 20C ומשיכות מתפרצות של עומס יתר בגודל של 25-30C (בד"כ החשה של המנוע מושכת זרם גבוה יותר מהמכסימום)

    תודה!

    הבהרה לגבי המנוע, כמה אמפר הוא בעצם מושך בטיסה ממוצעת ? אני מניח שאם אחלק 44A (לסוללה 2200) במספר הזה אקבל את משך הטיסה.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כולם אומרים שהמונח C בסוללות ליפו הוא למעשה

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    הבהרה לגבי המנוע, כמה אמפר הוא בעצם מושך בטיסה ממוצעת ? אני מניח שאם אחלק 44A (לסוללה 2200) במספר הזה אקבל את משך הטיסה.


    אם תשים סוללה כזאת על מוגי הטיסה תהיה דומה קצת למגהץ אדים מעופף
    זאת סוללה מאד כבדה, ואין שום סיבה בעולם להשתמש בסוללה מעל 1000MAH
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כולם אומרים שהמונח C בסוללות ליפו הוא למעשה

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    אם תשים סוללה כזאת על מוגי הטיסה תהיה דומה קצת למגהץ אדים מעופף
    זאת סוללה מאד כבדה, ואין שום סיבה בעולם להשתמש בסוללה מעל 1000MAH
    תודה עודד על ההמלצה אבל ביום שבת היו המון מגהצי אדים בגעש שטסו לא רע...
    המנוע כבד אז מפצים על המשקל בגחון ע"י הסוללה ומוסיפים זמן טיסה... אבל על כל זה כבר דנו באריכות בשירשור המוגי.

    מה התשובה לזמן הטיסה....? זו השאלה.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כולם אומרים שהמונח C בסוללות ליפו הוא למעשה

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    תודה על ההסברים הממצים!!

    עכשיו לשיעורי הבית ודוגמה מעשית לבוני המוגי.... כן כן מזמן לא דשנו בהם...

    נתוני המנוע שהומלץ ע"י דוד (הפנמתי יוסי...) הם:
    Current :1.4 A
    Peak.Amps :14-22 A
    (אשמח להסבר על ההבדל בין הנתונים)


    הבקר
    :
    ltems : 30A
    Current(A) : 30-40
    BEC : 3A
    PWM: N/A
    (אשמח גם פה לביאורים)

    הסוללה - 2200mAh 3S1P 20C
    Discharge: 20C Constant / 25-30C Burst

    תוצאה:__________________________



    תודה!
    מבחן מעשי שעשו למנוע הזה
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	Suppo A2212.6.jpg‏ 
Views:	58 
Size:	47.7 קילובייט 
ID:	16201  

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כולם אומרים שהמונח C בסוללות ליפו הוא למעשה

    ציטוט נכתב במקור על ידי leetal צפיה בהודעה
    מבחן מעשי שעשו למנוע הזה
    אז אם אני קורא נכון את הטבלה:
    פרופ 5X5 (בקירוב)
    סוללה 11V
    המנוע צורך 20.5A
    אם הסוללה נותנת 44A אזי יש לי חצי שעה טיסה....?
    הגיוני?

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •